• Ik zoek rollen voor "Voyage through the worlds" Het gaat over een prinses en een archeoloog die erg veel van elkaar houden. Ze zijn allebei ongeveer 17 jaar oud. Als de prinses op een dag in de ruines kom die de archeoloog onderzoekt, raakt ze plotseling al haar herinneringen kwijt. Ze zijn veranderd in veren, verspreid in verschillende werelden. Ze gaan samen op zoek naar de veren, vergezeld door een magiér en een ninja/samurai en een Mokona, een konijnachtig wezen dat hen helpt door de werelden te reizen. Ze moeten hiervoor hun dierbaarste bezit afstaan aan de dimensieheks, die ze later nog om hulp kunnen vragen via de Mokona. Wie wil meedoen aan dit rollenspel?

    Beschikbare hoofdrollen:
    De prinses
    De magiér
    De ninja/samurai
    De Mokona
    De dimensieheks

    Met de bijrollen is het iets anders. Omdat ze door allerlei werelden reizen, is het lastig om steeds nieuwe mensen nodig te hebben. Het is zo dat per wereld de mensen wel hetzelfde eruit zien, maar zich heel anders gedragen. Je hoeft dus maar één keer een uiterlijk te verzinnen!

    Ruler (dat betekent dat je in elke wereld de heerser bent, je mag zelf weten of die goed of slecht is. Dat mag ook per wereld verschillen)
    Dorpeling of bewoner van wereld (hier heb ik een aantal mensen voor nodig)
    Fantasiewezen (dit betekent dat je voor elke wereld een nieuw wezen mag verzinnen, maar het moet wel bij de wereld passen.)

    In te vullen lijst voor hoofdpersonage:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (die van de prinses is al bepaald:
    Uiterlijk (liefst uitgebreid):
    Karakter (ook graag uitgebreid):
    Eventueel wapen of vecht-tactiek:
    Extra:

    In te vullen lijst bijpersonage:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    (De rest mag je per wereld verzinnen)

    Ik heb het idee van Tsubasa Reservoir Chronicle.

    Het geeft niet als iemand al een bericht gestuurd heeft voor de rol die jij wilt hebben. Ik kies degene die me het beste lijkt!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:30 ]


    They're coming to take me away, haha~

    ...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 15:30 ]


    They're coming to take me away, haha~

    Rol:Prinses(A)
    Naam: Dehlia Alexis Florence DeliaDore
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Dehlia Ze heeft prachtig zwart haar, dat licht golft, heldere Groene ogen en is licht getint.
    Karakter: Dehlia is altijd optimistisch en is erg slim en creatief. Ze geeft nooit op en zet altijd door. Als de siuatie hopeloos lijkt, probeert ze altijd een oplossing te vinden en blijft ze vol goede moed. Ze houd van avontuur en is ook niet snel bang. Ze geeft veel om andere mensen en is nooit echt egoïstisch. Ze is lief, spontaan, zorgzaam, aardig, bijna altijd wel vrolijk.
    Eventueel wapen of vecht-tactiek: hm.... hier ben ik niet in thuis, dus verzin zelf maar iets :X
    Extra: Weet ik ook even niet xD

    Let me know(A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Naam: Claire Sinobi
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Ze heeft bruine ogen en donkerbruin haar, ze is niet erg groot 1.63m Ze heeft meestal donkere onopvallende kleren aan, maar ze heeft wel altijd haar 2 samurai zwaarden op haar rug gebonden.[url] http://farm4.static.flickr.com/3338/3411380099_067e784b72.jpg[/url]
    Karakter: Erg lief en aardig meisje, alleen vaak last van hyperheid. Ze is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. In stres situaties is zij degene die het hoofd cool houd en snel iets kan oplossen, ze is ook erg slim. Ze kan wel heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Ook houd ze van spanning en avontuur, als er een tijd niks gebeurd, word ze rusteloos. Ze heeft dus echt een hekel aan saaie dingen, ze kan ook geen moment stil zitten. Ze kan haar emoties goed verbergen als het nodig is, en ook kan ze pijn weerstaan. Ze is erg dapper en niets is haar te zwaar of te gevaarlijk. Als ze iemand moet beschermen zou ze haar leven voor diegene geven als het nodig zou moeten zijn, maar ze geeft ook nooit op.
    Eventueel wapen of vecht-tactiek: Ze gebruikt het liefst haar samurai zwaarden, ze heeft daar lang voor gespaard en heeft ze uiteindelijk kunnen kopen. Ze is er erg trots op en ze slijpt ze elke dag weer scherp. Ze is erg snel en met haar zwaarden is ze nog gevaarlijker. Ook haar lengte komt van pas omdat ze niet zo groot is, kan ze sneller wegduiken.
    Extra: Ze heeft van kleins af aan al een ninja willen worden, maar iedereen verklaarde haar daarbij voor gek. Toen ze ouder was is ze stiekem op zoek gegaan naar Konoha en heeft daar een ninja opleiding gevolgd, dus nu is ze een goed opgeleide ninja.


    When you believe your dreams come true