• Nou oke, vanaf het begin.
    Mijn vriend speelt in een bandje, en ze zijn wel bekend zeg maar hier in deze stad. Nou was het dus mijn verjaardag de 30ste december, en nu kom ik er dus achter dat mijn vriend, heeft gevraagd aan een meisje 'mag ik je borst(en) signeren' ik was er nog niet ik zat vast in het verkeer dus ik was te laat, en ik zag wel een meisje met een hand tekening daar-o dus. Ik ben zo boos op hem, ja ik ben nogal een jaloers kreng soms. Ik heb het gehoord dus via via zeg maar. En ik ben echt boos, hij heeft het ook toe gegeven, grrrrrrr. Maar dus, wat moet ik nou doen, ben ik te jaloers, of heb ik geen reden jaloers te zijn? Ik weet niet wat ik er mee aan moet :(


    <3


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Allereerst vind ik dat het niet iets met jaloersigheid te maken heeft, maar ik begrijp wel dat jij je zo voelt. MAar of het jaloers is? Daar twijfel ik aan.
    Tuurlijk mag jij dit gevoel hebben, want daarbij laat je wel duidelijk merken dat je veel om hem geeft en ook van hem houdt, maar dat je het niet kunt waarderen dat hij zich zo gedraagt wanneer jij er bent. Want hou moet dat nou verder wanneer jij een andere keer er ook niet bent en hij zich weer zo gedraagt? Blijf jij dit gedrag van hem pikken? en kun je het zelf wel aan dan?


    La credenza è una medicina contro il timore

    ehm, het zal minder erg zijn geweest als dat meisje dat aan hem vroeg, ipv andersom? ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Denk er gewoon aan dat zoiets veel artiesten doen. Het betekend echt niets. Ik denk niet dat je echt reden hebt om jaloers te zijn. Je kan hem gewoon eens rustig zeggen dat je liever hebt dat hij dit niet meer doet. Voor de rest vind ik niet dat je er iets aan hoeft te doen. Boys will be boys


    -

    Blondiepants schreef:
    Denk er gewoon aan dat zoiets veel artiesten doen. Het betekend echt niets. Ik denk niet dat je echt reden hebt om jaloers te zijn. Je kan hem gewoon eens rustig zeggen dat je liever hebt dat hij dit niet meer doet. Voor de rest vind ik niet dat je er iets aan hoeft te doen. Boys will be boys


    Thats true, dankje (flower)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    ik vind het niet echt jaloersheid..
    maar ik snap dat je boos op hem bent. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    TheReaper schreef:
    (...)

    Thats true, dankje (flower)


    graag gedaan ;)


    -

    Sorry hoor, maar als mijn liefje aan een of ander viswijf vraagt of hij d'r tieten mag signeren zou ik ook boos worden. Als hij het zelf vraagt toch..
    Maar ik ben dan weer een jaloers wijf.
    (A)


    None but ourselves can free our minds.

    hij is je vast niet waard en
    omg is hij zóóóó hopeloos om een meisje te vragen "mag ik je borst signeren ?" wtf

    ik denk : DUMPEN DIE HAP

    BarcaMadness schreef:
    hij is je vast niet waard en
    omg is hij zóóóó hopeloos om een meisje te vragen "mag ik je borst signeren ?" wtf

    ik denk : DUMPEN DIE HAP


    Makkelijker gezegd dan gedaan, ik hou echt van hem


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    BarcaMadness zei op 4 jan 2011 - 18:44:

    hij is je vast niet waard en
    omg is hij zóóóó hopeloos om een meisje te vragen "mag ik je borst signeren ?" wtf

    ik denk : DUMPEN DIE HAP .



    dat is ook overdreven, alleen ik zou het met je vriend er over hebben. en regels trekken.


    Some angels have no wings.

    Aah je bent niet jaloers, ik zou ook boos zijn als mijn vriend zoiets zall vragen aan een meisje..

    Praat er met hem erover, praat over je gevoelens.. ;)

    xx


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    dat is ook overdreven, alleen ik zou het met je vriend er over hebben. en regels trekken.

    Ik zou in jou geval ook jaloers zijn en er met hem over gaan praten ;)
    Waarom heeft hij er zelf naar gevraagd? En waarom dacht hij niet aan jou? Ga er met hem over praten, en vertel dat je er echt mee zit! Hij moet dat gewoon kunnen begrijpen. Zo niet, dan is die gozer jou niet waard!

    Sterkte ermee.(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik zal hem echt niet dumpen, ofzo. Hij bedoelde er vast niks mee. Hij is best bekend en ik wed dat hij het gewoon leuk vond om iemands borsten te signeren. En als hij het ook nog eerlijk toegeeft.. Hij klinkt betrouwbaar. Ik zou anders maar 'regels' gaan maken, ofzo. Zo, van, ja, dit is de eerste en laatste keer, volgende keer heb ik liever dat je dat niet doet.


    wth.

    nerveus schreef:
    Ik zou in jou geval ook jaloers zijn en er met hem over gaan praten ;)
    Waarom heeft hij er zelf naar gevraagd? En waarom dacht hij niet aan jou? Ga er met hem over praten, en vertel dat je er echt mee zit! Hij moet dat gewoon kunnen begrijpen. Zo niet, dan is die gozer jou niet waard!

    Sterkte ermee.(flower)


    Dankje (H) Daar kan ik zeker iets mee <3


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me