• Nou ik heb dus BERGEN strafwerk ):
    & ik ben al mijn boeken op school vergeten..
    Gelukkig heb ik maandag na de vakantie geen huiswerk maar wel voor de dag erna.. >.<
    &ik moet voor Geschiedenis strafwerk 8 bladzijdes maken (voor dinsdag)en nog een keer overschrijven en dat gaat me lang duren, want over een bladzijde deed ik in de les ongeveer een half uur, en mijn vriendin die zei me alle antwoorden voor. maar nu meot ik het alleen gaan doen en doe ik (mijn zus heeft uitgerekend hoelang ik erover ga doen)bijna een uur over een bladzijde.. Dus dan ben ik denk ik 5 uur bezig, als ik hulp krijg van mijn zus en moeder^^

    & ik heb dus nog meer strafwerk van andere vakken maar dat valt denk ik wel mee ..(hoop ik)


    Mijn vraag aan jullie :
    -Hebben jullie vaak strafwerk, hoeveel keer per week?
    -Bij welk vakken onder andere?
    -Haat die leraar je?
    -Wat vinden je ouders van je strafwerk?


    (:


    -Ja heel vaak, minimaal 1x per week
    -Levensbeschouwing, Geschiedenis, Wiskunde, Frans, Techniek en Natuurkunde..
    -Lv, Techniek en Natuurkunde die haten mij echt >.< Wiskunde en Geschiedenis een beetje en voor Frans krijg ik een nieuwe leraar (:
    -Niet zo leuk, maar ik vertel natuurlijk niet dat ik lastig ofzeuw was, ik zeg dat ik mijn huiswerk was vergeten te maken ofzeuw^^


    Me so good.

    Tja,eigen schuld dikke bult.
    Ik heb zo goed als nooit strafwerk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Seel schreef:
    dan moet je maar je boeken niet meer vergeten :/

    dan moet je nog strafwerk maken >.<
    de boeken kan ik wel van iemand lenen (: -als ik mijn bf eindelijk eens aan de telefoon krijg-


    Me so good.

    Exercitus schreef:
    Tja,eigen schuld dikke bult.
    Ik heb zo goed als nooit strafwerk.

    Nou, het kan mijn eigen schuld zijn, maar je weet niet hoe de leraren bij mij zijn, ze zijn hartstikke gemeen en ik krijg altijd de schuld
    terwijl ik -heel soms- niks doe
    (:


    Me so good.

    Ik heb gewoon nooit huiswerk :') Maar ik vind school best belangrijk en doe alles gewoon zonder morren. Ik vind het best wel raar om zo vervelend te doen dat je strafwerk krijgt. Tegenwoordig bepaalt het bijna je hele leven.
    Oh wacht, ik heb één keer strafwerk gekregen met gym. Dat was omdat we niet wisten of we binnen of buiten hadden, want het was best wel koud. Maar ze zeggen dat we buiten hebben als het droog is, dus wij gewoon naar het buitenveld fietsen. Daar was niemand en na 20 minuten wachten zijn wij daar weggegaan. En toen ging ze zeggen dat we er niet waren en ze wilde niet eens naar ons luisteren. En toen moesten we de spelregels van honkbal overschrijven, maar we mochten gelukkig weg zodra we klaar waren, dus ik zo snel als ik kon schrijven. Had ik in 20 minuten een A4'tje (voor en achterkant) volgeschreven. Hele klas zat daar nog(cat)
    Mijn ouders vinden altijd dat het mijn eigen schuld is en dat ik het gewoon moet maken. Die laten het lekker aan mij over(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    - Neeh maar wel focking VAKANTIETAAK omdat ik 3 procent gebuisd was voor wiskunde! KOMOP 3 PROCENT!!!
    - Wiskunde dus...
    -JAAA en ik die rotteef ook >=(
    -Neih, als ik ze maar maak =')

    Infinitum schreef:
    Ik heb gewoon nooit huiswerk :') Maar ik vind school best belangrijk en doe alles gewoon zonder morren. Ik vind het best wel raar om zo vervelend te doen dat je strafwerk krijgt. Tegenwoordig bepaalt het bijna je hele leven.
    Oh wacht, ik heb één keer strafwerk gekregen met gym. Dat was omdat we niet wisten of we binnen of buiten hadden, want het was best wel koud. Maar ze zeggen dat we buiten hebben als het droog is, dus wij gewoon naar het buitenveld fietsen. Daar was niemand en na 20 minuten wachten zijn wij daar weggegaan. En toen ging ze zeggen dat we er niet waren en ze wilde niet eens naar ons luisteren. En toen moesten we de spelregels van honkbal overschrijven, maar we mochten gelukkig weg zodra we klaar waren, dus ik zo snel als ik kon schrijven. Had ik in 20 minuten een A4'tje (voor en achterkant) volgeschreven. Hele klas zat daar nog(cat)
    Mijn ouders vinden altijd dat het mijn eigen schuld is en dat ik het gewoon moet maken. Die laten het lekker aan mij over(cat)


    het is heel raar ik krijg vaak strafwerk maar nooit omdat ik te laat ben x'd

    &
    zo vervelend ben ik niet, vind ik dan, maar die vent van LV geeft me bijna iedere les straf omdat ik soms een beetje veel klets, maar vervelend ben ik niet & als je hem voor LV had kon je neit meer serieus werken.. Hij leid je echt af met zijn uiterlijk.
    maar vervelend ben ik eigelijk neit zo, ik vergeet alleen soms een sommetje te maken en dan krijg ik al zeik bij sommige vakken S:
    Not fair!

    stomme leraren:Y)


    Me so good.

    Ik heb nog nooit strafwerk moeten schrijven...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik krijg geen strafwerk, want ik ben lief (denk ik). Wel wordt er 300x per les mijn naam geschreeuwd. Dan moet ik me omdraaien, ophouden met tekeken, stoppen met naar buiten te staren of ophouden met kletsen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ik ben er ook nog nooit uitgestuurd (:
    -gelukkig-
    krijgen jullie ook soms corve? wij zijn dan zeg maar 'lopende prullenbakken' dan draag je zo'n vieze bak die naar kots stinkt en dan moet je voedsel van de tafels oppakken en dat in die bak gooien -IEUW-

    Dat is bij ons sowieso verplicht O,o


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Dat is bij ons sowieso verplicht O,o

    Bij ons niet met die stinkende bakken rondlopen, wel wordt er per week 5 kinderen uit een klas gepikt en die moeten dan na de pauze de aula vegen, maar dat lijkt me niet erg, je mist een stuk van de les (:


    Me so good.

    Spain schreef:
    Ik krijg geen strafwerk, want ik ben lief (denk ik). Wel wordt er 300x per les mijn naam geschreeuwd. Dan moet ik me omdraaien, ophouden met tekeken, stoppen met naar buiten te staren of ophouden met kletsen.

    Daar krijg ik straf voor, en veel ook >.<
    ik kom naar jouw school_O_


    Me so good.