• is uitgegleden over het ijs voor ons op straat toen hij schrok van een harde vuurwerkknal. Hij kwam op zijn rug terecht en ik kreeg echt medelijden met hem toen hij met zijn staart tussen zijn poten weer naar binnenschoot :(
    Hebben jullie huisdieren ook zoveel last van het vuurwerk + de weersomstandigheden?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vuurwerk; ja!
    Hij krijgt daar nu pilletjes voor zodat hij rustig wordt..
    En gladheid; gister gleed hij uit toen we gingen stoeien... Maar hij ging weer vrolijk verder stoeien (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het vuurwerk een beetje,maar ze zijn het nu gewend,bij ons hoor je het hele jaar door knallen(vuurwerk of iets anders...). Het ijs hebben ze geen last van,daar hebben ze nagels voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat sneu! :(

    Wij wonen niet dicht bij de stad, dus onze hond heeft er geen last van.


    You are beautiful, you are love.

    Wat zielig.
    Ik heb geen huisdieren, maar mijn zusje van twee jaar is ook uitgegleden. Ze had een enorme rode plek op haar voorhoofd. En ze moest net huilen toen ze een grote knal hoorde.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    mijn kat en mijn hond zijn allebei zo doodsbang.
    Ik was zonet mijn kat kwijt en ik d8 dat misschien wel iemand vuurwerk op hem had gegooid.
    Want zo zijn die jongens hier wel.
    Bleek dat hij in het schuurtje helemaal achterin tegen de muur aan zat.
    Hij is kletsnat en helemaal bang, mijn hond heeft pilletjes gekregen.
    Ook zij is helemaal wild en staart laag tussen dr benen, so sneu :(


    I solemny swear i am up to no good

    Awww, dat is zielig :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Agoss arm beest..
    Mijn hond is gelukkig niet bang voor vuurwerk. Af en toe schrikt ie een x van een harde knal maar verder gaat het gelukkig goed.
    M'n vorige hond daarin tegen moest zelfs pilletjes slikken om rustig te worden. Die flipte m echt elk jaar opnieuw zodra die de eerste knal hoorde. Zo zielig ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee, maar mijn kleine broertje is ook bang voor vuurwerk.. vet zielig. (hij is 4.)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oke.. nu wonen we zo ver van die drukte, hoort de hond het nog! Is ook bang.. sneu... :(


    You are beautiful, you are love.

    Mijn hond freakt hem helemaal in de bijkeuken door al die strijkers en vuurpijlen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn kat is kei bang echt zielig


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn kat is bang zooo schattig als ze bang is:9~ mar het is wel zielig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, mijn hond schrikt bij elke knal.
    Hoewel het wel steeds minder word.
    Vanavond moet ik haar helemaal alleen laten omdat ze niet mee kan...
    Dus dan doen we de radio maar aan

    Mijn arme chinchilla is ook bang ;(


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Onze hond ook. We moeten met de auto naar het bos om haar uit te laten, hier doet ze toch niets omdat ze zo bang is ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.