• Geef me ffe 400 euro en ik koop die winkel leeg. :9~

    Ja, het is dus een erg goedkope winkel aan de Turnhoutsebaan in Borgerhout, Antwerpen. Wie kent de Wibra en/of heeft ook zo'n winkel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik dacht dat iedereen die winkel wel kende of ben ik nou gek xD

    Edit: Ja ik ken het, en als ik in ned ben ga ik er ook wel heen, het is lekker goedkoop, niet mijn favo winkel maar ik schaam me niet om er heen te gaan, er zijn soms wel leuke dingen ^^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 15:59 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Niemand durft die winkel in te gaan omdat ze niet willen dat iemand hun ziet in zo'n goedkope winkel :')
    Ik en een paar andere zijn er een keer in gevlucht (Ja, we werden gevolgt door een vreemdeling ;_; ) en zaten daar zo van 'Zou hij ons gezien hebben?', toen kwam er een werknemer en zei zo tegen ons 'Als jullie niet gezien willen worden hier kun je beter vertrekken!'. Dus dat gebeurd wel vaker.

    Maar ja dus, hier is ook zo'n winkel. + de Action.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 15:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaaa, die zit er bij in de buurt ook een.


    <3

    Kikkeli schreef:
    Niemand durft die winkel in te gaan omdat ze niet willen dat iemand hun ziet in zo'n goedkope winkel :')
    Ik en een paar andere zijn er een keer in gevlucht (Ja, we werden gevolgt door een vreemdeling ;_; ) en zaten daar zo van 'Zou hij ons gezien hebben?', toen kwam er een werknemer en zei zo tegen ons 'Als jullie niet gezien willen worden hier kun je beter vertrekken!'. Dus dat gebeurd wel vaker.

    Maar ja dus, hier is ook zo'n winkel. + de Action.


    Wij hebben ook een Action, maar die is volgens mij niet in Borgerhout.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jaa, das de beste mate van de Zeeman _O_


    ars moriendi

    Kikkeli schreef:
    Niemand durft die winkel in te gaan omdat ze niet willen dat iemand hun ziet in zo'n goedkope winkel :')
    Ik en een paar andere zijn er een keer in gevlucht (Ja, we werden gevolgt door een vreemdeling ;_; ) en zaten daar zo van 'Zou hij ons gezien hebben?', toen kwam er een werknemer en zei zo tegen ons 'Als jullie niet gezien willen worden hier kun je beter vertrekken!'. Dus dat gebeurd wel vaker.

    Maar ja dus, hier is ook zo'n winkel. + de Action.

    Hahaha geweldig xD


    ars moriendi

    ik ken wibra ;o

    W Wij
    I Idioten
    B Bieden
    R Rommel
    A Aan

    (A)

    De zeeman is ook zo'n goedkope winkel...daar ga ik enkel naar binnen voor snoepjes en stickers ^.^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:00 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die hebben ze overal schat. Wij hebben daar onze kerstballen vandaan. (NL)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Die hebben ze overal schat. Wij hebben daar onze kerstballen vandaan. (NL)


    Nou en? Misschien woon je wel in Engeland, of in Thailand, en kan je de taal Nederlands wel spreken maar dat je niet in NL of BE woont . (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ken de Wibra, Zeeman is ook zo'n winkel. Zijn dan wel goedkoop, maar ze hebben er totaal niets. x'D
    De Action daarentegen heeft wel nuttige dingetjes. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Basshunter schreef:
    (...)

    Nou en? Misschien woon je wel in Engeland, of in Thailand, en kan je de taal Nederlands wel spreken maar dat je niet in NL of BE woont . (cat)

    Ik woon in SEMISLEKKER -land. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja die hebben we ook hierzo. Naja, ik kom er nooit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    KimPhobia schreef:
    ik ken wibra ;o

    W Wij
    I Idioten
    B Bieden
    R Rommel
    A Aan

    (A)

    De zeeman is ook zo'n goedkope winkel...daar ga ik enkel naar binnen voor snoepjes en stickers ^.^

    Ja en zij de zeeman is het:
    Zulke
    Enge
    Eikels
    Mogen
    Anderen
    Naaien

    Ik snap het niet, so what het is een goedkope winkel? How cares?
    Als van die merksletjes dr iets op tegen hebben laten ze die winkel toch gewoon?

    Nee man, dat is ver onder mijn niveau.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik woon in SEMISLEKKER -land. (nerd)


    Dat is een provincie in NL.

    OT: Wibra is eigenlijk nutteloos, hein. Die gaan na een week al kaahpoot.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.