• Nouw,dit gaat over het concert van Justin bieber..nouw ik was dus te laat voor een kaartje te kopen(huil)(huil)(huil)
    ik vind persoonlijk dat hij nog een concert zou kunnen geven....net zo als lady gaga.bij lady gaga duurde het 2 dagen voor alle kaartjes weg waren en bij justin bieber 1 concert op een halfuur.nou ben jij het er mee eens?


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    Ligt eraan waar je woont, Want ik zag op de site van Ahoy dat je misschien nog op de dag van het concert een kaartje kan kopen ofzo

    Dat doet hij denk ik ook wel.


    Hope goes lost but never dies.

    Eigenlijk moet hij het zelf weten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij kan geen twee concerten geven want hij blijft maar één dag in België en één dag in Nederland. Ik heb zelf ook geen kaarten, hij komt volgend jaar wel nog eens (;

    We moeten niet gaan overdrijvenn he, lol. Maar whatever, hij komt vast nog wel een keer.

    Quarterback schreef:
    Eigenlijk moet hij het zelf weten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    KissJBxx schreef:
    Nouw,dit gaat over het concert van Justin bieber..nouw ik was dus te laat voor een kaartje te kopen(huil)(huil)(huil)
    ik vind persoonlijk dat hij nog een concert zou kunnen geven....net zo als lady gaga.bij lady gaga duurde het 2 dagen voor alle kaartjes weg waren en bij justin bieber 1 concert op een halfuur.nou ben jij het er mee eens?

    ik ben het er mee eens ook al mag ik zelf niet naar het concert van mijn ouders


    I'm so in love

    TaylorS schreef:
    Hij kan geen twee concerten geven want hij blijft maar één dag in België en één dag in Nederland. Ik heb zelf ook geen kaarten, hij komt volgend jaar wel nog eens (;

    dan kan hij er s'middags ofzo ook een geven gewoon meer op 1 dag


    I'm so in love

    hij zal wel vaker terug komne, maar voor lady gaga wisten ze al dat er veel fans op af zouden komen


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    MICKEY schreef:
    We moeten niet gaan overdrijvenn he, lol. Maar whatever, hij komt vast nog wel een keer.

    idd.


    -

    TaylorS schreef:
    Hij kan geen twee concerten geven want hij blijft maar één dag in België en één dag in Nederland. Ik heb zelf ook geen kaarten, hij komt volgend jaar wel nog eens (;


    En ik hoop dat die volgende keer iets in het midden van het land is, zodat het minder ver reizen is voor mij.


    Alleen maar tranen van geluk

    jha ik ga zelf wel maar vind het zielig voor de fans die niet kunnen gaan .. maar ze waren er tog al over aan het bespreken ofsoiets dat er nog een tweede concert zou komen ?


    Believe.

    Op marktplaats kun je nog kaarten kopen


    Me so good.