• Jaja, vertel maar:Y)
    Ik hoop dat hij vreselijk was, dan ben ik nl niet de enige :P

    Op de onderste traptrede moest ik zonodig door mijn voet gaan, en zeer sexy op de grond belanden. En Jurrit was er niet :C

    En kom niet aan met: "Ik heb nog vakantie." Daar word ik chaggiejaloers van. C:

    Edit: En ik dacht dat ik het moeilijk had. Voor onze bovenbouwklassen is de Centrale Toetsen Periode begonnen :P
    Poor Jurrit. :P

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 19:08 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    SEMISLEKKER schreef:
    Heel kut. :Y)


    wth.

    Kaalote :X
    Mijn vriendinnen gingen de hele tijd met zn tweeen. Liepen we naar een o-uur waren ze ineens verdwenen:@ Hoofdpijn, duizelig, misselijk.
    En jawel... 3 onvoldoendes rijker:S Engels, Wiskunde en Ak.. gvrdmme.
    Maar verder blokuur tekenen. kapotsaai -.-
    Tja... nu leren voor de testweek. komt niet zoveel van..
    Het valt nog wel mee, maar het had beter gekund.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Wel lekker hoor ^^ Gewoon normaal en gezellig ^^


    Life is hard and then we die

    Die is morgen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Niet zo heel erg. Wel saai :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    leuk maar ook nog al rot.

    1 onvoldoende rijker -.- en ik ben 3 x tijdens gym op mijn geschopt. (1 was half me voet) nu doen me rechter arm,been en voet pijn >.< (en nu heb ik ook nog een snee er bij door een mes T-T)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vreselijk. Mn vriendin en ik gingen elkaars proefwerken beoordelen op schaal van levenloosheid xd. ik had een 9 :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb volgende week pas school int nieuw schooljaar ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Kreeg mailtje dat eerste 2 uur uitviel:D dus die vond ik wel goed..toen ging ik slapen..hoesten,hoesten en nog eens hoesten het hield maar niet op en dan hoofdpijn erbij, leek wel of me hoofd ontplofte!! dus amper geslapen..toch naar school gemoeten voor 4 uurtjes en dat waren de ergste van de dag!! want het ging zo langzaam:|

    Ik heb nog vakantie mwuhaha:Y)
    sorry, ik kon het niet laten [a]
    maar ik vorspel dat het volgende week heel kut gaat worden D:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Scandal schreef:
    Volgende week pas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    gelukkig had ik maar 4 uur les. en het was wel leuk om weer met m'n vriendinnen te praten. en ik heb op de terugweg met m'n crush gefietst :Y)

    omg, ik zat gewoon te twijfelen om dat laatste ook te vertellen omdat er tegenwoordig dus zo veel mensen zitten hier.


    it's so empty living behind these castle walls

    Die moet ik nog krijgen


    "Ignite, my love. Ignite."

    wilde niet naar school vanochtend...

    Mississippi schreef:
    gelukkig had ik maar 4 uur les. en het was wel leuk om weer met m'n vriendinnen te praten. en ik heb op de terugweg met m'n crush gefietst :Y)

    omg, ik zat gewoon te twijfelen om dat laatste ook te vertellen omdat er tegenwoordig dus zo veel mensen zitten hier.


    Altijd leuk, hè? Met je crush fietsen. (krul)


    wth.