• Oké ik heb besloten me er eindelijk aan te wagen. Mijn eerste voetbalverhaal. Het verhaal is er in grote lijnen al. Alleen zoek ik nog meer inspiratie en daarvoor kan ik goed wat andere rollen gebruiken dus vraag ik om jullie fantasie te laten werken. ;a
    Ik kan ook niet beloven dat elke rol er aan te pas komt of hij/zij een big part of the story zal zijn.

    Hier is het verhaal al voor zover het er al is.

    De inleiding:
    Emily Reavers is de oudste dochter van een gezin van drie kinderen. Haar ouders zijn conservatief en besluiten dat ze moet gaan werken van zodra ze achttien wordt. Emily en haar schoolbegeleiders beslissen daar anders over. Ze moet haar familie achterlaten en vertrekt op uitwisseling naar Duitsland waar ze verder gaat studeren.
    In 2006 vond daar het wereldkampioenschap voetbal plaats, wat haar leven meer veranderde dan haar lief was.

    Het verhaal zal dus beginnen op het WK in 2006 en het zal stranden op afgelopen wk in Zuid-Afrika. De hoofdpersoon zal een ingewikkelde relatie met Gerard Piqué krijgen. Het Spaanse en ook deels het Duitse nationale Elftal zal ook een belangrijke rol gaan spelen.

    Willen jullie dan even dit invullen? -Denk er ook aan dat het verhaal zich in 2006 en 2010 afspeelt!-
    Rol:
    Volledige naam:
    leeftijd:
    Nationaliteit:
    Roepnaam:
    familie situatie: -Laat alsjeblieft niet bij elk persoon de familie dood zijn want het moet niet een grote begrafenis worden ;a-
    verleden:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Liefdes status:
    Extra:


    & voor jullie op weg te helpen is hier alvast de voorlopige 'trailer' van mijn story.


    Edit: overzichtje van de rollen.
    Duitsers
    Mario Gomez: Maylinn Jennifer Matthews
    Michael Ballack: Kim Schmidtz

    Spanjaarden
    Cesc Fabregas: Anna Vlinder Livera (2006)
    Catalina Luena Rodriguez (2010)
    David Villa: Olaya Quinta Santios
    Bojan Krkic: Keira Lia Lewis
    Fernando Torres: Rose Marina Cassandra Perez.
    Jesús Navas: Manuelá Elisia Borrada
    Sergio Ramos: Adriana Kaylee Hernández.

    Andere
    Kaká: Elena Catharina Perotti
    Lionel Messi: Jamie Alesana Dorbridge
    Cristiano Ronalde: Anna Vlinder Livera (2010)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:50 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ohhh mooi filmpje, meid! dat met die beelden heb je mooi gemanipuleerd. :)
    edit: Ik ga het eens wagen voor de rol van vriendin. =)

    Volledige naam: Maylinn Jennifer Matthews
    leeftijd: 23
    Roepnaam: May
    familie situatie: May is enigskind en heeft een sterke band met haar vader, aangezien haar moeder is overleden toen ze pas 7 jaar oud was. Zij en haar vader hebben altijd veel steun aan elkaar gehad. Momenteel heeft ze plannen om te gaan samenwonen met haar grote liefde Mario Gomez, een 25-jarige spits die speelt voor Duitsland.
    verleden: Haar moeder is omgekomen bij een vliegtuigramp, en daar heeft ze nog altijd veel verdriet om. Om deze reden draagt ze ook altijd de halsketting met de naam van haar moeder (Rianna) in het bedeltje gegraveerd.
    Uiterlijk + Foto: May heeft golvend blond haar, olijfkleurige ogen en lacht heel veel. Ze is vrij klein (1.69)
    Karakter: May lacht heel veel, en is een vrolijke persoonlijkheid.
    Liefdes status: heeft een relatie met Duitse voetballer Mario Gomez

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 0:57 ]


    ars moriendi

    Ik kan alles gebruiken. Ik heb op dit moment al:
    -Britt: de Beste vriendin van Emily.
    -Aaron: een vriend van Emily & en de verloofde (2010) van Britt
    Voor de rest zijn er al wat aanbiedingen om de vriendin van Cesc te zijn maar daar ga ik gewoon de meest geschikte uitkiezen ^^
    & ja ik kan voetbalvrouwen gebruiken, al zullen die miss niet zo'n grote rol hebben. De familie van Emily komt weinig in het verhaal voor omdat ze naar Duitsland is verhuist. Wel gaat ze in 2006 logeren bij een duitse voetballer dus familie van hem is wel mogelijk. Voor de rest alle mogelijke entourage van voetbal en een wk. Dus hotelmensen, trainers, koks, zo gek als je het maar kan bedenken. of klasgenoten van Emily. Alles wat maar in je hoofd op komt ^^
    & ps; bedankt voor het compliment van het filmpje. het was niet makkelijk met die voetballers aangezien ze alleen bij interviews goed in beeld komen. maar ik ben zelf nog niet echt tevreden (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 2:42 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    PsychoBitch schreef:
    Ik kan alles gebruiken. Ik heb op dit moment al:
    -Britt: de Beste vriendin van Emily.
    -Aaron: een vriend van Britt & en de verloofde (2010) van Britt
    Voor de rest zijn er al wat aanbiedingen om de vriendin van Cesc te zijn maar daar ga ik gewoon de meest geschikte uitkiezen ^^
    & ja ik kan voetbalvrouwen gebruiken, al zullen die miss niet zo'n grote rol hebben. De familie van Emily komt weinig in het verhaal voor omdat ze naar Duitsland is verhuist. Wel gaat ze in 2006 logeren bij een duitse voetballer dus familie van hem is wel mogelijk. Voor de rest alle mogelijke entourage van voetbal en een wk. Dus hotelmensen, trainers, koks, zo gek als je het maar kan bedenken. of klasgenoten van Emily. Alles wat maar in je hoofd op komt ^^
    & ps; bedankt voor het compliment van het filmpje. het was niet makkelijk met die voetballers aangezien ze alleen bij interviews goed in beeld komen. maar ik ben zelf nog niet echt tevreden (:

    ohh, ik was bezig met de vriendin van Mario Gomez, topspits die voor Duitsland speelt. =]


    ars moriendi

    is goed hoor ^^ Zolang het Marcell Jansen maar niet is, haha ;p
    Maar ik bedoelde gewoon 'met dat ze er niet veel in voor kwamen.' Dat ik moeilijk elk vriendinnetje van alle twee de teams elke keer kan vernoemen maar een paar zijn wel handig. Ik bedoel Marcell moet ook vrienden hebben ;a
    'x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    PsychoBitch schreef:
    is goed hoor ^^ Zolang het Marcell Jansen maar niet is, haha ;p
    Maar ik bedoelde gewoon 'met dat ze er niet veel in voor kwamen.' Dat ik moeilijk elk vriendinnetje van alle twee de teams elke keer kan vernoemen maar een paar zijn wel handig. Ik bedoel Marcell moet ook vrienden hebben ;a
    'x

    Jaa, das wel handig idd x'D
    hoop dat je er iets mee kunt ;)


    ars moriendi

    Rol: Verloofde Cesc Fabregas
    Volledige naam: Catalina Luena Rodriguez
    leeftijd: 22 jaar
    Roepnaam: Catalina
    familie situatie: Ze heeft een zus (Elena) en een broer (Juan). Hun ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk.
    verleden: Toen hun ouders om gekomen waren zijn Catalina en haar broer en zus opgevangen door hun oom en tante. Die hadden zelf geen kinderen. Ze moesten altijd werken. Tot op een dag Juan wegliep en een paar weken later Elena ook. Catalina zelf durfde niet en bleef alleen achter. Catalina heeft nooit weer wat gehoord van haar broer en zus. Pas toen ze Cesc ontmoette begon haar leven pas weer. Ze straalde en voelde zich weer gelukkig.
    Uiterlijk + Foto:CatalinaCatalina een Spaanse meid met lichtbruin/blond slagend haar. Ze heeft bruine ogen is van gemiddelde lengte. Ze is slank en draagt graag jurkjes en hoge hakken. Op haar linker enkel staan de initialen van haar broer en zus. En op haar rechter pols heeft ze de initialen van Cesc staan.
    Karakter: Lief, behulpzaam, maar bang om zich te binden na het verlies van haar ouders. Catalina kan soms bitchy worden als jij ook zo tegen haar doet.
    Liefdes status: Verloofd met Cesc. Na een relatie van 3 jaar heeft Cesc haar romantisch op het strand met champagne en fakkels ten huwelijk gevraagd.
    Extra: Catalina werkt bij ICI Paris XL. In haar vrije tijd gaat ze vaak mee naar thuiswedstrijden van Cesc. Ook mag ze graag dansen.

    Ik hoop dat het zo goed is meid:D En dan hoor ik het wel

    xoxo<3333

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 1:18 ]


    ~

    Rol: Vriendin Francesc Fàbregas. - Later van Cristiano Ronaldo ivm veel ruzie etc.
    Volledige naam: Anna Vlinder Livera
    leeftijd: 22.
    Nationaliteit: Half Catalaans, half Nederlands.
    Roepnaam: An of Anna.
    familie situatie: Anna woont nu bij haar moeder in Spanje in Valencia, en toch gaat ze in vakanties naar haar vader in Nederland. Haar ouders zijn gescheiden toen ze acht jaar oud was. Anna heeft twee oudere broers, Miquel (25) en Ricardo (27). Beide wonen ze in Barcelona en spelen ze amateur voetbal in het Camp Nou stadion.
    verleden: Zoals ik al zei gingen Anna's ouders scheiden toen ze 8 jaar oud was. Haar moeder had op jonge leeftijd een miskraam gehad, en het was een wonder dat daarna Anna kwam, ze waren bang dat ze geen kinderen meer konden krijgen. Ze noemen daarom Anna vaak het wonderkind. Verder heeft ze een goeie jeugd gehad, en is ze er trots op.
    Uiterlijk + Foto: Anna heeft lang bruin haar en bruine ogen. Ze heeft een spierwitte glimlach, is zo'n 1.65 meter lang, en heeft cup c. Ze draagt vaak leuke en sjieke jurkjes, en vaak dure merkkleding wat ze van haar moeder krijgt. Ze draagt vaak knalrode lippenstift en volume mascara.
    Karakter: Anna is een lief en positief meisje, ook al kan ze soms bitchy overkomen wat ze van Miquel heeft overgenomen. Op feestjes kan ze flink tekeer gaan, Anna is gewoon een standaard simpel meisje.
    Liefdes status: Anna heeft Cesc ontmoet toen het Spaanse elftal aan het trainen was in Camp Nou en ze mee was met haar oudste broer Ricardo. Eerst mochten ze elkaar niet, omdat ze hun gevoelens niet durfden te uiten, maar toen was de bom gebarsten en waren ze hartstikke verliefd. Ze zijn al 1 jaar samen.
    Extra: Anna heeft bij haar moeder twee bordercollie honden, Mustache en Don. Allebei reu's en allebei zwart wit. Ze wilt later graag de dierenkant op, en hoopt om dierenarts te worden. Als Cesc vrij is maken ze samen boswandelingen met de twee honden en Cesc' hondje Cloé. Anna is van plan om bij Cesc in de trekken in Londen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 16:56 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Verloofde David dan maar -ik wilde cesc (cat)-
    Volledige naam: Olaya Quinta Santios
    leeftijd: 25
    Nationaliteit: Spanje
    Roepnaam: Olaya
    familie situatie: Woont samen met haar broer -eduardo- bij haar moeder, haar vader is overleden met een vliegtuigcrash
    verleden: ? ;$
    Uiterlijk + Foto: Olaya heeft blond haar met een slag erin. Ze is van normale lengte -ongeveer 1.72- en heeft blauwe ogen. Ze draagt het liefste jurkjes met een brede riem om haar middel. Ze heeft 2 van de 7 schoonheden. Ze heeft hele mooie amandelvormige ogen en van nature mooie langgekrulde wimpers. Vandaar dat ze niet zo heel veel make-up op doet. Het lieft loopt ze op sandaaltjes en anders op ballerina's
    Karakter: Ze is aardig maar niet op haar mondje gevallen. Ze staat open voor iedereen en vertelt nooit wat door. Ze heeft veel vriendinnen, en ze houd van shoppen. Tot grote ergenis van David, want ze geeft veel geld uit. Niet allemaal zijn geld, want ze heeft zelf een goedbetaalde baan -Eigen modezaak- Zelf gaat ze vaak met David mee naar trainingen en voetbalwedstrijden. Ze is graag gewild door het hele team en kan het ook goed met iedereen vinden
    Liefdes status: Verloofde David Villa
    Extra: Ze houd van Dansen, Zingen en Acteren :d


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga Bojan invullen oké? (krul)


    Everything is worse without music.

    is goed ^^ en als iemand nog een origineel idee heeft voor een rol die geen 'voetbalvrouw' is. Ook altijd welkom ;a


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Rol: Toekomstige vriendin Bojan.
    Volledige naam: Keira Lia Lewis.
    leeftijd: net 20 jaar.
    Nationaliteit: Haar moeder is Spaans en is op jonge leeftijd in Amerika gaan wonen waar ze trouwde en Keira kreeg nu woont ze samen met haar moeder weer in Spanje. Spaans/Amerikaans dus.
    Roepnaam: Keira.
    familie situatie: Haar vader ziet ze soms nog door te skypen, ze heeft met haar stiefvader een geweldige band net zoals met haar moeder die haar door dik en dun steunt. Ze heeft ook nog een jonger zusje die Manolia (17) heet.
    verleden: Anna heeft haar vader nooit in het echt gezien, maar via skype ziet ze hem elke week sowieso een keer, wat moeilijk gaat door het tijdverschil. Haar verleden was lekker makkelijk ze had een moeder en een ''vader'' die eigenlijks altijd voor haar klaar stonden. Ook werd ze eerder vaak gepest met haar grote blauwe ogen. Iedereen noemde haar dan ook Bambi. ook al klopte daar natuurlijk helemaal niets van. Iedereen die haar eerder heeft gepest, zal daar nu wel spijt van hebben want ze is totaal prachtig.
    Uiterlijk: Keira, heeft de mooiste lichtblauwe grote ogen die perfect bij haar gezicht staan. Haar ogen worden goed benadrukt door haar mooie wimpers en bijna gelijke wenkbrauwen. Verder heeft ze mooi gevormde normale lippen en een mooie kaaklijn. Ze heeft een prachtige witte lach. Soms kan ze nogal een arrogante blik hebben, maar dat gaat onbewust. Ze is niet zo heel erg lang 1.68 maar daar zijn hakken voor. Ze houd enorm veel van tutten en ziet er dan ook altijd mooi uit. Ook haar kleren zijn uniek en mooi. Sieraden heeft ze ook genoeg om.
    Karakter:Ook al heeft ze soms echt een bitch uitstraling ze is super aardig en wil graag iedereen terecht stellen. Misschien komt dit wel doordat ze altijd goed is opgevoed door haar omgeving. Omdat ze eerder veel gepest werd weet ze hoe het voelt om een ''aloner'' te zijn en behandeld daarom ook niemand onterecht gemeen. Toch kan ze een grote mond hebben en kan ze keihard zijn wanneer iemand er dan ook echt om vraagt. Ook heeft ze altijd een leuk babbeltje klaar dus met Keira is het dan ook nooit saai. Ze kan nogal kinderlijk uit de hoek komen soms, zo barst ze van de energie.
    Liefdes status: Sinds kort kent ze Bojan maar ze weet nu al dat ze helemaal voor hem wil gaan. dit is wat ze noemt: Echte liefde.
    Extra:Keira is echt een uitgaansfreak maar ze hoeft niet te drinken om het gezellig te maken. Zo houd ze van zingen en dansen. maar ook heeft ze een stille hobby, zo houd ze ervan om lekker op een saaie zondag een dik boek door te lezen.


    Everything is worse without music.

    Rol: Beste vriendin Gerard Piqué
    Volledige naam: Bella Rosalie Alonso -Nee, niet de zus van Xabi Alonso-
    leeftijd: 21
    Nationaliteit: Cubaans-Catalaans
    Roepnaam: Bella
    Familie situatie: Bella's ouders zijn gescheiden toen Bella 8 was.
    verleden:Haar moeder bleef in Cuba, Havana na de scheiding terwijl haar vader terug ging naar Spanje, Barcelona. Omdat Bella op school zat in Havana ging ze alleen in de vakanties naar Barcelona. Op één van haar vakanties in Catalonië leerde ze Gerard kennen. Een meisje met een grote droom om mode-ontwerpster of danseres te worden ontmoette een jongen met de grote droom om profvoetballer te worden. Zo begon hun vriendschap. Bloed, zweet en tranen had het gekost voor Bella om Gerard's eerste voetbaltruitje te maken van hun "eigen voetbalclub: Bellard" Sinds die vakantie waren de twee onafscheidelijk. Bella ging terug naar Cuba en Gerard bleef in Spanje. De twee belde iedere dag minstens drie keer, schreven brieven en Bella stond altijd te popelen om naar Spanje te gaan. Op haar vijftiende besloten e ouders van Bella dat het misschien maar beter was dat Bella bij haar vader ging wonen. Ze draaide de rollen om en vanaf toen ging Bella in haar vakanties naar Havana samen met haar soulmate Gerard.
    Uiterlijk + Foto: Bella Rosalie Alonso
    Bella heeft lang blond haar dat tot over haar schouders komt. Soms zet ze er 's ochtends de krultang in maar dat is alleen als ze een uur vroeger wakker is als normaal. Bella heeft een zeer bleke huid hoewel haar beide ouders een mooi gebruinde huid hebben door hun afkomst én de zon die voordurend in Cuba en Spanje schijnt. Bella heeft zeer felblauwe ogen. Ze zijn net zo blauw als de zee en door de glans en de pretlichtjes erin lijken ze wel licht te kunnen geven in het donker. Bella gebruikt weinig tot geen make-up. Ze vindt het een masker. Ze vindt iedereen prachtig ook zonder make-up. Bella is geen kleintje, alles behalve zelfs. Bella heeft zeer lange benen. Veel mensen hebben haar al voorgesteld om model te worden omdat ze zo'n mooie en lange benen heeft maar dat slaagt Bella steeds af. Ze is blij met hoe ze er nu uitziet en ze wil geen voorbeeld zijn voor jongere meisjes. Vooral omdat Bella van natura al zeer mager is. Ze wil geen aanleiding geven tot anorexia. Niemand zal ooit hetzelfde dragen was wat Bella draagt. Bella maakt àl haar kleren zelf, tot op haar strings en boxershorts toe.
    Karakter: Komt er direct aan (:
    Liefdes status: In de media worden Gerard en Bella als hét voorbeeldkoppel gezien maar het rare is dat geen één van beide ooit aan een relatie heeft gedacht. De twee zijn zielsverwanten geen liefdeszielen. Daarin tegen viel Bella als een blok voor Gerard's teammate Bojan Krkic. Niemand ziet het, zeker Bojan niet, maar Gerard wist al vanaf de eerste moment dat Bella hem zag dat haar buik vol zat met vlinders. Hij probeert hem al lang te koppelen maar Bojanwil maar niet toegeven dat hij ook strenge gevoelens heeft voor Bella.
    Extra: Bella wérkt bij het Spaanse voetbalteam én FC Barcelona. Bella ontwerpt de spelerstenue's en als dank daarvoor mocht ze gratis mee. Dit jaar lapte Gerard Bella een loer door hun coach te vertellen dat ze een geweldige masseuse is. Bella staat dus in voor hun gezondheid en spelerstenue's.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 18:41 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Is Fernando Torres nog vrij?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Is Fernando Torres nog vrij?

    Ja (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    sheisa ik wil nando -,-