• Het vorige topic
    Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Raf - Polle - Ashley - Samantha - Leroy - Jamie

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Jamie - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1 - 2 - 3 - 4
    Naam: Caithlin
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Meisje.
    Rol; Losbundige tiener.
    Reden; De weeshuizen konden haar niet meer aan.

    Karater:Caith is erg creatief en uit dat in gekke weddenschappen en ontwerpen. Ze is een behoorlijke flapuit en laat niet makkelijk over zich heen lopen, vervelend is dat ze best een kort lontje heeft en behoorlijk kan flippen. Ook dat ze zich best arrogant voor en doet ze alsof alles haar niks doet, omdat ze heeft geleerd dat je hard moet zijn omdat je het anders niet red, maar onder deze rebelse tiener zit een eenzaam en lief meisje. Als Caith je mag zal je die versie van haar misschien nog wel zien.

    Uiterlijk: Zoals je ziet heeft ze blonde haren en chocolade bruine ogen ;D Ze heeft een normale lengte en postuur. Ze draagt vaak dingen die ze zelf heef tontworpen en stoere dingen.

    Likes&Dislikes: Ze is dol op ontwerpen en doet dan ook vaak. Ze is dol op feesten, dansen en ook muziek, maar af en toe wilt ze ook rust aan der kop.. Dat is vaak als ze chagerijnig is of moet nadenken, dan kan je haar beter niet storen van ze heeft het niet zo met opdringerige mensen.

    Relatie: Ookal zou je het niet denken, ze heeft nog nooti een vriendje gehad. Ja, toen ze nog een kleutertje wa,s maar dat telt of course niet mee. Maar ze zoekt zeg maar iemand die tegen haar losbundige akrakter kan maar die haar ook een beetje afremt.

    Verleden: Ze had het thuis totaal niet naar haar zin, haar ouders waren superstreng en ze voelde zich opgesloten, daarom liep ze weg. Ze woonde een tijdje op straat en deed alles wat niet mag, toen werd ze ogpepakt en leefde ze van weeshuis naar weeshuis omdat ze steeds weer weg moest vanwege haar gedrag.
    _________________________________________________________________________
    Picture & nogmaals.
    (Zonder die oren ofcourse)

    Jennifer - Begeleider.
    Dit is de 20-jarige Jennifer. Een vreselijke lieve en behulpzame meid, ze
    offert zichzelf vaak op, alleen maar om anderen te kunnen helpen. Vanwege haar karakter noemen haar vrienden haar wel eens Angel. Jennifer maakt zich gauw zorgen om iemand en probeert diegene dan echt te helpen, vaak weet ze niet echt goed wat ze moet doen als iemand bijv. verdrietig is maar ze verzint er altijd wel op. Ondanks dat ze zo lief en zorgzaam is voor anderen komt ze vaak niet op tijd bij afspraken, want ze is best chaotisch. Jennifer is niet gauw boos te krijgen en houdt vaak wijselijk haar mond als mensen boos op haar zijn. Ondanks dat neemt ze ook vaak de schuld op zich en is ze best gevoelig enzo en dat komt zo af en toe ook eruit, dan lijkt ze net een klein meisje i.p.v. een zelfstandige meid van 20, want ja, zelfstandig is ze. Ze woont op zichzelf in een klein rijtjeshuisje, ze kan echt alles in het huishouden. Koken, schoonmaken en noem maar op. Dat komt omdat ze vroeger vaak moest meehelpen in huis, maar dat neemt ze haar ouders niet kwalijk. Verder heeft Jennifer niet echt hobbies, ze leeft met de dag en haar hobbies veranderen ook met de dag. Dingen die ze haat blijven toch hetzelfde, ze haat namelijk een schuldgevoel.. Daar kan ze weker over blijven tobben.
    ________________________________________________________________________
    Picture
    Dit is Leroy aka Yuki. Je denkt nu vast, he? Maar het is een meisje van 16,5 jaar dat door het leven gaat als jongen [aa][ Yuki is geboren in Japan in een traditioneel en streng gezin, ze moest perfect zijn. Ze moest zware opleidingen volgen, moest nare dingen ondergaan om zo mooi mogelijk te worden en ze moest leren hoe je je als geisha kleedt, gedraagt en hoe de tradiotionele dansen gaan.. Haar broers hadden het daarin tegen makkelijk en Yuki is van zichzelf al een vrij jaloers typ, dus kon ze dat eigenlijk niet verdragen. Toen kreeg ze de kans aangeboden om in Nederland te gaan studeren, gelijk was ze vertrokken en besloot een nieuwe start te maken.. Als een jongen. Die hoeven immers ook minder te letten op manieren en al die dingen. Natuurlijk heeft ze best vrouwelijke trekjes en een stem maar niemand is ooit brutaal genoeg geweest om te vragen of ze een meisje is. Verder is ze dol op winkelen en vind ze uiterlijk ook wel belangrijk, ze leest ontzettend veel en is erg geïnteresseerd in andere culturen en landen, maar waar ze echt een hekel aan heeft eigenlijk regels, ze wilt namelijk vrij zijn en doen wat ze wilt.. Dat zorgt er eigenlijk ook wel eens voor dat ze impulsieve, idiote acties uitvoert en ze schaamt zich dan meestal niet eens. Nog iets, ze draagt een pruik.. Zijzelf gitzwarte, glanzende haren tot het midden van haar rug. Ze zit btw in het internaat omdat ze denken dat ze psychische problemen heeft, maar zijzelf weet wel beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Yuki.'' vebeterde ik hem haast fluisterend terwijl ik myn blik op de grond gevestigd hield.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle
    "a, Yuki"

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik glimlachte flauwtjs, het was vreemd egweest mijn eigen naam weer uit te spreken na zo'n lange tijd, maar al helemaal om hem te horen.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle

    "Waarom doe je je voor als jongen >"

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik frunnitke aan ymn vingers. ,,lang verhaal.'' mompelde ik, ik wilde myn tas ergens droppen en trouwens, ik ging hier niet zo op de gang myn levensverhaal vertellen.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oesh, kan ik nog mee doen met JAMIE!?

    Polle
    Ik laat het maar

    Sure xD

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keek 'm aan. ,,WIl je t'echt weten?'' nu hij het toch wist kon ik net zo goed het hele verhaal vertellrn, right?

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle

    "ja"

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Mm.. Wacht je buiten? Dan kom ik zo.'' vroeg ik, buiten was het wat makkelyker praten en dan kon ik 'm even myn ware ik showen.. Wat vast vreemd was voor mezelf.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet ik Jaaam hier nog plaatsen?

    JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAMIE :D
    Polle
    "Is goed"

    Doe maar xDD

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Kay, tot zo.'' zei ik en liep weg, ik kwam een begeleider tegen en wist een eigen akmer te regelen. Toen ik binnen was kleedde ik me om. Ik trok een rokje aan, T-shirtje, wat sieraden deed ik om en ik deed myn pruik weg ;'d Het was raar om lange zwarte lokken te hebben, ik deed wat make-up op,en wat sieraden om. Toien ik klaar was liep ik naar butien ^^

    Caithlin - Teenager.
    Ik zag een nieuw meisje binnenkomen (Samantha)en bekeek har nieuwsgierig, ik bleef zwijgend staan.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik glimlachte en leunde tegen de muur. ,,kay dan.'' opnieuw ging myn hand naar mijn haar, halverwege liet ik 'm weer zakken. ,,Nog problem,en gehad met ze?'' rvoeg ik, doelend op de kinderen hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is hier omdat hij moeilijk contact kan maken met mensen x'D


    Naam: Jamie.
    Koosnaampjes: JammieJammie :3
    Geboortedatum: 16 mei 1994.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Man.
    Karakter: Jamie is een beetje een apart persoontje, waarbij je een gebruiksaanwijzing voor nodig hebt om heb beter te kennen. Jamie is namelijk erg opzichzelf en leeft meer in zijn hoofd. Hij leeft liever in zijn eigen wereldje dan in de echte wereld. Jamsel is oowk erg stil, maar niet verlegen. Want als hij beledigd wordt ofzowiets heeft hij wel een weer woordje. Maar eerlijk gezegt praat hij nooit graag met mensen. Want hij begrijpt mensen vaak niet, hij snapt niet dat ze houden van roddelen, en dat sommige mensen als een domme gans achter de popiehopie's lopen,. Veders is Jamie één fantasierijk persoon, Creatief, Vriendelijk, Betrouwbaar.
    <3: Lezen, vooral geschiedenis boeken en wiskunde boeken, Fotografie, Hij vind het oowk leuk om Computers te Hacken :3, Mensen bekijken, Schommels, Spelen met kleine kinderen want die zijn niet ingewikkeld, Vrolijke Kinderkes & Gitaarspelen ^^ Wel Wel wel Elektrische gitaar :3.
    Woonsituatie: Hij woont in een kleine appartement, het geld krijgt hij doordat hij een baantje heeft bij de krant als fotograaf ^^ . Hij verdiend er niet veel mee maar wel genoeg om het appartementje te huren en om de dagelijkse dingen te kopen zoals eten enz. Ook krijgt hij geld van zijn ouders, maar dat geld gebruikt hij om te sparen, voor later of andere sh!t..
    Relatie's: Hij heeft nog nooit enkele relatie gehad, omdat hij Liefde netals mensen erg ingewikkeld vind. Hij doet er oowk dus geen moeite voor om op mensen ( Onder het woord mensen vallen Jongens, Meisjes en Aliëns die zich voor doen als mensen ^^ ) verliefd te worden ofzow iets. Bovendien vinden de meeste meisjes hem oowk een beetje een rare dodo. Dusjah..
    Familie: Jamie heeft nog wel Familie, Welja grappig hea :3. Zijn ouders wonen op het platteland, Jamsel heeft dagelijks contact met zijn ouders. Waarom hij weg is gegaan bij zijn ouders omdat hij iets anders wou dan het platteland leven. Lalala, Ook heeft Jamie een Zus, welja. Jamie beschouwd zijn zus als zijn beste vriend. Zij is degenen die hij wel begrijpt. Omdat tjah, ze zijn toch bloedverwanten dus.
    Verleden: Najah, hij heeft een doodnormaal verleden gehad. Hoewel zijn leven op de basisschool aardig kwellend was want hij had geen enkele vriend en werd vaak gepest door wat dukkels.
    UITERLIJK! : Nu ga ik Jamie's uiterlijk beschrijven ^^
    Uhm, Oke. Jamie heeft donkerbruine haren dat bijna op zwart lijkt :3 Hij een lok dat een beetje over zijn linkeroog hangt. Hij heeft een beetje een rond, ovaal gezicht. Met een neus, Mond en ogen. : ). Hij heeft Amandelvormige ogen & ijsblauwe irissen. Zijn lippen zijn gewoon tjah, Vol en licht roze zoals de meeste lippen als de normale mens. Neus tjah, gewoon een vrolijke neus met sproetjes. Veders is hij een slank en lang jongentje. Niet echt gespierd, maar hij heeft bierbuik ofz, wel een lichte sixpack -Tjah,Jamie moet wel lekker zijn :3 ^^ -
    KLEDINGSTYLE: Jamie is dol op grauwe kleuren, zoals zwart, grijs, donkergrijs, blauw. Meestal draagt hij oowk die kleuren, hij houd er niet zo van om op te vallen. Ahm, veders draagt hij graag Skinny's, Vesten, Shirts met printen van Merken, Riemen met Studs ofz x'] en uhm, Schoenen van het merk Vans of Etnies. En hij heeft vaak een polsbandje om. ^^