• Het is weer de tijd van het jaar dat je buiten allemaal knallen hoort, en zelfs nu het nog niet legaal mag.

    Wij hebben een 'aanloopkat' zegmaar, en die ging eerst onder de tafel zitten en toen in de keuken tegen de muur gedrukt, zo ver mogelijk weg van die knallen. Grote ogen van angst. Ik maakte een kastje leeg en daar kroop hij gelijk in.

    Maar om 9 uur moest ik hem buiten zetten, dan heeft hij de grootste kans dat hij binnen kan slapen bij zijn echte eigenaren. Maar of hij daar nu binnen is, weet ik niet.

    Ik vind het zo sneu voor al die huisdieren die zo ontzettend bang zijn van die knallen, en al helemaal als ze de nacht buiten doorbrengen.

    Jaaaa, mijn hond, die enorme hond, is ook doodsbang. Echt zo zielig, ze gaat zich dan altijd verstoppen.


    Life is hard and then we die

    En hier is het doodstil. Grom..
    Ik baal er juist ontzettend van dat ik hier geen vuurwerk mag afsteken. -scheldneiging- Maar het is inderdaad echt een ramp voor huisdieren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier zijn nog geen knallen. Maar ik sinds de zomer 3 jonge katjes in huis en dit wordt hun 1e oud en nieuw en ik wil niet dat ze bang zijn o_o Maar ik ben zelf niet thuis en kan ze niet troosten dan..


    -

    Ik ben dan niet bij m'n katten. Maar als ze bang worden gaan ze gewoon onder de bank zitten. Ze moeten er juist aan wennen, ze gaan er heus niet dood aan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ah. Dat vind ik echt zielig om te zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn honden en mijn katten mogen bij me in bed slapen,mijn vriend gaat maar op de bank. je moet hem speeltjes geven dat leid ze af.

    xxx

    PUKKELxDING schreef:
    Jaaaa, mijn hond, die enorme hond, is ook doodsbang. Echt zo zielig, ze gaat zich dan altijd verstoppen.

    watjeshond~!de mijne is stoerder


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ja, hier wordt ook al de hele tijd vuurwerk afgestoken. Mijn kat heeft er ook een gruwelijke hekel aan en met oud en nieuw kruipt ie altijd ver weg in een hoekje enzo D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn hond vind het vuurwerk juist leuk en kijkt ernaar.. XD

    Mijn hond zal het een worst wezen wat buiten gebeurd. Ze gaat niet mee naar buiten ofzo, om twaalf uur, maar het is niet dat ze bang is ofzo haha (:
    Mijn kleine buurmeisje is keibang voor de knallen o-o


    You can agree with me or you can be wrong

    Mijn hond word er juist boos op, dus ik moet eigenlijk zijn oren bedekken of bij hem in de kamer zijn voor hij stil is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn kat is ook bang, maar die zit bij me op schoot.
    Bij elke knal worden er scherpe nagels in mijn benen bedrukt.


    Living is easy with eyes closed.

    wij zetten altijd onze hond in de badkamer, lichten aan, en keiharde muziek aan. :'D
    maar dan alleen met oud en nieuw.
    nu is hij dik aan het slapen, en negeert hij alle knallen.
    maar het is inderdaad wel zielig voor die kat. o:
    k hoop maardat ie veilig is aangekomen bij zijn echte baasjes !


    Life is a beautiful struggle

    Ik wou dat ik een poes had! (best wel offtopic, ik weet)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dat is inderdaad wel zielig als ze er echt bang voor zijn. Het is hopen dat die kat er nog aan gaat wennen :')
    Ik heb alleen een eigen paard en die reageert er niet op, haha. Die heeft al zoveel gezien. Die zal het een worst wezen wat 'die rare mensen nu weer aan het doen zijn'.


    To live would be an awfully big adventure