• Ik kon gister geen tv kijken omdat ie de tv kabel had DOOR geknaagt! Dus ik heb gewoon 2 tv draden! En ik zou over een paar dagen eindelijk een computer op mn kamer krijgen dat gaat nu ook niet door! Internetkabel ook DOOR geknaagt!
    We hebben m een eigen kamertje gegeven waar ie los mag lopen. We hebben de kabels afgeschermt en dan nog haalt ie het in zn hoofd om aan MIJN kabel te zitten!

    Dit heeft ie al eens eerder geflikt. We lieten m binnen een keertje los lopen, hup meteen de tv, radio, internet alles lag er toen uit! GVD Hij weet dat ie t niet mag, en toch doet ie alles om bij de kabels te komen!

    Die internetkabel en tv kabel waren een week geleden nieuw gekocht! (***)
    Ik snap het niet hoowr, hij krijgt drinken, voer, knaagsteen, liksteen, een vriendinnetje (Hello Kitty bal, vraag me niet wat ie er mee doet), overige speeltjes, groente alles! En dan nog gaat ie aan de kabels zitten! Wat heeft dat verrekte beest toch? Ik zit gewon 24/7 dat beesje te vertroetelen en dan og 'Nee de kabels zijn leuker'

    Wie heeft er nog meer van die leuke dieren? Want nu ben ik pissed! xd

    Desecrate schreef:
    Het is dan ook een knaagdier, he.

    Nee, een konijn is officieel een Haasachtige! Geen knaagdier :Y)

    WEmo schreef:
    (...)
    Nee, een konijn is officieel een Haasachtige! Geen knaagdier :Y)

    Who cares? Die beesten knagen nog steeds overal aan, de hele dag door.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Who cares? Die beesten knagen nog steeds overal aan, de hele dag door.

    Mijn konijn cares, hij leest mee en voelt zich beledigt dat je m een knaagdier noemt (cat)
    Ze knagen aan de dingen waar ze niet aan mogen knagen T-T

    ATLx schreef:
    Haha:Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    WEmo schreef:
    (...)
    Mijn konijn cares, hij leest mee en voelt zich beledigt dat je m een knaagdier noemt (cat)
    Ze knagen aan de dingen waar ze niet aan mogen knagen T-T

    o.o

    Ja maar je kunt zelf ook wel een beetje bedenken dat die beesten overal aan knagen, die weten niet beter.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alsof een konijn gehoorzaamt. Kom op zeg :')


    -

    Desecrate schreef:
    (...)
    o.o

    Ja maar je kunt zelf ook wel een beetje bedenken dat die beesten overal aan knagen, die weten niet beter.

    Ik heb er expres een hekje van dozen voor gezet! Dat beest is maar klein het is een PoolVosDwerg T-T Ik weet nogsteeds neit hoe t hem is gelukt T-T

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik heb er expres een hekje van dozen voor gezet! Dat beest is maar klein het is een PoolVosDwerg T-T Ik weet nogsteeds neit hoe t hem is gelukt T-T

    Dat is net zoiets als tegen een kind zeggen: 'Niet naar de keuken, daar mag je niet komen.' Dan gaat dat kind juist naar de keuken, want dat is interessant. Bij konijnen is dat dan wel onbewust, maar 't komt op hetzelfde neer. Zet hem dan op een plek neer waar die niets stuk kan maken, of hou hem in de gaten als ie rondloopt. Als ie een hele kabel heeft doorgebeten heeft er nou ook niet echt bepaald iemand naar hem omgekeken ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Dat is net zoiets als tegen een kind zeggen: 'Niet naar de keuken, daar mag je niet komen.' Dan gaat dat kind juist naar de keuken, want dat is interessant. Bij konijnen is dat dan wel onbewust, maar 't komt op hetzelfde neer. Zet hem dan op een plek neer waar die niets stuk kan maken, of hou hem in de gaten als ie rondloopt. Als ie een hele kabel heeft doorgebeten heeft er nou ook niet echt bepaald iemand naar hem omgekeken ofzo.

    Welles! -Babyface- Maar hij had het stuk vlak achet de dozen door geknaagt, dus daar zie je het niet. En ik maar denken 'Gossie die is liewf aan t spelen' (cat)

    ATLx schreef:
    Haha:Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'