• Ik had net mijn nagels rood gelakt, wat niet erg leuk was geworden omdat ik niet zo van rood houd of rood niet zo van mij want ik zat geheel onder de rode nagelak.
    Kom ik net beneden. Ik had de nagellak van mijn nagels gehaald want het was echt falend. Maar toen waren heel mijn vingertoppen rood. Van het vegen, rood is namelijk best wel moeilijk te verwijderen.
    Nou in ieder geval ik kom beneden en mijn moeder kijkt me heel raar aan en daarna naar mijn handen 'Meisje toch hoe kom je onder al dat bloed te zitten?' Ik keek onnozel terug 'Huh? Wat?' 'Kijk je vingers helemaal rood, lijkt net op bloed.' 'Mam het is nagellak!' 'Ow. Wist ik veel volgende keer meteen even zeker ik kreeg al een halve hartverzakking.'


    Sorry voor dit doelloze iets, maar ik lag naderand echt dubbel...

    xx


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Rode nagellak is zo ontzettend vervelend maar zo mooi. Ik heb me nagels echt 9 van de 10 keer rood.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    whhahaha geniaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Goed dat je het zegt haha. Ik heb mijn nagels nu rood en wou het er vandaag afhalen :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    -Plat- Mijn mamma vind het niet erg als ik met zwarte nagellak over straat ga, maar rode dan kilt ze me? XD

    Ik houdt erg veel van donkere nagelak. Ik heb maar drie potjes die gebruik: Paars,Roze en Rood :)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 10:27 ]

    Hahahahah geniaaaaal. xD


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3