• Haalloo,

    Ik heb al een paar topics gezien waar ze een mail-vriend(in) zoeken. Ik vind dat eigenlijk ook wel een goed idee, dus ik dacht; laat ik dat ook eens doen. Nou ... here i go.

    Ik zoek eigenlijk een mail-vriendin die tussen de 11 en 14 jaar is. Mijn hobby's zijn; Basketten, zingen, dansen, toneel spelen, buiten zijn met vriendinnen, lezen, story's schrijven, liedjes luisteren,...
    Ik ben ook een fan van Justin Bieber, Bruno Mars, Cody Simspon,...
    Dit was het wel zo een beetje. Heb je nog vragen, stel ze gerust via een PB'tje. Zet reactie voor interesse.


    xXx

    Oke. Ik wil wel.
    Ik ben Sarita. Ben 13 jaar. Ik ben ook fan van Bruno Mars. Mijn hobby's zijn: Judowen, sporten, liedjes schrijven, verhalen schrijven, verhalen lezen, met vriendinnen afspreken en winkelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil ook wel.
    Ik ben Shanice & ik ben pas 14. ^^ Ik ben ook heel erg fan van Bruno Mars, en JB is ook wel funny. Mijn hobby's zijn ; Tekenen, Habbo, Hyves, Msn, Shoppen, Naar de bios, Dansen, Lezen, Schrijven, Liedjes luisteren, Melig zijn, Eten etc. (:


    Without money we'd be all rich<3

    Hehe I'm toooooo old :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben Floor, 12 jaar, 31-03-98 jarig.
    Ik ben fan van lady gaga miley cyrus, en bruno mars en JB vind ik ook wel leuk.
    Hobby's: Dansen, Tekenen, Muziek, Computeren, Afspreken, Zingen(ookal kan ik dat niet(lol))


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik wil wel !
    Ik ben Jellanie. _O_ ik ben 14 jaar.
    mijn hobby's zijn ; voetbal, muziek luisteren, quizlet, chilling, dansen. _O_
    ik ben fan van ; Bruno Mars, Justin Bieber, Christian Beadles, Chaz Somers, Jaden smith, Sean Kingston en Cody Simson.
    stuur maar een pb als je wil dan stuur ik mijn msn wel ! (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 5:55 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil wel xdd
    Ik ben Marrit :Y)
    Net 14
    Mijn hobby's: muziek luisteren, lezen, schrijven, niks doen, melig zijn, dansenookal kan ik dat niet en zingenkan ik ook niet _O_
    Fan van: Justin Bieber, Bruno Mars, Katy Perry, Taylor Swift, Cody simpson _O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben Sanne.
    Ik ben veertien jaar en mijn hobby's zijn: Zingen, dansen, handballen, verhalen schrijven en met vriendinnen zijn.
    Ik ben fan van: Harry Potter, Ke$ha, Lady GaGa.
    :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ben fan van justin bieber en bruno mars en ik ben 15(geen 14 meer dus :O) en en en ik hou van shoppen, zingen(doe ik alleen als er niemand bij is want ik zing vaaaaaaaaals xD) lezen shoppen en met vrienden rondhangen enzo

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 7:57 ]

    Ik ben Loïs en 13 jaar (Bijna 14 maar pas op 16 mei :Y))
    Mijn Hobby's zijn: creatief bezig zijn (tekenen schilderen foto's bewerken),films kijken,muziek luisteren en natuurlijk Quizlet(nerd)Ik ben fan van: Twiliight:9~(boeken en films),Paramore,Harry potter (vraag me niet waar de films over gaan want dat vergeet ik altijd:Y)) en Lady gaga


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    i'm in. :')

    ik ben Jellanie ik ben 14 jaar, ik heb teveel hobby's om op te noemen en ik ben fan van justin bieber, christian beadles, jordan jansen en cody simpson. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil wel :)
    Ik heet Mariska en ben 13 jaar.
    Mijn hobby's zijn: Diabolo, Computeren, Dansen, Tekenen, Zingen, Fotograferen, Verhalen en liedjes schrijven, Dichten.

    Groetjes Mariska (doeg)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 14:16 ]

    Inviolable schreef:
    Hehe I'm toooooo old :'D


    Your make-up is terrible

    gehe omg ik heb hier 2 keer opgereageerd, bad bad bad. :')


    Life is a beautiful struggle

    Inviolable schreef:
    Hehe I'm toooooo old :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.