• Het idee:

    April en Seth zijn al jaren beste vrienden. Ze doen alles met elkaar. Maar dan word Seth naar het overlijden van zijn vader plotseling heel erg ziek. Als hij terug komt zijn er veel dingen veranderdt. Zo doet Seth een beetje afstandelijk tegen April maar toch heel bescherment. April snapt er niks meer van. Maar April heeft ook zelf een groot probleem. Kan ze Seth's geheim er dan nog wel bij hebben?


    Nu zoek ik:
    ~ Een keer beste vriendin van April.
    WMod
    ~ De beste vriend van Seth voordat hij een weerwolf wordt.RvPersie
    ~ 4x meisjes die bij April op dansen zitten.
    1. Atmosphere
    2. Kimphobia.
    3. Dsend
    4. Smeagol
    ~ 2x andere vrienden van april.
    Atmosphere
    WMod
    ~ 2x andere vriendinnen van April.
    1. RvPersie
    2. SpeakUp

    Wat moet ik weten:
    Rol:
    Complete naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Hates:
    Karakter(uitgebreid):
    Uiterlijk(liefst met foto):
    crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt):
    Sport(hoeft niet perse):
    Extra:


    IK kies niet de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 23:14 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Complete naam: Samantha (Samie) Elizabeth Maria King
    Leeftijd: 16?
    Likes: dansen, zingen, gek doen, mensen helpen.
    Hates: egoïsten, nonchalanten mensen, rotzooi
    Karakter(uitgebreid): Samie is een vrolijke meid die er van geniet om goed te zijn voor andere en helpt iedereen zoveel mogelijk. Ze heeft daardoor ook een hekel aan mensen die niks om andere geven. Ze is gevoelig en emotioneel, ze huilt vaak om niets maar kan ook soms de slappe lach krijgen zonder enige rede. Verder is ze erg op familie gericht en bid ze voor vrede op aarde.
    Uiterlijk(liefst met foto): Samie
    crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt): Embry call
    Sport(hoeft niet perse): Dansen en windsurfen
    Extra: Is erg geliefd, heeft een tattoo van een lieveheersbeesje op haar pols.

    Dsend schreef:
    Complete naam: Samantha (Samie) Elizabeth Maria King
    Leeftijd: 16?
    Likes: dansen, zingen, gek doen, mensen helpen.
    Hates: egoïsten, nonchalanten mensen, rotzooi
    Karakter(uitgebreid): Samie is een vrolijke meid die er van geniet om goed te zijn voor andere en helpt iedereen zoveel mogelijk. Ze heeft daardoor ook een hekel aan mensen die niks om andere geven. Ze is gevoelig en emotioneel, ze huilt vaak om niets maar kan ook soms de slappe lach krijgen zonder enige rede. Verder is ze erg op familie gericht en bid ze voor vrede op aarde.
    Uiterlijk(liefst met foto): Samie
    crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt): Embry call
    Sport(hoeft niet perse): Dansen en windsurfen
    Extra: Is erg geliefd, heeft een tattoo van een lieveheersbeesje op haar pols.
    '
    Welke rol wil je?


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)'
    Welke rol wil je?



    liefst die van de beste vriendin, anders ene die je uitkomt :)

    Rol:Vriendin Paul -wbw- maar aangezien van jouw ik hier anders in moet vullen de beste vriendIN van seth voordat hij een weerwolf wordt
    Complete naam: Aisha Moonlight
    Leeftijd: 17
    Likes: De maan, Strand, Voetbal, Muziek haar vrienden
    Hates: Haar familie, Wannabe's, school
    Karakter(uitgebreid):Ze is een lief en verlegen meisje, behalve bij haar familie.
    ze vertrouwd niet gauw mensen door haar verleden.
    Ze heeft een bloedhekel aan haar familie en kan voor geen meter met ze overweg daarom is ze haast nooit thuis, haar vader hun 2 jaar geleden verlaten, haar moeder heeft ondertussen een nieuwe vriend die ze heel erg haat en ze heeft altijd een grote mond tegen hem(tegen de rest van de familie ook) Op school haalt ze goede cijfers, maar toch kan school haar niks schelen. Ze kan dus eigelijk ook heel bitchy enzo zijn.
    Uiterlijk(liefst met foto):ze is getint, donkerbruin haar en bruine ogen, ze heeft 2 sterren op haar linker heup, op haar rechterzij heeft ze een litteken (8 cm lang ongeveer)crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt):Paul -wbw-
    Sport(hoeft niet perse): Voetbal
    Extra: Jalalalala

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Dsend schreef:
    (...)


    liefst die van de beste vriendin, anders ene die je uitkomt :)


    Oke bednakt voor het invullen


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Oke bednakt voor het invullen


    laat je wel wat weten wanneer je sorie begint? xx

    Dsend schreef:
    (...)

    laat je wel wat weten wanneer je sorie begint? xx


    ja ofcourse


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol: Beste vriendin April
    Complete naam: Lily Mary Bentley
    Leeftijd: 15
    Likes: Films kijken, Muziek luisteren en pizza eten.
    Hates: Bitchi meiden, verwaande kinderen en zeurende ouders.

    Karakter(uitgebreid): Lily is een erg sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en is best populair. Ze is aardig en geeft veel om haar vrienden. Lily is ook heel grappig. Ze maakt vaak grapjes en ze weet hoe ze iemand op moet vrolijken. Als vriendinnen problemen hebben komen ze meestal naar Lily. Lily kan goed luisteren en geeft ook wel aardig advies. Lily is best wel slim maar laat dat niet merken. Ze doet lekker wat ze zelf wilt en het maakt haar niets uit wat andere van haar denken. Lily is vaak sarcastisch en dat maakt haar ook zo grappig. Ze geeft veel om haar familie en vrienden en laat dat ook duidelijk merken.

    Uiterlijk(liefst met foto): Klik Lily heeft bruin golvend haar. Ze heeft mooie bruine ogen die ze met wat mascara opmaakt. Ze heeft een normale lengte is redelijk slank. Ze draagt altijd sneakers en ze is simpel gekleed.

    crush: Jacob
    Sport: Ze doet aan volleybal
    Extra: Lily houdt van zingen maar zingt alleen onder de douche.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Rol:Meisje dat bij April op dansen zit
    Complete naam: Lyddia Carter
    Leeftijd:16
    Likes:Dansen,Dieren en kinderen
    Hates:Spinnen, Onweer en leugenaars
    KarakterLyddia of voor de vrienden Ly, is een zeer spontaan iemand. Ze kan niet tegen dierenmishandeling en is erg gevoelig als het daar op aankomt. Ly kan erg koppig zijn als het moet, maar dat is enkel als ze weet dat ze gelijk heeft. Voor de rest is Lyddia dol op lachen, grappen uithalen en gek doen. Ze vindt het erg moeilijk om mensen te vertrouwen, dus kan ze soms wel wat afstandelijk overkomen. Lyddia is een meester in het houden van geheimen. Gewoon omdat ze bijna alles toch vergeet.
    Uiterlijk:Lyddia is 1m70 en erg slank. Ze heeft van nature bruin haar die perfect samengaan met haar Groen-grijze ogen. Ze heeft geen tattoos of piercings maar wil later wel een tongpiercing.
    crushEmbry of anders Jared :')
    SportHardlopen en dansen
    Extra:Lyddia is al een erg lange tijd singel.

    laat je me its weten als ik de rol heb of niet?
    en graag een link naar de storie (A)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Beste vriendin April
    Complete naam: Shanice ray Aiden(aiden is achternaam)
    Leeftijd: 17(mag aangepast worden)
    Likes:Lezen,Muziek luisteren,Zon/warmte,Films kijken,Jongens spotten en veel dingen doen met mijn vrienden.
    Hates:Zweten,Stinkerds,Kattige mensen/Snel geïrriteerde mensen,vroeg opstaan,school,kou,sneeuw.
    Karakter(uitgebreid):
    Shanice/Ray is een lieve meid,dat het liefst elke dag lacht en vrolijk is.Zo zie je haar meestal ook,altijd in voor een grapje en doet gezellig mee met de stoerste en smerigste dingen.Maar ook zij is soms down,en in plaats van er dan over te praten sluit zij haar gevoelens af door erg druk te gaan doen en stomme opmerkingen te maken.Haar vrienden storen zich daar aan en denken soms dat ze in een chagrijnige bui is.Want Ray kan haar gevoelens niet goed uitleggen en wordt daardoor ook sneller kwaad en agressief.Zo is ze vaak op de vuist gegaan met meisjes van school en heeft ze ooit ook één keer een mevrouw van school geslagen.Ze moest haar woede onder controle houden want niemand kende haar zo.Iedereen ziet der als het lieve en onhandige meisje.Want onhandig is ze zeker,zo valt ze vaak,knoeit ze ongelovelijk veel,zegt de verkeerde dingen.En kan ábsólúút niet troosten.Als April bijvoorbeeld in een dip zit,wilt Ray haar daar natuurlijk uit helpen maar ze weet nooit hoe,en trekt zich dan terug of maakt een grapje.Ze is dus niet echt een gevoelheidsmens,maar wel een mens met een hart.En ze heeft een groot hart,ze wilt graag geliefd zijn bij mensen en zo ook bij jongens.Zo heeft ze namelijk een oogje op één van de vrienden van Seth(dat overig óók de beste vriend is van April) namelijk Paul.Maar super veel weet zij niet over hem,ze ziet hem namelijk alleen maar dicht bij het bos of bij Jacob thuis want Jacob is haar buurjongen en daar maakt ze graag gebruik van.Zo komt ze vaak langs als ze ziet dat de jongens er zijn.Ook Paul houdt van aandacht en vindt het voor haar gevoel wel leuk dat ze haar tijd en moeite in hem steekt.Alleen hij is erg terug houdend,zo hebben ze maar iets van 3 keer gepraat en hij laat niet veel los overzich zelf.Maar Ray is er nieuwschierig en zou hoe dan ook achter zijn geheim komen..
    Uiterlijk(liefst met foto): Shanice -wordt ook vaak Ray genoemd- heeft een getinte huid,mooie groene/blauwige ogen en ovaal vorm hoofd.Ze heeft best lange benen voor haar 1.68 lengte en heeft een normaal postuur maar bijna geen kont,maar wel wat grote borsten.Verder draagt ze vaak strakke spijkerbroeken met addiasvestjes of nike jacks of t-shirts met gympen of laarzen met sleehakken.
    Shanice
    crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt): Vind Paul erg aantrekkelijk en leuk maar heeft het vermoeden dat hij iets achter houdt.
    Sport(hoeft niet perse): Dat is iets waar shanice totáál niet van houdt
    Extra: Shanice werdt tot Ray 'gekroond' toen ze 15 jaar was.Haar vader overleed naar een dag met zijn broers en neven in het bos jagen.Mogelijk een hartaanval zeiden ze,maar haar vaders hart was helemaal gezond net als de rest van zijn lichaam en hij heeft nooit die verschijnsels gehad.Door het gemis van haar vader leek ze nog meer op hem en noemde ze zich zelf Ray(afgekort van Raymond) en sindsdien noemt iedereen haar zo.Verder heeft ze April leren kennen op haar nieuwe school,Ze kwamen bijde op de middelbare en April helpte haar toen ze haar tas vol met appelsap had zitten.sindsdien zijn ze beste maatjes en doen ze alles voor elkaar.


    hoor ik het als ik een rol heb?
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ps.mijn stukje is f*cking lang geworden,sorry daarvoor O.o


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    ps.mijn stukje is f*cking lang geworden,sorry daarvoor O.o


    Ik vind dat altijd leuk :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat moet ik weten:
    Rol: Meisje die bij april op dansen zit
    Complete naam: Viviënne Paige
    Leeftijd: 17
    Likes: vrienden, uitgaan, dansen.
    Hates: school, leren, vervelen.
    Karakter(uitgebreid): Viviënne is meestal een lieve rustige meid, die s'avonds van feesten houdt. Ze kan goed met mensen omgaan, en ook nieuwe vriendinnen maken is voor haar geen proleem. Soms komt ze nogal arrogant over, omdat ze enigst kind is, en dus niet gewend is veel te delen. Ook wil ze het altijd weten wanneer er iets aan de hand is, want ze haat het buitengesloten te worden. Ze komt altijd voor haar vriendinnen op, en dansen is haar grote passie. Later wil ze professioneel danseres worden (in clips enzo).
    Uiterlijk(liefst met foto): boem
    crush(ik zeg niet dat je er mee krijgt): Ehm.. dunno
    Sport(hoeft niet perse): Dansen :P
    Extra:


    (flower)

    SpeakUp schreef:
    Rol: Beste vriendin April
    Complete naam: Lily Mary Bentley
    Leeftijd: 15
    Likes: Films kijken, Muziek luisteren en pizza eten.
    Hates: Bitchi meiden, verwaande kinderen en zeurende ouders.

    Karakter(uitgebreid): Lily is een erg sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en is best populair. Ze is aardig en geeft veel om haar vrienden. Lily is ook heel grappig. Ze maakt vaak grapjes en ze weet hoe ze iemand op moet vrolijken. Als vriendinnen problemen hebben komen ze meestal naar Lily. Lily kan goed luisteren en geeft ook wel aardig advies. Lily is best wel slim maar laat dat niet merken. Ze doet lekker wat ze zelf wilt en het maakt haar niets uit wat andere van haar denken. Lily is vaak sarcastisch en dat maakt haar ook zo grappig. Ze geeft veel om haar familie en vrienden en laat dat ook duidelijk merken.

    Uiterlijk(liefst met foto): Klik Lily heeft bruin golvend haar. Ze heeft mooie bruine ogen die ze met wat mascara opmaakt. Ze heeft een normale lengte is redelijk slank. Ze draagt altijd sneakers en ze is simpel gekleed.

    crush: Jacob
    Sport: Ze doet aan volleybal
    Extra: Lily houdt van zingen maar zingt alleen onder de douche.



    en @ pvpersie

    vinden jullie het erg om gewonen vriendinnen te worden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)


    en @ pvpersie

    vinden jullie het erg om gewonen vriendinnen te worden?


    oh ja heel erg :s


    no joke,neehoor


    Listen to your heart and your dreams come true ~