• Oké ik heb besloten me er eindelijk aan te wagen. Mijn eerste voetbalverhaal. Het verhaal is er in grote lijnen al. Alleen zoek ik nog meer inspiratie en daarvoor kan ik goed wat andere rollen gebruiken dus vraag ik om jullie fantasie te laten werken. ;a
    Ik kan ook niet beloven dat elke rol er aan te pas komt of hij/zij een big part of the story zal zijn.

    Hier is het verhaal al voor zover het er al is.

    De inleiding:
    Emily Reavers is de oudste dochter van een gezin van drie kinderen. Haar ouders zijn conservatief en besluiten dat ze moet gaan werken van zodra ze achttien wordt. Emily en haar schoolbegeleiders beslissen daar anders over. Ze moet haar familie achterlaten en vertrekt op uitwisseling naar Duitsland waar ze verder gaat studeren.
    In 2006 vond daar het wereldkampioenschap voetbal plaats, wat haar leven meer veranderde dan haar lief was.

    Het verhaal zal dus beginnen op het WK in 2006 en het zal stranden op afgelopen wk in Zuid-Afrika. De hoofdpersoon zal een ingewikkelde relatie met Gerard Piqué krijgen. Het Spaanse en ook deels het Duitse nationale Elftal zal ook een belangrijke rol gaan spelen.

    Willen jullie dan even dit invullen? -Denk er ook aan dat het verhaal zich in 2006 en 2010 afspeelt!-
    Rol:
    Volledige naam:
    leeftijd:
    Nationaliteit:
    Roepnaam:
    familie situatie: -Laat alsjeblieft niet bij elk persoon de familie dood zijn want het moet niet een grote begrafenis worden ;a-
    verleden:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Liefdes status:
    Extra:


    & voor jullie op weg te helpen is hier alvast de voorlopige 'trailer' van mijn story.


    Edit: overzichtje van de rollen.
    Duitsers
    Mario Gomez: Maylinn Jennifer Matthews
    Michael Ballack: Kim Schmidtz

    Spanjaarden
    Cesc Fabregas: Anna Vlinder Livera (2006)
    Catalina Luena Rodriguez (2010)
    David Villa: Olaya Quinta Santios
    Bojan Krkic: Keira Lia Lewis
    Fernando Torres: Rose Marina Cassandra Perez.
    Jesús Navas: Manuelá Elisia Borrada
    Sergio Ramos: Adriana Kaylee Hernández.

    Andere
    Kaká: Elena Catharina Perotti
    Lionel Messi: Jamie Alesana Dorbridge
    Cristiano Ronalde: Anna Vlinder Livera (2010)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:50 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    uh, i want, uh, Fernando, maar die is al bezet, dus dan, Bojan, maar die is ook bezet, doe je aan Kaka? (krul)

    xMusicaka schreef:
    uh, i want, uh, Fernando, maar die is al bezet, dus dan, Bojan, maar die is ook bezet, doe je aan Kaka? (krul)

    Sorry; toen ging ik dood van het lachen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    PsychoBitch schreef:
    (...)
    Ja (:


    Jeah.
    Dan ga ik nu beginnen met invullen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rol: Vriendin Fernando Torres
    Volledige naam: Rose Marina Cassandra Perez.
    leeftijd: 21.
    Nationaliteit: Spaans
    Roepnaam: Rose
    familie situatie: Rose woont sinds kort bij Fernando. Voor die tijd woonde ze bij haar ouders. Rose is erg close met haar vader. Ze vertrouwd hem blindelings. De band met haar moeder is minder sterk, maar nog steeds ontzettend sterk.
    verleden: Rose is opgegroeit als een Princesje. Haar vader is een zakenman die vaak van huis was. Maar als hij thuis was nam hij alle tijd voor zijn princes. Haar leven was altijd vol vriendinnen, shoppen, school en lol maken. Totdat Fernando 3 jaar geleden kwam, en Rose aan een lange afstandsrelatie met hem begon.
    Uiterlijk + Foto: Rose is een lange vrouw van 1.74 Ze heeft er nooit aan gedacht om modellen werk toen, dat zit gewoon niet in haar. Ze is slank met lange benen. Ze heeft een lief gezicht met roodbruin haar. Haar haar krult een beetje. De krullen en de kleur zijn helemaal natuurlijk. Haar kledingsmaak is duur. Ze houdt ervan om rond te lopen in mooie jurkjes en hoge hakken. Haar ogen zijn blauw, iets wat uitzonderlijk is bij Spaanse. Verder is haar huid er wit wat ook uniek is.
    Karakter: Rose is een vrouw die weet wat ze wilt. Ze gaat door het vuur om te krijgen wat ze wil. Hoewel ze altijd verwend is geweest gedraagt ze zich niet zo. Ze is geeft echt om de mensen die om haar heen staan. Fernando is het allerbelangrijkste voor. Alles zal ze doen om hem gelukkig te zien. Rose is vaak onbewust grappig. Ze is ook erg open naar mensen toe. Iets wat haar vaak gekwetst heeft. Verder denkt ze niet na, voordat ze iets zegt. Waardoor ze andere mensen per ongeluk kwetst.
    Liefdes status: Nu net 3 jaar samen met Fernando.
    Extra: Rose is een Spaanse die opgegroeit is in Parijs. Toen ze 15 was is me met haar ouders verhuist naar Madrid. Tegenwoordig woont ze in Liverpool. Ze spreek vloeiend Spaans, Frans, Engels en Russisch. Ze studeert nog, psychologie. Daarnaast werkt ze in een kledingzaak.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 19:55 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xMusicaka schreef:
    uh, i want, uh, Fernando, maar die is al bezet, dus dan, Bojan, maar die is ook bezet, doe je aan Kaka? (krul)

    Geslaagde opmerking xd
    & uhm,ja kan wel ^^ Heb er al iets voor bedacht. Ga je gang ^^
    'x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Rol: Vriendin Ricardo Izecson dos Santos Leite
    Volledige naam: Elena Catharina Perotti
    leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaans
    Roepnaam: Elena
    familie situatie: heeft ruzie met ouders en ziet haar broer Sergio nog vaak.
    verleden: Was verplicht om altijd te werken, als ze dat niet deed werd ze dagen zonder eten opgesloten, daarom nu ook ruzie
    Uiterlijk + Foto: Mooie, bruine haren, tintje, bruine ogen, slank postuur, tattoo op heup met Loco
    Karakter: lief, betrouwbaar, zorgzaam, druk
    Liefdes status: 3 jaar samen met Ricardo
    Extra: Elena vindt het leuk om met andere voetbalvrouwen en hun voetballers uit te gaan.

    okee, misschien klonk het idd fout x'D
    Dankjee en ik hoor het wel? (A)
    xxx <3

    Rol: Girlfriend Jesús Navas :9~
    Volledige naam: Manuelá Elisia Borrada
    leeftijd: 20 jaar!
    Nationaliteit: Grieks
    Roepnaam: Manuelá!
    familie situatie: Ouders zijn een wereldreis maken dus zorgt Manuela voor haar kleine broertje, ze wonen allebei bij Jesús, nou het is nu ook een beetje Manuela haar huis, en Jesús kan het goed vinden met Angelo -Manuela's broertje- =D
    verleden: Ze was vaak alleen thuis om voor haar kleine broertje te zorgen, aangezien haar ouders altijd op reis waren. De rest van haar familie woonde te ver weg, dus ze was al snel volwassen qua karakter, ze heeft nooit kind kunnen zijn maar nu met Jesús is ze dat aan het inhalen haha (aa)
    Uiterlijk + Foto: Manuelá ze heeft volle wimpers van zichzelf en gebruikt niet al teveel make-up, is 1.67 m lang en heeft golvend lang haar maar styled het ook vaak ;D - Eigenlijk gewoon foto =D-
    Karakter: Kan af en toe heel gek zijn, samen met Jesús vind ze het leuk om dingen bij teamgenoten van Jesús uit te halen, het kan af en toe echt een stelletje kleuters zijn, en Angelo doet net zo graag mee ;D Ze kan ook heel serieus zijn als het moet, ze kan goed met kinderen omgaan omdat ze eigenlijk haar broertje zo'n beetje heeft moeten opvoeden ;]
    Liefdes status: Verloofd met Jesús Navas González :9~
    Extra: Ze wilt nog een tattoo ooit laten zetten, maar weet niet wat, ze heeft er wel al een op der onderrug ; ''El Amor Verdadero No Tiene Final Feliz, Porque El Nunca Verdadero Amor Termina'' (H)


    Y'all been to Nashville?

    btw Angelo -broertje- is 12 jaar, ;D


    Y'all been to Nashville?

    xLadyNAVAS schreef:
    Rol: Girlfriend Jesús Navas :9~
    Volledige naam: Manuelá Elisia Borrada
    leeftijd: 20 jaar!
    Nationaliteit: Grieks
    Roepnaam: Manuelá!
    familie situatie: Ouders zijn een wereldreis maken dus zorgt Manuela voor haar kleine broertje, ze wonen allebei bij Jesús, nou het is nu ook een beetje Manuela haar huis. Jesús kan het goed vinden met Angelo -Manuela's broertje- en eigenlijk is het nu ook Jesús zijn kleine broertje, in iedergeval zo lijkt het wel =D
    verleden: Ze was vaak alleen thuis om voor haar kleine broertje te zorgen, aangezien haar ouders altijd op reis waren. De rest van haar familie woonde te ver weg, dus ze was al snel volwassen qua karakter, ze heeft nooit kind kunnen zijn maar nu met Jesús is ze dat aan het inhalen haha (aa)
    Uiterlijk + Foto: Manuelá ze heeft volle wimpers van zichzelf en gebruikt niet al teveel make-up, is 1.67 m lang en heeft golvend lang haar maar styled het ook vaak ;D - Eigenlijk gewoon zoals foto =D-
    Karakter: Kan af en toe heel gek zijn, samen met Jesús vind ze het leuk om dingen bij teamgenoten van Jesús uit te halen, het kan af en toe echt een stelletje kleuters zijn, en Angelo doet net zo graag mee ;D Ze kan ook heel serieus zijn als het moet, ze kan goed met kinderen omgaan omdat ze eigenlijk haar broertje zo'n beetje heeft moeten opvoeden ;]
    Liefdes status: Verloofd met Jesús Navas González :9~
    Extra: Ze wilt nog een tattoo ooit laten zetten, maar weet niet wat, ze heeft er wel al een op der onderrug ; ''El Amor Verdadero No Tiene Final Feliz, Porque El Nunca Verdadero Amor Termina'' (H)


    dit is goeie ;D sorryy me pc spacede, en opeens had ik gequote inplaats van aangepast x]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 21:51 ]


    Y'all been to Nashville?

    noo torres wil ik ook -pruilt-


    -

    Rol: Toekomstige vriendin Sergio Ramos.
    Volledige naam: Adriana Kaylee Hernández.
    leeftijd: 19 jaar.
    Nationaliteit: Spaans
    Roepnaam: Adriana
    familie situatie: Altijd heel erg close met familie leden, geeft veel om haar familie. Heeft tweeling zus, Catalina.
    verleden: Toen Adriana klein was, was ze al gek op voetbal. Ze speelde vaak samen met haar vader op een veldje in de buurt. Haar vader vond haar talent hebben, maar na 4 jaar bij een amateur club gespeeld te hebben, waaronder ze ook een jaar bij een hogere club speelde, gaf ze het op. Ze wilde altijd al een prof worden, maar langzamerhand werd het een beetje saai. Totdat haar vader haar meenam naar het WK, en weer "verliefd" werd op de sport. En daar ook een nieuwe vriendin kreeg. -hinthint-
    Uiterlijk + Foto:http://gallery.allwomenstalk.com/2010/04/Selena_goes_to_Euro_Disney/67336EP_GOMEZ_B-GR_01.jpgLange half krullende haren, donkere mysterieuze ogen.
    Karakter: Zorgzaam voor dierbaren. Een beetje té sportief. Heeft soms van die gekke momenten xd.
    Liefdes status: Sergio Ramos (ontmoet ze bij het WK).
    Extra: Ze kan niet tegen mensen die zichzelf alles vinden. Ze is daarom niet zo zelfverzekerd, maar als je haar vrienden of familie iets aandoet, heeft ze een grote bek. ;x

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 23:41 ]


    -

    Blessedmind schreef:
    noo torres wil ik ook -pruilt-
    ]

    It's soooo funny, waarom wilt iedereen altijd Torres ? x']
    Okeee hij is cutee, maar ik vind gwn funny ;D
    -voordat mensen me vermoorden, niet iedereen dan x]-


    Y'all been to Nashville?

    Rol: Vriendin Lionel Messi
    Volledige naam: Jamie Alesana Dorbridge
    leeftijd: 22
    Nationaliteit: Engelse.
    Roepnaam: Jamie
    Familie situatie: Jamie's ouders en jongere zusje wonen op hun enorme landgoed thuis in Engeland, en haar oudere broer woont bij haar in Barcelona. Verder heeft ze nog ergens een oudoom die ook in Barcelona woont, maar daar heeft ze amper meer contact mee.
    Verleden: Jamie heeft een vrij normale jeugd gehad in Engeland. Haar ouders waren rijk, ze ging naar de kostschool, zat op tennis en paardrijden en had rijke, verwende vriendjes die haar overlaadden met cadeaus. Een typisch rijkeluis-meisje dus. Maar na een tijdje werd ze het zat en besloot ze haar leven een andere wending te geven- Ze ging in het buitenland studeren. Haar oudere broer en tevens beste vriend Evan ging mee, en samen vertrokken ze naar Barcelona, Spanje waar Jamie aan haar studie Spaanse Taal begon.
    Uiterlijk + Foto: Jamie heeft lang, krullen donkerblond haar tot net over haar borsten, staalgrijze ogen en een ovaal gezicht met dunne lippen. Verder is ze vrij klein en mager, en daarmee een gewild model. Ze draagt graag rokjes met een blousje en er zit bijna altijd wel een haarband/speldje/accessoire in haar haren.
    Karakter: Jamie is weliswaar verandert, in haar hart blijft ze altijd 'de rijke dochter van'. Daarom word ze graag verwend en is niet erg ambitieus, een beetje lui zelfs. Verder is ze een goede vriendin omdat ze erg trouw en betrouwbaar is, en is ze erg beschermend ingesteld. Ze zorgt dan ook dat het Leo aan niets te kort schiet, en ook voor haar broer die het heel druk heeft met zijn werk zorgt ze goed.
    Liefdes status: Jamie en Lionel zijn nu ongeveer 3 jaar samen, en ze hebben elkaar ontmoet toen Jamie tegen hem opbotste in het ziekenhuis toen zij voor haar inentingen moest komen en hij voor zijn maandelijkse scan. Jamie brak haar pols toen ze viel en Lionel heeft toen voor haar gezorgd omdat hij zich zo schuldig voelde.
    Extra: Jamie werkt als gids in de Sagrada Família, waar ze de Spaanse bordjes vertaalt naar het Engels en waar ze toeristen uitleg geeft over de stad.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 0:09 ]


    Hope goes lost but never dies.

    xLadyNAVAS schreef:
    (...)]

    It's soooo funny, waarom wilt iedereen altijd Torres ? x']
    Okeee hij is cutee, maar ik vind gwn funny ;D
    -voordat mensen me vermoorden, niet iedereen dan x]-


    Omdat hij sexy is ^^ , maar ik moet toegeven damn die ogen van Navas zijn mooi! ;D


    -

    Rol: De vriendin van Michael Ballack, en later ook een goede vriendin van Emily.
    Volledige naam: Kim Schmidtz
    Leeftijd: 29 jaar
    Nationaliteit: Duitse
    Roepnaam: Kim
    Familie situatie: De hele familie van Kim woont in Duitsland, in Berlijn. Ze proberen elkaar vaak te spreken maar dat kan soms nog wel eens lastig worden in verband met het voetballeven van Michael. Kim heeft een goede band met haar ouders, specifiek met haar vader omdat ze allebei zo van voetbal houden. Kim heeft een oudere broer genaamd Richard maar die studeert in Zweden.
    Verleden: Kim heeft een goede jeugd gehad. In haar pubertijd kon ze slecht overweg met haar moeder, maar dat is later weer bijgedraaid. Kim was vaak op voetbalvelden te vinden, niet om zelf te spelen maar om naar de voetballers te kijken en ze aan te moedigen want Kim hield van voetbal.
    Uiterlijk + Foto: Een prachtige meid is Kim zeker weten. Iedereen kan zien dat ze een rasechte Duitse is. Ze heeft lang blond krullend haar wat altijd goed in model zit en goed verzorgd is. Ze loopt vaak in joggingbroeken rond met dan een hemdje erbij. Ze heeft volle lichtroze lippen die mooi kleuren bij haar glinsterende blauwe ogen. Ze is een erg klein meisje, maar valt absoluut op. Kim heeft een slank tot mager postuur en is erg lenig.
    Karakter: Kim is een lieve maar gedreven meid. Ze zal alles doen om haar doel te bereiken. Ze is gefascineerd over voetbal. Met Kim valt het gesprek nooit stil, ze heeft altijd wel wat te vertellen. Ze is een behulpzaam meisje dat graag voor mensen opkomt en helpt als die zijn gevallen. Soms kan ze ietwat overbezorgd zijn over de mensen van wie ze erg houd.
    Liefdes status: Pas begonnen relatie met de Duitse profvoetballer Michael Ballack.
    Extra: Kim is fysiotherapeut. Ze heeft een Duitse Herder als hond en die heeft Michael aan haar gegeven, Michael vond het namelijk geen veilig idee als ze alleen thuis was terwijl hij voetbalde.

    EDIT: Ik kreeg kippenvel van je trailer.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 14:25 ]