• Mijn pa heeft gisteren zijn HDD recorder binnen gehad. (Dat is dus een DVD recorder) Hij heeft 'm aangesloten en ik mocht gaan uitzoeken hoe dat geval werkt. Nou na 5 minuten was ik er wel uit (Na heel wat ruzie met mevrouw HDD gehad te hebben) en we gingen een film van 1 of andere band (Kelly family ofzo, voor de geïnteresseerden, het is een concert die nooit op DVD is uitgekomen) op de harde schijf van mevrouw HDD zetten. Was natuurlijk gelukt. Daarna op een DL DVD'tje gebrand, ging ook allemaal heel makkelijk.

    Nu heb ik dus een Disney VHS van de Lion King. Het is de oude versie met het gesproken nieuws van de dag. Aangezien die niet op DVD is wilde Gaby die dus wel gaan dubben. En wat staat er? Hij is beveiligd. (MacroVision)
    Weet iemand hoe ik/m'n pa de beveiliging eraf kan halen? (Zonder de band of onze videorecorder te slopen) Eventueel willen we wel iets in de band of de videorecorder rommelen, als we zo de beveiliging eraf kunnen halen.

    Iemand idee?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 15:52 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    nee.
    maar wist je al. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Geen idee.
    Ik ben echt een kluns met dat soort dingen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Het is gewoon vrijwel onmogelijk om dat te hacken...


    Some angels have no wings.

    Dat zou je even op google moeten opzoeken. Maar ik denk dat het niet veel gaat uithalen aangezien het copyright en dus zwaar beveiligd is. Succes. (:


    your eyes are like stars in the night.