• Aan gezien ik al mijn serie's heb verwijderd, heb ik natuurlijk een nieuwe gemaakt!

    Hij heet; °This is who I am and I'm not gonna change myself for you°

    Nu willen jullie natuurlijk nog een uitleg;

    Ik ren in paniek terug het oude huis in, waarom doen ze zo? Wat heb ik hun ooit aan gedaan? Ik hoor de mensen buiten nog wat roepen, maar ik kan het niet goed verstaan, omdat mijn hart bonkt als een gek. Ik laat mezelf langzaam tegen de deur naar beneden glijden, en probeer mijn hart weer op een normaal tempo te krijgen... Ik adem in en uit, om mijn hart weer op peil te krijgen, een vraag die de hele tijd door mijn hoofd spookt; Wat heb ik ze ooit aan gedaan? Langzaam sta ik weer op en loop naar het raam.. En sluit langzaam de gordijnen, nog steeds staat daar een kwade menigte.. Wat heb ik ooit gedaan om ze zo kwaad te krijgen?

    Nieuwsgierig?

    Hier is de link van het eerste deel!;
    http://www.quizlet.nl/quiz/211874/ltigtdegthis-is-who-i-am-and-im-not-gonna-change-myself-for-youdeg----degpart-1degltigt-/

    Als ik goede en leuke reacties krijgt komt er misschien een vervolg ;)

    Dropp ook een reactie als je hem maakt! Dat duurt hoogstens maar 2 minuten!

    Thnx!

    Love you all!<3

    Niemand? Tjees.. Is iedereen dood ofzo? Of ligt het aan mij? -.-'

    ik heb hem gemaakt ^^ en een reactie geplaats n_n en het is kei mooii geschreve ö dus iedreen NU MAKEN!

    ik heb hem gemaakt ^^ en een reactie geplaats n_n en het is kei mooii geschreve ö dus iedreen NU MAKEN!


    Dankjeee!!! <3

    -Gaat reactie nu even lezen =D-

    Ik heb hem gemaakt, als eerste!!!!!!! Zonder naar dit topic te kijken, want als jij een nieuwe quiz maakt krijg ik een mailtje, en omdat je zo goed schrijft keek ik direct


    Live life limitless.

    Ik heb hem gemaakt, als eerste!!!!!!! Zonder naar dit topic te kijken, want als jij een nieuwe quiz maakt krijg ik een mailtje, en omdat je zo goed schrijft keek ik direct


    -voelt zich enorm gevleid- Ja maar jij bent mijn trouwe serie maker! Love you<3

    (...)

    -voelt zich enorm gevleid- Ja maar jij bent mijn trouwe serie maker! Love you<3


    Weet je dat dat goed kan kloppen, ik heb maar 1 serie niet van je gemaakt en dat was die van twincest de rest wel


    Live life limitless.

    Zijn er verder nog mensen die zo lief zijn om hem te maken??

    Verder niemand? (huil)

    Lekker gemeen zijn jullie!(puh)