• De stelling van vandaag luidt:
    Buschauffeurs mogen geen onderscheid maken tussen jong en oud

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Desecrate schreef:
    Doen ze dat dan?

    Desecrate schreef:
    Doen ze dat dan?

    Stiekem ben ik het eens met deze mening. Als een oude vrouw haar ov het neit doet dan mag ze toch nog verder en als bij een vriendin van mij de ov het niet doet dan moet ze een kaartje kopen


    "Ignite, my love. Ignite."

    eens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    doen ze dat dan


    JARIG!!!!!!!!

    WBitch schreef:
    Stiekem ben ik het eens met deze mening. Als een oude vrouw haar ov het neit doet dan mag ze toch nog verder en als bij een vriendin van mij de ov het niet doet dan moet ze een kaartje kopen

    Deze stelling heb jij zeker bedacht? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens,natuurlijk moeten ze dat doen. Zeker nu met de sneeuw.

    Mijn zus stond laatst op de bus te wachten met nog veel studenten, er kwamen 2 oudjes aan, die lieten ze doorgaan,uiteraat. De vrouw kon na veel gedrang binnen en toen de man wou instappen deed die zak de deur dicht. Mensen gingen voor de bus staan zodat hij niet kon weg rijden. Na veel gedoe kon die man instappen maar ze stonden helemaal vooraan. Dus veel gedrang later stonden ze in het midden en kon de bus weg rijden.

    Mijn punt: ouderen moeten,zeker met dit weer of bij een ziekenhuis, voorrang krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wtf ?


    Life is a beautiful struggle

    doen ze dat?


    Never mess with a girl, you get hurt

    Ik wist niet eens dat ze dat doen :'D


    -

    Seaside schreef:
    Doen ze dat dan?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Seaside schreef:
    Doen ze dat dan?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Uhmm iedereen die zo'n soort functie heeft mag geen onderscheid maken... alhoewel soms is het chill. Ik heb door mijn leeftijd nog nooit een boete gekregen, terwijl een man wel een boete kreeg voor dezelfde overtreding. (nerd)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens.


    Cause I'm Gone

    buschauffeurs zijn gewoon gefrustreerde wezens(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H