Ja ik HOU van mijn nieuwe lerares Frans, eerst had ik een stomme lul en die meot nu weg, wat ik zó leuk vind en nu hebben we een lerares gekregen die heel grappig nederlands praat.
& het geweldige nieuws is dat ze medelijden met ons kinderen heeft omdat we zoveel huiswerk krijgen! Dus zei ze dat ze niet veel huiswerk gaat opgeven(: iedereen meteen luisteren naar haar.
Zegt ze ook dat de Vocabulair erg veel is, wij allemaal knikken, zegt ze dat ze ons wel vertelt welke woorden er ongeveer in het proefwerk voorkomen (;
& ze zegt dat ze de Franse zinnetjes die we altijd in onze kop moesten stampen, onzin vond en dat ging vragen aan de directeur of ze dat niet konden afschaffen omdat we het toch weer vergeten en het eigelijk gaat over de zinsopbouw ofzoiets.
Omg, ik HOU van haar,
ze is ook erg lief en we zeiden dat ze morgen alleeen maar Atheneum klas heeft omdat Gymnasium latijn heeft, zei ze zo: O dat wordt gezellig.
Ik ben beneiuwd wat we morgen gaan doen, hopelijk gaan we weer de hele les kletsen (:
& in die 10 minuten dat ze wat ging uitleggen over Frans, snapte ik ALLES
ik hou echt van haar, nu haal ik geen 1 meer, want ze geeft dus geen onverwachte so's.
ik aanbid haar_O__O__O__O__O_
ze is mijn grote voorbeeld, als lerares wil ik net zoals haar worden O;
(als ik lerares zou worden;p)
lol
Me so good.