(...)
Hou toch op zeg!Het kan niet altijd gaan zoals JIJ wilt,NEE dat mag de joepie toch zelf bepalen jezus zeg¬¬' en trouwens als je een échte TH-fan bent,dan weet je voor jezelf dat TH beter is dan JB.Dus what the fuck is your problem?Ik vind TH kwalitatief ook beter,maar dat wil niet zeggen dat JB een keertje niet op de voorpagina mag.Djeez,TH heeft er vaak genoeg gestaan,dus gun JB dat ook&doe gewoon niet moeilijk¬¬'
van mij màg JB op de voorpagina, geen probleem daarmee, maar wel met het feit, dat het plots gedaan is met TH de ene week stonden ze nog op de voorpagina en zijn 2 pagina's aan hun geweid, en de week drp staat JB op de voorpagina en is voor hun 2 pagina's geweid, en staat er niks meer van TH in
mij echt niet erg dat JB op de voorpagina staat enzo, en dat ze meer over hun gaan vertellen, want TH heeft er idd al genoeg ingestaan, maar kunnen ze dan dat niet langzaam afbouwen en er toch nog af en toe iets inzetten van hun? en nu staat er nog iets in, is het om ambras te make tusse TH fans en JB fans! opstokers als je het mij vraagt! en nogmaals, ik heb niks tege JB zelf of hun échte fans, maar tege hun wannabe fans!
Sarah; Boefke is nen heten beer!