• Ik ben nogal teken-addicted de laatste tijd
    en ik vond deze tekening op internet
    en ik vroeg me af welk materiaal daarbij gebruikt
    is want ik kan het nergens zien en ik vind 'm
    erg awesome ^^ En volgens mij is hij niet met de
    computer ingekleurd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van die stiften ofzo, of waterverf? -lijkt het op- Maar ik heb er géen verstand van XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aquarelpotloden maybe?


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik denk met aquarel verf en dan heel lichtjes, want hij heeft van die waterige accenten. en voor de rest denk ik, met een dunne fijn schrijver.


    They fell in love, didn't they?

    Misschien met quarelle?

    Waterverf?
    Krijt?
    Ecoline? =O ehm nee zijn die kleuren te knal voor..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Simbelmyne schreef:
    Aquarelpotloden maybe?

    ;oo dan zijn die potloden echt pró, want met mijn aquarel potloden berijk ik niet eens die kleur schaduwen :D


    They fell in love, didn't they?

    Ik denk waterverf/aquarelverf. Zo ziet het effect dat je daarme krijgt er tenminste uit (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    target schreef:
    (...)
    ;oo dan zijn die potloden echt pró, want met mijn aquarel potloden berijk ik niet eens die kleur schaduwen :D

    Ik anders wel :') Gewoon met een kwastje d'r over heen gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    target schreef:
    ik denk met aquarel verf en dan heel lichtjes, want hij heeft van die waterige accenten. en voor de rest denk ik, met een dunne fijn schrijver.


    Felix

    Enmity schreef:
    Ik denk waterverf/aquarelverf. Zo ziet het effect dat je daarme krijgt er tenminste uit (:.


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm, dan had ik 't toch goed ^o)
    Ik kan total niet met die aquarel potloden omgaan,
    dan ga ik namelijk maar wat doen en dan vrees ik
    dat ik mijn tekening zal verpesten :'D

    Ik ga eens kijken voor tuts op internet,
    bedankt in ieder geval voor die antwoorden ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.