• Ik keek donderdag (30 december) naar Fantastic Music Videos en daar zag ik een clipje met daarin 2 jongens rond de 20-30 jaar denk ik. De ene jongen was blond, had een witte streep over zijn ogen en blauwe ogen. De andere jongen had bruin gekruld haar (beetje mika-achtig).

    Ik heb alleen geen idee hoe het liedje heet, of wie de artiesten zijn.. Ik denk niet dat iemand het weet omdat mijn beschrijving nogal vaag is.. maar als je enig idee hebt zou ik het erg fijn vinden ;)


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)

    Hier kan ik niet veel mee :'D Weet je misschien nog iets van de lyrics ofzo? (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Er zijn vast wel een paar woordjes blijven hangen right? heb ik in ieder geval wel vaak.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    neeh dat is hem het juist, ik heb echt geen idee meer welk liedje het was, welke songtekst etc.Ik weet alleen dat ik je jongens er leuk uit vond zien en ik het een leuk deuntje vond xD


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)

    Is dat niet, i got the moon in my pocket and the sun in my head ofzo? :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    volgens mij weet ik welke je bedoeld ? en daarvan weet ik de naam niet:Y) wat kwam er nog meer in voor ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    13amber131 schreef:
    Ik keek donderdag (30 december) naar Fantastic Music Videos en daar zag ik een clipje met daarin 2 jongens rond de 20-30 jaar denk ik. De ene jongen was blond, had een witte streep over zijn ogen en blauwe ogen. De andere jongen had bruin gekruld haar (beetje mika-achtig).

    Ik heb alleen geen idee hoe het liedje heet, of wie de artiesten zijn.. Ik denk niet dat iemand het weet omdat mijn beschrijving nogal vaag is.. maar als je enig idee hebt zou ik het erg fijn vinden ;)

    ik heb dat dus ook altijd als ik een liedje voor het eerst hoor op de radio

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 21:50 ]


    I'm so in love

    Locnville - Sun In My Pocket?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Rickjuh schreef:
    Is dat niet, i got the moon in my pocket and the sun in my head ofzo? :Y)

    Dat nummer blijft altijd zo vreselijk in je hoofd hangen.(cat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bedankt, maar die was het niet... het was geen tweeling ofzo.. xD.. Maar echt irri hè, op de radio kun je het soms nog terugvinden ofzo.. maar met de informatie die ik over dit liedje heb kan ik helemaal niks xD


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)

    Rickjuh schreef:
    Is dat niet, i got the moon in my pocket and the sun in my head ofzo? :Y)

    Locnville!


    your eyes are like stars in the night.

    13amber131 schreef:
    Bedankt, maar die was het niet... het was geen tweeling ofzo.. xD.. Maar echt irri hè, op de radio kun je het soms nog terugvinden ofzo.. maar met de informatie die ik over dit liedje heb kan ik helemaal niks xD

    Tinie Tempah - written in the stars?
    Die zijn ook met z'n tweeën. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    neeh jammer XD.. Maar toch bedankt ;) Het is niet echt een liedje wat nu in is ofzo, want ik heb het verder nooit meer gehoord xD


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)