• Gewoon nieuwsgierig.

    Ik wel. Zowel opgegroeid ermee door een 8 jaar oudere zus die gabber was, als dat ik jeugdsentimenten heb eraan; Want tot een jaar of 16 was ik zo hardcore als maar kon, op de kleding na misschien. Hoewel ik vaak genoeg in trainingspakken met nikies rondliep, maar dat deed iedereen toen. :9~

    If so, who is/was your favourite? Mine was and will remain Angerfist! <3
    [Als je hardcore haat plaats dan a.u.b geen berichten en begin geen discussies over racisme. Het zijn alleen de idioten die hardcore als excuus misbruiken om zich racistisch te gedragen. Dit topic is gewoon puur om de muziek bedoelt.]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 22:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    mijn broer is "gabber" ik ga met "gabbers" om en ik ben volgens heel veel zelf ook een "gabber" ik zie er niet zo uit, behalve dan dat ik airmax en adidas jasjes draag verwacht je het niet van mij.
    maar ik hou van hardcore. :')


    Life is a beautiful struggle

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ik vind 'hak, hak' leuker (cat) Want je bent toch aan 't hakken!

    "Strak strak in m'n trainingspak pak
    Kijk eens hoe ik hak hak"
    Hihi komt er wel in voor :D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jovi schreef:
    Ik haat hardcore.

    Maargoed, ik hou dan ook (ben opgegroeid met) van oude rockmuziek (zoals Bruce Springsteen, Bon Jovi, Queen etc), wat praktisch het tegenovergestelde is.


    Daar houd ik anders ook van. Ik denk dat het gewoon aan je smaak ligt en hoe breed de scala van muziek is die je kunt appreciëren. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Qlimax schreef:
    (...)
    "Strak strak in m'n trainingspak pak
    Kijk eens hoe ik hak hak"
    Hihi komt er wel in voor :D

    Naaaa. Spelbreker ):


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hardcore niet af en toe wat hardstyle omdat mijn broer er addicted aan is xD


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Naaaa. Spelbreker ):

    Sorry ): Dan maak ik voor jou maak ik een uitzondering en is het hak (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rollie schreef:
    Hardcore niet af en toe wat hardstyle omdat mijn broer er addicted aan is xD

    Ik luister ook vet veel hardstyle trouwens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik luister ook vet veel hardstyle trouwens.


    Me 2, maar hardstyle is ook het kleine broertje van hardcore eigenlijk.
    Hardcore op zijn beurt weer een kindje van de Techno. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben er best mee opgegroeid ja 8D Ik had een vriendin en oudere vrienden die allemaal gabbers waren enzo. En ik hou er nog steeds van, alleen sta ik nu meer open voor andere muziekstijlen. Angerfist is ook een van mijn favorieten! 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    Ik ben er best mee opgegroeid ja 8D Ik had een vriendin en oudere vrienden die allemaal gabbers waren enzo. En ik hou er nog steeds van, alleen sta ik nu meer open voor andere muziekstijlen. Angerfist is ook een van mijn favorieten! 8D


    You rock, ik heb hetzelfde! 8D
    Haha, al groeide ik ook met house en trance op, omdat mijn ouders dat weer veel luisterden. En een beetje reggae! :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    You rock, ik heb hetzelfde! 8D
    Haha, al groeide ik ook met house en trance op, omdat mijn ouders dat weer veel luisterden. En een beetje reggae! :9~
    Haha ja mijn moeder luisterde ook heel veel house en trance haha 8D Maar ook luisterde ze heel veel rap enzo, dus da's ook een van mijn verslavingen op muziekgebied 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Me 2, maar hardstyle is ook het kleine broertje van hardcore eigenlijk.
    Hardcore op zijn beurt weer een kindje van de Techno. (cat)

    Haha ik luister niet heel veel techno. Meer dance, en soms ook trance.
    Maar Hardstyle en Hardcore blijven favoriet. Die hardstyle feesten zijn ook altijd zo vet(cat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik luisterde er vroeger elke dag na. Niet omdat ik het wou, maar omdat een vriendin van mij die muziek luisterde en ik altijd bij haar was (: ...
    Tis niet echt erge muziek, het is gewoon niet echt mijn smaak.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rebellaaa schreef:
    (...)Haha ja mijn moeder luisterde ook heel veel house en trance haha 8D Maar ook luisterde ze heel veel rap enzo, dus da's ook een van mijn verslavingen op muziekgebied 8D


    Rap heb ik ook nog een héél korte periode gehad, alleen kom ik daar telkens vrij snel op terug. Mijn neef rapt wel in een groepje en daar vind ik een aantal nummers echt tof van!

    KapersaandeMaas.hyves.nl, als je interesse hebt. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Rap heb ik ook nog een héél korte periode gehad, alleen kom ik daar telkens vrij snel op terug. Mijn neef rapt wel in een groepje en daar vind ik een aantal nummers echt tof van!

    KapersaandeMaas.hyves.nl, als je interesse hebt. :3
    Ik zal eens een kijkje nemen 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.