• Er komen a lot offff friends. Niet van mij, van mijn ouders. En die mensen gaan ervoor zorgen dat:
    - het hier helemaal stinkt. 1- naar alcohol, 2- naar rook. (ze roken bijna állemaal.)
    - dat ik de hele tijd boven films ga kijken [samen met míjn vrienden]. Want als het stinkt willen we niet naar beneden - begrijpenlijk neem ik aan.
    - dat mijn ouders morgen een kater hebben. & Ik hoor jullie al zeggen; "daar heb jij toch geen last van?", maar jawel. Dat betekent dat ze langer slapen.-in hun geval tot 12 uur, 1uur- En dát betekend dat ik langer alleen moet zijn beneden [want ik ben rond 10 uur wakker], én dat ik ook later mijn ontbijt krijg. Want oh oh, we willen natuurlijk wel samen eten. -.-'
    - dat ik mee moet helpen al de rotzooi op te ruimen morgen.

    En al dat vind ik helemaal niet fijn. Ik kan misschien wel heel moeilijk reageren, maar ik vind het ontzettend irriterend om ongewild mee te roken en om iedereen dronkend te zien.

    ~ Naja, zo ben ik.

    Hoe vieren jullie Nieuwjaar? (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik snap het wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij een vriendin. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Klinkt gezellig, eh?

    ik vier het voor quizlet, en bij me diertjes. want ik, en hun, haten vuurwerk.

    Met z'n vieren thuis en ik word gedwongen om die saaie tv-programma's te kijken haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Bij allerlei vrienden, gelukkig ken ik bijna iedereen wel en gaan we op de Wii ofzo, we verzinnen wel wat.
    Alleen komt er een heel erg vervelend kind van 6 jaar, en die is zo irritant.. Ze komt ook al altijd op mijn verjaardag, en nu ook en ik haat haar echt. De vorige keer heb ik me een half uur opgesloten op de wc samen met mijn vriendinnen. En we maken altijd een vluchtplan, en we markeren de mogelijke verstopplekken (in de kleerkast, onder het bureau, in mijn badjas x'd)
    het is best wel melig om haar te pesten, zolang ze maar niet gaat huilen (:


    Me so good.

    Ik mag van mijn moeder geen vrienden uitnodigen. Dus voor mij wordt het ook saai.


    Even a white rose has a black shadow.

    xSnoepjex schreef:
    Bij allerlei vrienden, gelukkig ken ik bijna iedereen wel en gaan we op de Wii ofzo, we verzinnen wel wat.
    Alleen komt er een heel erg vervelend kind van 6 jaar, en die is zo irritant.. Ze komt ook al altijd op mijn verjaardag, en nu ook en ik haat haar echt. De vorige keer heb ik me een half uur opgesloten op de wc samen met mijn vriendinnen. En we maken altijd een vluchtplan, en we markeren de mogelijke verstopplekken (in de kleerkast, onder het bureau, in mijn badjas x'd)
    het is best wel melig om haar te pesten, zolang ze maar niet gaat huilen (:

    lolz(krul)
    ik ben bij vrienden(krul)
    en daar is het nie echt mistig (puh)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:55 ]


    Shoganai i ne~

    ik moest naar mijn opa en oma van 5 tot 1 uur saai op de bank zitten tot je in slaapt valt... jeej:X(huil)

    Ik ging in de avond naar vrienden. Om 12 uur ff thuis en half 2 weer naar een vriendin, gingen we uit en toen alles om 6 uur dicht ging, gingen we nog ff afterparty bij haar thuis houden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben samen met mijn ouders, zus en broer feest gaan vieren by vrienden. Twas heel leuk, we hadde zelf vuurwerk gemaakt(;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn nieuwjaar 2010 was ontzettend saai, maar 2011 daarentegen! ;D 'k Heb me rot geamuseert!
    Maar hé, je had je vrienden toch? Ik ga je dus niet geloven als je zegt dat heel dat feest echt de hé-le tijd saai was. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    we hebben het met vrienden gevierd, wat we elk jaar doen, het ene jaar bij hun en het andere jaar bij ons. dit jaar was het bij ons


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zoals jouw ouders het vieren, maar dan erger, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DEREK schreef:
    Bij een vriendin. (krul)


    Alleen maar tranen van geluk

    wij moesten eerst 2uur rijden, weer naar huis. Toen meer dan een uur bij de ene opa en oma en toen nog meer dan een uur naar de andere.... Saai, heet.. ugh...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.