• Ik zie dat er de laatste tijd veel RPGs beginnen. Nou, ik vind RPGen irritant via een forum dus ik doe het op een chat. Daar is een chat voor ja, een hele leuke zelfs.
    Klik
    Daarop kan je in de chat, verschillende characters aanmaken, met een eigen chatkleur en plaatje. Op je profiel kan je informatie geven over die bepaalde character. In die chat heb je 3 verschillende kamers waar je kan RPGen en twee gewone chatkamers. Je kan aangeven dat je iets doet door het schuin te typen en wat je zegt, typ je normaal.
    En ik verveel me, dus ga erop.


    Your make-up is terrible

    Ah, handig. Hoewel ik toch lekker hier blijf RPG'en. Maar nevertheless ga ik me ervoor aanmelden of iig een beter kijkje nemen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat is RPG'en ? ;$


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, het is eigenlijk veel leuker. Zo raak je echt gewikkeld in complexe verhalen die je later weer voortzet en je kan zelf bepalen of bepaalde mensen mee mogen doen. En je hebt een directe response.
    En de site mag wel wat levendiger. Toen ik er net op kwam, was het echt leuk. Nu, zoveel jaar later, is het saai.


    Your make-up is terrible

    Successful schreef:
    Wat is RPG'en ? ;$


    RPG staat voor Role Playing Game, je speelt dus feitelijk iemand anders, samen met anderen, en je bedenkt er een heel verhaal bij.


    Your make-up is terrible

    Lijkt me wel leuk (:
    Ik ga misschien eens kijken zo meteen ;D


    Militat omnis amans

    Jibu.nl had ook zoiets. Ik wil niet reclame maken ofzo. Maar daar heb ik het ook al een keer gedaan. Het ging over een reis.(A)


    26 - 02 - '16

    MissMiauw schreef:
    Jibu.nl had ook zoiets. Ik wil niet reclame maken ofzo. Maar daar heb ik het ook al een keer gedaan. Het ging over een reis.(A)


    Gaaf 8D
    Ik verveeel me, wil je met me meedoen?


    Your make-up is terrible

    Haha niet dus


    Your make-up is terrible

    Ik zal eens kijken xD

    En lol, waarom vind je het via een forum irritant? o-o

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:00 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar de hell kan ej chatten? Halleuja wat een gare site xd

    Edit; Gevonden (krul)



    Getverderrie, dat is de saaie variant.
    Ik bedoel;
    Ik laat een wolf uiit.

    Het lijtk een beetje op de onervaren RP's/*-variant

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ik zal eens kijken xD

    En lol, waarom vind je het via een forum irritant? o-o


    Omdat je niet meteen reageerd, er kunnen ineens vreemde mensen tussen komen enzovoorts.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat je niet meteen reageerd, er kunnen ineens vreemde mensen tussen komen enzovoorts.


    Dat is juist grappig omdat het verhaal dan vreemde wendingen krijgt 8D
    Ik bedoel, check geen weg meer terug, daa rhebben wij daar geen last
    van hoor :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    Dat is juist grappig omdat het verhaal dan vreemde wendingen krijgt 8D
    Ik bedoel, check geen weg meer terug, daa rhebben wij daar geen last
    van hoor :']

    Ja maar dat verhaal is gewoon uber 8D

    ON: Die site is wel oke, vind het alleen jammer dat ze er niet zo vrij zijn als hier. En ik ben juist goed in geweldsscenes -.- Heb gekeken in die chatbox maar kan niks van het verhaal terugvinden..


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja maar dat verhaal is gewoon uber 8D

    ON: Die site is wel oke, vind het alleen jammer dat ze er niet zo vrij zijn als hier. En ik ben juist goed in geweldsscenes -.- Heb gekeken in die chatbox maar kan niks van het verhaal terugvinden..


    Geweld laten ze wel toe, als het niet te extreem word hoor. Pas als je uitgebreid mensen gaat castreren in detail enzo, waarschuwen ze je dat het pas na 11 uur mag.
    In je mag je eigen RPG beginnen in die chat. Je hoeft niet bij een verhaal te komen die er al draait.


    Your make-up is terrible

    Dan spelen er dus meerdere RPG's door elkaar?
    En Sam, dan vind je I Wanna Go Home vast ook leuk xD

    Assassin, waarom porbeer je het niet eens? xD
    I wanna go home is nog niet begonnen en ik zoek nog spelers,
    misschien vind je het toch wel leuk ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.