• De algemene user op Quizlet?
    ~ Ja, een wvjv. dat is lang geleden :'D~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.


    --

    Hmm weet niet, iedereen is zo anders. Kan het niet ver-algemenen. (of zo)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.


    Ik ben het alweer met je eens. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind iedereen anders.


    it's so empty living behind these castle walls

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.

    Daar sluit ik me volledig bij aan!

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.


    effort never betrays you

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ik ben het alweer met je eens. (cat)

    Haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen is aardig(cat)
    Meer dan de helft vind ik aardig.
    De andere kant vind ik meer rottige opmerkingen maken. Ik noem geen namen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.

    daar ben ik helemaal eens mee(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De meeste users vind ik vreselijk irritant. Slechts een aantal vind ik aardig (: Ik heb geen algemene mening.


    -

    In het algemeen... Ken ik te weinig users om daar een duidelijk beeld van te hebben. (krul)
    Er zijn er die ik echt niet mag en er zijn er die ik wél mag. (van de paar die ik ken)
    Er zullen ook wel users zijn die mij niet mogen en users die mij wél mogen.

    Maar dat is in het echte leven ook zo. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In het algemeen is de Q-user vriendelijk en medelevend die het niet erg vindt advies te geven aan iemand die zich geen raad weet en graag zijn/haar creativiteit laat zien door middel van schrijven:Y).
    Zo zie ik het dan, denk ik(krul). Maar we zijn of course lang niet allemaal zo, maar dit is iets dat elke user wel in zich heeft, denk ik dan :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Desecrate schreef:
    Aan de één erger ik me kapot, de ander vind ik heel aardig. Ik heb niet echt een algemene mening ofzo.