• Ik zit net mijn nieuwe schoolrooster te bekijken en het is bagger
    Ik ben best laat uit elke keer en na zo'n lange schooldag ben ik vaak
    hartstikke moe en heb ik hoofdpijn enzo en dan moet ik nog HW maken en toetsen leren ook --''

    Ma ben ik 13.05 thuis, dat is nog wel lekker. Maar di, wo én vrijdag ben ik om 4 uur uit en donderdag om 15.10.
    En op vrijdag nog lekker eerste 2 uur gym -kuch-

    Hebben jullie ook zo'n leuk rooster om het jaar weer mee te binnen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb sinds september al een vast rooster n,n


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik dacht dat ik dinsdag (jaja, ik ben maandag vrij) nog de eerste 3 uur vrij zou hebben, zoals voor de vakantie, blijkt dat ik Engels en een tussenuur heb.. n.n


    It ain't broke, so don't fix it.

    mijn rooster is wel leuk,
    ma: 6
    di: 7, waarvan 2 gym
    woe: 6
    Do: 7
    Vri: 6, tot 2 uur

    op donderdag is het wel leuk want dan zijn we maar met minder dan de helft van de klas en gaan we altijd op youtube filmpjes kijken enzo (:
    komt omdat ik in een gym/athm klas zit ;p


    maandag heb ik het eerste vrij, en ik ben echt mega blij want ik heb slaap nodog >.<


    Me so good.

    toen ik in de 3e zat van de middelbare was ik geen 1 dag vroeg uit :(
    maarja, t was wel leuk in die tijd xD

    Wat een chill rooster :'D

    Haha, ik zitten btw in 3 atheneum.
    Ben blij dat we bijna profiel moeten kiezen,
    dan laat ik handvaardigheid enoz lekker vallen :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    maandag; kwart over 3 maar 1e uur vrij
    dinsdag; kwart over 3
    woensdag; kwart over 4 geen tussenuren over iets dus gewoon echt 7 uren les verdomme.
    donderdag; 1e drie uren vrij, tot kwart over 3 les
    vrijdag; kwart over 2.

    dus valt opzich nog mee.

    ik heb ongeveer hetzelfde rooster );
    maar ik moet dan nog 45 min fietsen om thuis te komen
    maandag: 13.30
    dinsdag: 15.20
    woensdag: 16.10
    donderdag: 15.20
    vrijdag: 14.20


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    mijn lesrooster valt wel mee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg dit hele jaar geen nieuw rooster. Ik kreeg er 1 in Augustus en die is voor het rest van het jaar. En wees blij, ik ben elke dag om 4 uur uit behalve dan op vrijdag, dan om 1 uur. Niet zo klagen, haha :Y)

    @Pseudoniem; Jij ehbt weinig lesuren, welke klas zit je he? :O

    @1988; das idd zwaar :'D Ik wist wel dat er mensen waren met nog kutter rooster maar dat van mij komt niet lekker uit. Nogal geshizzle thuis dus ben sowieso al moe en na zo'n lange dag heb ik altijd vreselijk hoofdpijn enzo en om dna nog te moeten leren voor toetsen o-o

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 13:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een vast rooster, en ik ben ten vroegste pas om 15.40 uit. Dus zo laat vind ik dat van jou niet. Er zijn mensen met ergere roosters. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn rooster was wel oké, maar het gaat nu veranderen.
    Ik weet nog niet hoe, maar waarschijnlijk gaat het even duren vooraleer ik een vaststaand rooster heb.
    En de periode voor dat mijn rooster vast staat is vreselijk, want je vraagt je constant af wat je nu moet doen tegen morgen, want misschien verandert het rooster wel.(cat)


    effort never betrays you

    Ik weet mijn nieuwe rooster nog niet, maar ik hoop eigenlijk dat er niets verandert. Ik vind het wel goed zo.

    Ma 15.35
    Di 16.20
    Wo 13.55
    Do 15.35
    Vr 15.35


    I am an idiot, I move.

    x7UP schreef:
    @Pseudoniem; Jij ehbt weinig lesuren, welke klas zit je he? :O

    4e (: en kheb ook nog 3 tussenuren in de week, alhoewel dat dus wel meevalt die tussenuren

    Ik krijg mijn nieuwe rooster na de toetsweek, omdat het anders onhandig is met alle lessen en zo.
    Maar nu heb ik best wel een relaxed rooster. Ben twee keer in de week om kwart voor 4 uit. Verder om 3 uur.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?