• ja.
    dat vind ik.
    Neem bevoorbeeld een depressie.
    oke je kan ook gwnecht deprie zijn en ff nergens zin in hebben,en denk je dan ,datje dan al die aanda8 wil met± aan wat zielig voor je ,en,gaat het wel ? blabla
    ik denk het niet :S

    je kan niet van de een naar de dag ineens depri zijn :S
    ja oke wel als je moeder of ehaterver is overreden ofso.
    maar niet zomaar,dan zoek je gwn aandacht,en dan doe je zielig -.-
    zeg dan gwn : HOI,IK ZOEK AANDACHT.of zo.
    Maar niet met ineens depri worden.
    sommige mensen overdrijven daar ZOO erg mee heh x'D,omg -.-
    kom nu niet mer reacties ,dat ik niet moet zeiken of whatever,als je er niet mee eens bent kan je dar ook gwn normaal zeggen.
    DANKU XD


    don't Worry...Be gay.

    -Kinda eens met jou?-

    Vriendin vn mij doet dt ook. Ermee spotten, zoals ik dat noem. Zij is dan (net zoals ik en de rest van onze vriendengroep) fan van Tokio Hotel. Maar zij begint dan meteen van; 'Ik ben heel zielig etc. want ik kan niks met Bill hebben en ik ga dood als ik nooit wat met hem krijg. Ik ben er gewoon depri door.' Dat gezeur. Ik kan daar niet tegen, want ik vind dat gewoon spotten.

    Ik ben het volkomen met je eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PATRICIA HEEFT GESPROKEN
    AMEN


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    I agree.
    Ken zooveel mensen die óveral een probleem van maken >.< Vréselijk irritant.
    Als ik sowieso depri ben [/om een echte reden] post ik het gewoon niet hier.
    Niet iedereen zoekt altijd aandacht, dat zeg ik niet, maar sómmige mensen >.< [dan denk ik 'Waarom ben ik uberhaubt vríenden met jou?']


    Mew <3

    Vriendin vn mij doet dt ook. Ermee spotten, zoals ik dat noem. Zij is dan (net zoals ik en de rest van onze vriendengroep) fan van Tokio Hotel. Maar zij begint dan meteen van; 'Ik ben heel zielig etc. want ik kan niks met Bill hebben en ik ga dood als ik nooit wat met hem krijg. Ik ben er gewoon depri door.' Dat gezeur. Ik kan daar niet tegen, want ik vind dat gewoon spotten.

    Ik ben het volkomen met je eens.

    dat van jou vriendin he
    Aan dat soort mensen irrieteer ik me x'D alsof Bill de enige jonge op aarde is :X


    don't Worry...Be gay.

    Ik snáp ook wel dat sommige het moeilijk hebben, maar like, vat dit niet aso op, maar als je hier zo'n topic opent met je levensverhaal ben je wel erg zielig? Like, dat zal wel het laatste zijn wat ik zou doen in zo'n situatie. _O_
    Praat er dan over op msn, niet waar letterlijk íedereen het kan lezen enzo?
    Het komt inderdaad vrij aandachtneeded over.
    Maarja ieder zo zijn eigen manieren.

    Ik xeg wel vaak dat ik dood ga ofzo als ik wat meot doen, mar dat meen ik niet U_U Maar ik zou er ook niet mee te koop lopen, alleen met de waarheid. En dan ook neit te koop ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het lijkt wel of het cool is depri te zijn hier. _O_ Of meer een must.

    Het komt bij mij wel altijd over, als mensen een topic openen met waarom ze wel niet zo zielig zijn, dat ze dan gewoon aandacht tekort komen. Er zijn nu vertrouwenspersonen, en daar kan je je verhaal kwijt.


    blame the bully.

    Ja precies :'DD


    don't Worry...Be gay.

    riendin vn mij doet dt ook. Ermee spotten, zoals ik dat noem. Zij is dan (net zoals ik en de rest van onze vriendengroep) fan van Tokio Hotel. Maar zij begint dan meteen van; 'Ik ben heel zielig etc. want ik kan niks met Bill hebben en ik ga dood als ik nooit wat met hem krijg. Ik ben er gewoon depri door.' Dat gezeur. Ik kan daar niet tegen, want ik vind dat gewoon spotten

    helemaal meen eensz,she iz egt een bil freak!

    agree

    en toen waren we dood x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ohja ik herhaal mijn mening even van een ander topic
    Mensen zeiken altijd van jaaa ik word gepest omdat ik TH fan ben, en dat vinden andere fans dan weer 'te ver gaan.'
    Net zoals met in elkaar slaan, maar dat vind ik zo'n onzin.
    Jongeh er worden elke dag zoveel mensen in elkaar gebeukt om niets. En dan zou het vet erg zijn als daar af en toe een TH fan tussen zou zitten? Ehm niet? Soms heb ik zelf ook zin die kuttige kleuters te beuken om eerlijk te zijn. Maarja opvoeding heb ik dan wel weer gehad.
    [/poging tot reanimeren van het topic]

    Vriendin vn mij doet dt ook. Ermee spotten, zoals ik dat noem. Zij is dan (net zoals ik en de rest van onze vriendengroep) fan van Tokio Hotel. Maar zij begint dan meteen van; 'Ik ben heel zielig etc. want ik kan niks met Bill hebben en ik ga dood als ik nooit wat met hem krijg. Ik ben er gewoon depri door.' Dat gezeur. Ik kan daar niet tegen, want ik vind dat gewoon spotten.

    Ik ben het volkomen met je eens.


    Ogod dat meen je niet?? :O


    AAP