• kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? want ik zou wel op twitter willen zitten <3


    =

    Geen idee, ik ben zelfs nog nooit op die site geweest ofzo :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Koop een kaartje, zet er 'Twitter' op en ga erop zitten.
    Nee, kidding XD
    Ik weet niet hoe het werkt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je maakt gewoon een account aan en als er mensen zijn die je wilt volgen, zoek je hun twitter account en volg je ze, bv Justin Bieber ofzo. En soms volgen mensen jou (terug) en dan kan je zelf ook berichtjes typen over wat je al aan het doen bent. Het is een beetje zoeken en prutsen.

    Rictusempra schreef:
    Je maakt gewoon een account aan en als er mensen zijn die je wilt volgen, zoek je hun twitter account en volg je ze, bv Justin Bieber ofzo. En soms volgen mensen jou (terug) en dan kan je zelf ook berichtjes typen over wat je al aan het doen bent. Het is een beetje zoeken en prutsen.

    Je moet het zelf uitproberen, dat lukt ook altijd bij mij. Niet als ik aan anderen vraag.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    Je moet het zelf uitproberen, dat lukt ook altijd bij mij. Niet als ik aan anderen vraag.


    Inderdaad.

    En het is fijn als je al vrienden hebt die op Twitter zitten, dat maakt het leuker om te tweeten, of zoiezo te twitteren. :D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rictusempra schreef:
    Je maakt gewoon een account aan en als er mensen zijn die je wilt volgen, zoek je hun twitter account en volg je ze, bv Justin Bieber ofzo. En soms volgen mensen jou (terug) en dan kan je zelf ook berichtjes typen over wat je al aan het doen bent. Het is een beetje zoeken en prutsen.


    Je kan bijvoorbeeld mij volgen. 8') *hinthint*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:07 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Account aanmaken.
    En dan gewoon tweeten en eigenlijk spreekt het voor zich.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Account aanmaken.
    En dan gewoon tweeten en eigenlijk spreekt het voor zich.


    Hope goes lost but never dies.

    Je moet gewoon zeggen wanneer je op het toilet zit. Just a kidding! Je kan zeggen wat je denkt en wat je doet.