• Sturen jullie om exact 0:00 een SMS? Hopend dat 'ie aankomt. Of sturen jullie van te voren, of na 0:00 nog een SMS? :'D Oja, of niet.

    Lemmie know.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik stuur ze meestal 10 minuten voor 00.00 uur. & dan hopen dat ze precies op tijd aankomen. n_n


    Life is like music, everyone hits a bad note, and when you do, you just gotta keep playing'

    Ik stuur er maar 3 ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb met kerst al een sms gestuurd met erin fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2011


    (Be)lieve in (you)rself

    VILLA07 schreef:
    Ik meestal later dan 12'en. ^^ 12 uur precies ga ik meestal naar buiten om iedereen te feliciteren etc.


    Hope goes lost but never dies.

    Krullieees schreef:
    Haha, zo veel mensen sturen om precies 0:00 dat die smsjes een half uur later dan normaal pas arriveren :P Dat had ik vorig jaar ^^.

    bij mij pas 3 uur later xD

    maar meestal ook na ff met familie gezeten te hebben en vuurwerk te hebben gezien...

    1988 schreef:
    Mmm, ik heb die sms al klaar staan, met alle contacten aangevinkt zodat ze allemaal aankomen en niet mijn telefooncentrale ontploft, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee daar begin ik niet aan, dan ligt het telefoonnetwerk plat. Alhoewel.. als het hier 12 uur is, is het in Nederland 1 uur :´D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat Ik ga hopen! (A)


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Genius schreef:
    Wanneer ik iedereen om me heen gelukkig nieuwjaar heb gewenst, dan begin ik met smsen. Maakt me niet uit wanneer hij aankomt, gaat om het idee dat ik een sms stuur :'D


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik sms alleen mijn vrienden waar ik nog contact mee heb en zij ook contact met mij zoeken. ;D
    En voor de rest doe ik wel nieuwjaarswensen in het danscafe.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Al gedaan :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ernaar denk ik, want om 12 uur of om 1 uur, of om 2 uur ben ik nog niet in staat om te smsen.


    Alleen maar tranen van geluk

    doe er nie aan vorge keer duurde het 3 dagen voor het aan kwam O.O


    Shoganai i ne~

    Ik doe dit jaar asociaal en stuur lekker niets, wegens een gebrek aan beltegoed.(krul)


    effort never betrays you

    Ik ga geen smsjes sturen


    Haaiiiii