• Ik snap dit echt niet hea..

    Er zijn allemaal adressen van Pedofielen op internet gezet, het blijkt dus ook dat hier in ons gehucht eentje rondloopt.
    Maar nee, de politie pakt ze niet op, want pedo's hebben ook mensenrechten.
    JEEZ, Straks komt "De Partij van de Pedo's" nog!
    Ik weet niet of de adressen echt op internet staan, maar ik hoorde het van mijn moeder.

    Maar toch, als het wel waar zou zijn, dit is toch niet normaal?
    Ik vind dat NL echt een land is van de alleenstaande moeders en de asielzoekers, als je een van de twee bent, krijg je zowat alles vergoed.
    Maar als je in een gezin woont met 6 à 7 kinderen krijg je niks. Ik snap het echt niet?

    -Sorry als ik hie iemand mee heb gekwetst, maar dit is mijn mening. Ik ben zelf ook Nederlands, dus ik bedoel niks discriminerend voor de duidelijkheid.-


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Er is al een soort 'Partij van de pedo's' :'D *Kuch*


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik snap het, bah ik moet het er niet aan denken om een pedo bij me in de buurt te hebben O;
    En haha, de partij van de pedo's,
    lol
    ;p


    Me so good.

    PvdP, daar ga ik nou écht op stemmen. :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nederland is inderdaad wel heel raar bezig met alle omstanigheden. :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SEMISLEKKER schreef:
    PvdP, daar ga ik nou écht op stemmen. :9~


    Jep, en dan wordt pedo zijn een beroep.
    "Wil jij ook dat kinderen neuken legaal wordt? stem dan op PvdP!"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pedofilie is volgens expers een ziekte en is te handelen(schijnt). Als asielzoeker of alleenstaande moeder krijg je echt niet alles hoor, in tegen deel.
    Waarom zou een gezin met 6 kinderen meer krijgen dan een met 2? Ze krijgen trouwens meer kinderbijslag dus het klopt wat je zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En dan moet ik geloven dat de regering bestaat uit "goed ontwikkelde mensen". Yeah right.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Exercitus schreef:
    Pedofilie is volgens expers een ziekte en is te handelen(schijnt). Als asielzoeker of alleenstaande moeder krijg je echt niet alles hoor, in tegen deel.
    Waarom zou een gezin met 6 kinderen meer krijgen dan een met 2? Ze krijgen trouwens meer kinderbijslag dus het klopt wat je zegt.


    Okay dan, maar als het te handelen is, waarom doen ze dan niks? Laat ons land een veilig land zijn.
    Ik wil gewoon normaal over straat kunnen in het donker. -.-


    I solemnly swear that I am up to no good.

    nerveus schreef:
    Nederland is inderdaad wel heel raar bezig met alle omstanigheden. :X


    ja nu je het zo zegt valt het wel op... ik hoop echt niet dat het erger wordt..


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Bekijk het zo; wij Belgen treffen het minder goed.
    Wij zitten zonder regering


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pickwick schreef:
    (...)

    Okay dan, maar als het te handelen is, waarom doen ze dan niks? Laat ons land een veilig land zijn.
    Ik wil gewoon normaal over straat kunnen in het donker. -.-

    Ik heb het ook alleen maar gehoord,met therapie moet het kunnen zij hij. Maar omdat het niet geaccepteerd is(uiteraard) durven die stap niet te zetten of zo


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het gaat nooit naar ieders wensen.


    Life is hard and then we die

    Onze regering bestaat uit een stelletje kontenlikkers. Die volgens mij niet kunnen zien wat er in de samenleving speelt. Nederland wilt hogere straffen voor Pedo's en wat krijgen ze mensenrechten. Gadverdamme, daar hebben ze niet eens recht op. Dingen die hun poten niet van kleine kindjes af kunnen houden zijn geen mensen en hebben dus ook geen recht op de mensenrechten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BadHero schreef:
    Bekijk het zo; wij Belgen treffen het minder goed.
    Wij zitten zonder regering

    -plat-

    Die adressen worden gewoon uit voorzorg soms op internet gezet. Dan weten mensen dat er daar 1 zit, dus kunnen ze er uit de buurt blijven.
    En meestal zijn dat pedo's die 'afgekickt' zijn.
    Een gezin met 6 of 7 kinderen komt totaal niets tekort tegenover een gezin met 2 kinderen. Ik ken heus het verschil, een goede vriendin zit thuis met 6 kinderen en mijn vader komt uit een gezin met 11 kinderen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pickwick schreef:
    (...)

    Okay dan, maar als het te handelen is, waarom doen ze dan niks? Laat ons land een veilig land zijn.
    Ik wil gewoon normaal over straat kunnen in het donker. -.-
    Dat kun je heus wel hoor, ze laten zo een man echt niet aan z'n lot over.


    Life is hard and then we die