• Hey hey hey mensjes van Q.
    Ik ben van plan om een nieuwe gsm te kopen.
    Mijn huidige gsm is een Nokia 3603 en ik ben er helemaal niet tevreden van.
    Als ik aan het bellen ben hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn soms niet, ik stuur zonder dat ik het wil 2 keer hetzelfde berichtje naar iemand terwijl ik het maar 1 keer heb verzonden en hij loopt vaak vast...
    dus het is dringend tijd dat ik een nieuwe gsm koop, maar ik weet niet wat merk er echt goed is.
    Ik wil er eentje hebben dat zéker een fototoestel heeft, kan filmen en muziek kan afspelen.
    Iemand enige tips?
    Alle hulp is welkom.
    Greetzz Kim.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 1:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neem een samsung corby. Die heb ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Neem een samsung corby. Die heb ik ook.

    hoeveel heb jij er voor betaald ?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KimPhobia schreef:
    (...)
    hoeveel heb jij er voor betaald ?


    Ik niks (van mijn ouders gekregen) maar volgens mij koste hij ongeveer €90.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben een samsung star qwerty en ben er echt ontzettend tevreden mee. Ik heb er 120 euro voor betaald (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik had een iPhone. Nog geen drie weken geleden. Maar hij is helaas gesneuveld in de sneeuw. Toen kocht ik de Samsung start qwerty. <- Ík raad je hem niet aan, ikzelf vind hem niet echt leuk. Maar de iPhone wel raad ik je wel aan, maar die is erg duur. Maar ik vind de blackberry ook érg leuk.
    Ohja en de Samsung Star is ook leuk. (: Hij lijkt niet op de Qwerty versie vind ik. >.<
    Maar hier heb je dan wat tips. (:


    Without money we'd be all rich<3

    ik heb een samsung c6220 ik weet niet hoe duur hij was, het is de oude mobiel van mijn opa n hij komt uit polen ofso.
    nouja het is een handige mobiel, kan overal op msn, internet, en hij is handig met smsen. (:
    nouja hier voor had ik een samsung star. raad ik je aan !
    zit best wel veel geheugen op, en gaat niet snel kapot (1 keer in vijver laten vallen, 1 keer over heen gefietst, 1 keer in afwaswater laten vallen.) en hij doet het nog ! 8D
    alleen ik gebruik hem niet meer. =.='
    nouja ik raad je een samsung star aan. (:


    Life is a beautiful struggle