• De stelling van vandaag luidt:
    Spelling is niet belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Desecrate schreef:
    Ik vind van wel. Ik erger me er kapot aan als iemand niet fatsoenlijk kan spellen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oneens spelling is belangrijk anders begrijpen we elkaar niet. allen wel jammer als je niet goed kan spellen -.-' *denkt waarom ben ik ook al weer dylexies ;_;*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wie de .... heeft dit verzonnen? xd Natuurlijk is spelling wel belangrijk!


    wth.

    Jawel, als iemand geen moeite doet om deftig te typen weet ik al meteen met wie ik te maken heb.
    en ik voel er niet veel voor om een boek vol spelfouten te lezen.


    Let the Night embrace you

    Het zou natuurlijk wel leuk zijn als ik mijn examen Nederlands moet afleggen en dat en dat ik fouten mag schrijven ^^ maar uiteindelijk is spelling wel belangrijk.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Het is redelijk belangrijk.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Desecrate schreef:
    Ik vind van wel. Ik erger me er kapot aan als iemand niet fatsoenlijk kan spellen.


    effort never betrays you

    Desecrate schreef:
    Ik vind van wel. Ik erger me er kapot aan als iemand niet fatsoenlijk kan spellen.


    Great minds think alike.

    xBREATHLESSx schreef:
    dat kan je van twee kanten bekijken.
    Natuurlijk zijn spellingsfouten op zich niet heel erg, zolang je er makkelijk wijs uit kan worden tenminste,
    Maar ik vind het persoonlijk veel makkelijker lezen zonder spellingsfouten

    Ja, spellingsfouten zijn zo vreselijk irritant


    Alis volat propriis

    Deze stelling is niet belachelijk.
    En laten we dan ook maar meteen de BR's afschaffen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 13:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Desecrate schreef:
    Ik vind van wel. Ik erger me er kapot aan als iemand niet fatsoenlijk kan spellen.

    juist belangrijk


    i have a busy life

    Eens,het is wel handig maar niet zo heel belangrijk dan bijvoorbeeld zins opbouw of zins interpretatie. Ik bedoel wat maakt het nu uit of je word met t, d of dt schrijft iedereen begrijp wat je bedoelt.
    Sowieso heeft het Nederlands echt domme regels, ij/ei, ou/au, d/t/dt en zo kan ik nog wel even door gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoe oneens kan ik hiermee zijn.

    Oneens, het is fijner als je het makkelijk kunt lezen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.