• Dus wensen jullie me Succes?, Want eigelijk houw ik nog veel van hem maar hij doet teveel dingen die ik niet kan pikken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 14:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Herolicious schreef:
    (...)
    Och meid. Als een jongen zo begint is er maar 1 weg. Het uitmaken.

    Maar ergens wil ik vrienden blijve, is dat wel een goed idee of niet? want ik zie hem eigelijk elke dag op de bus als ik naar school ga enjaa...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Maar ergens wil ik vrienden blijve, is dat wel een goed idee of niet? want ik zie hem eigelijk elke dag op de bus als ik naar school ga enjaa...

    Ik kan je alleen míjn ervaring vertellen, want mijn vriendje begon óok zo te .. zeuren. Enneh, wij zijn géen vrienden meer. Hij wilde wel, maar ik niet. En dat is beter want hij is gewoon een klootzak (:
    Maar je moet je eigen gevoel volgen (: Want we hebben 2x gehad en de eerste keer bleven we ook vrienden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    (...)
    Ik kan je alleen míjn ervaring vertellen, want mijn vriendje begon óok zo te .. zeuren. Enneh, wij zijn géen vrienden meer. Hij wilde wel, maar ik niet. En dat is beter want hij is gewoon een klootzak (:
    Maar je moet je eigen gevoel volgen (: Want we hebben 2x gehad en de eerste keer bleven we ook vrienden.

    Ik weet het gewoon niet, ik heb zo veel gedaan voor hem enzo en dan gaat hij zo doen? puuhh


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik weet het gewoon niet, ik heb zo veel gedaan voor hem enzo en dan gaat hij zo doen? puuhh

    In ieder geval stoppen met de relatie. Vrienden worden kan altijd nog (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    (...)
    In ieder geval stoppen met de relatie. Vrienden worden kan altijd nog (;

    Okeey dankje voor je steun (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Okeey dankje voor je steun (;

    Alsjeblieft.
    En beloof me, trap nooit meer in zijn spellen. Ik ken hem niet, ik ken jou niet, maar ik was ook op het punt waar jij bent -met hem-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nash schreef:
    Veel succes!


    None but ourselves can free our minds.

    Herolicious schreef:
    (...)
    Alsjeblieft.
    En beloof me, trap nooit meer in zijn spellen. Ik ken hem niet, ik ken jou niet, maar ik was ook op het punt waar jij bent -met hem-

    Jep vroeger was ie een Playboy maar hij zei tege me dat hij dat nimeer was , maar zo tezien wel. Hij is gewooon en vieze leugenaar. Ik ga het straks allemal recht in zijn face zeggen ze.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Jep vroeger was ie een Playboy maar hij zei tege me dat hij dat nimeer was , maar zo tezien wel. Hij is gewooon en vieze leugenaar. Ik ga het straks allemal recht in zijn face zeggen ze.

    Je bent ook nog zo jong, en zwemmen meer vissen in de zee. Je kan beter krijgen dan een player (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Good luck. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Herolicious schreef:
    (...)
    Je bent ook nog zo jong, en zwemmen meer vissen in de zee. Je kan beter krijgen dan een player (;

    Ik ben lelijk veel jongens wille me niet. But ik ga me klaar maken, ik ga same met me vriendin naar hem en me klepje van me gsm halen en uit maken en dan ga ik same met haar veel lol maken in antwerpen dan (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik ben lelijk veel jongens wille me niet. But ik ga me klaar maken, ik ga same met me vriendin naar hem en me klepje van me gsm halen en uit maken en dan ga ik same met haar veel lol maken in antwerpen dan (;

    Meis, geloof mij nou maar, dat denkt elk meisje van 14 ;) En ik ken je niet, maar ik zag net jou fotos, en ik kan je zeggen dat je niet lelijk bent. Neem dat nou maar van me aan.


    ars moriendi

    Laska schreef:
    (...)
    Ik ben lelijk veel jongens wille me niet. But ik ga me klaar maken, ik ga same met me vriendin naar hem en me klepje van me gsm halen en uit maken en dan ga ik same met haar veel lol maken in antwerpen dan (;

    Kom op, dat is niet de instelling. Stay positive! Veel plezier in de Starbucks :P En succes (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Goood luck :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Veel succes! My fingers are crossed =)


    I'm just beautiful me.