• Dus wensen jullie me Succes?, Want eigelijk houw ik nog veel van hem maar hij doet teveel dingen die ik niet kan pikken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 14:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hm, je kan er misschien eerst eens met hem over praten?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    OKe veel succes. ik duim voor je


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel succes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tillylicious schreef:
    Hm, je kan er misschien eerst eens met hem over praten?

    Heb ik al gedaan!, al 2 keer zelfs maar telkens heeft hij mij terug in zijn macht en nu heb ik er genoeg van.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Succes. Enneh, hóud het ook uit (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Veel succes!


    I am an idiot, I move.

    Succes


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed dat je het advies ter harte hebt genomen, want die jongen was echt niet goed voor je.
    Heel veel succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als jij zelf het gevoel hebt dat het niet meer werkt, moet je dat doen.
    Veel succes, hoe ga je het aanpakken?


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    Als jij zelf het gevoel hebt dat het niet meer werkt, moet je dat doen.
    Veel succes, hoe ga je het aanpakken?

    Ik weet niet want ik word niet graag gedumpt langs gsm of internet dus ik ga letterlijk naar zijn Huis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik weet niet want ik word niet graag gedumpt langs gsm of internet dus ik ga letterlijk naar zijn Huis.

    nee precies, dat is laf en heel bot. Ben benieuwd =) succes!


    ars moriendi

    Witherwings schreef:
    Goed dat je het advies ter harte hebt genomen, want die jongen was echt niet goed voor je.
    Heel veel succes ermee!

    Ik had hem gisteren zo gebeld want hij was me gisteren aan het negeren op msn en langs de telefoon deed hij zo Kortaf en kinderachtig. En toen ik het beu werd zei ik 'Mike nu heb ik er echt genoeg van weetje ik wil wel kiezen hoor maar dat is temoeilijk!' en toen zei hij 'Ik wil wel verder maar toen je dat ene woordje klootzak tegen me zei weet ik het gewoon niet meer ' Gewoon dikke bulshit en toen zei ik 'Als je me niet meer wilt moet je het gewoon zeggen' en hij zo 'Ik weet het gewoon niet ' weeetje ik wou iemand zo slagen die gast kan mij zo hard boos maken, en als hij een andere gast was had ik hem al lang gedumpt maar ik hou gewoon teveel van hem maar nu ga ik de pijnlijke stap nemen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jovi schreef:
    (...)
    nee precies, dat is laf en heel bot. Ben benieuwd =) succes!

    Dankje, ookal gaat het me heel veel pijn doen, en eigelijk moet ik nog naar zijn huis want ik met nog achter me klepje van mijn gsm dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik had hem gisteren zo gebeld want hij was me gisteren aan het negeren op msn en langs de telefoon deed hij zo Kortaf en kinderachtig. En toen ik het beu werd zei ik 'Mike nu heb ik er echt genoeg van weetje ik wil wel kiezen hoor maar dat is temoeilijk!' en toen zei hij 'Ik wil wel verder maar toen je dat ene woordje klootzak tegen me zei weet ik het gewoon niet meer ' Gewoon dikke bulshit en toen zei ik 'Als je me niet meer wilt moet je het gewoon zeggen' en hij zo 'Ik weet het gewoon niet ' weeetje ik wou iemand zo slagen die gast kan mij zo hard boos maken, en als hij een andere gast was had ik hem al lang gedumpt maar ik hou gewoon teveel van hem maar nu ga ik de pijnlijke stap nemen.

    Och meid. Als een jongen zo begint is er maar 1 weg. Het uitmaken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Succes, heel goed van je. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)