• Haaii^^
    Okay ik was dus vanplan om een nieuwe serie te maken maar nu zie ik dat er al een soort van die serie is . Ik zal het ff voorstellen.

    Het gaat over een meisje die Mia Toretto heet. Ze werkt in een soort van uhmm Ding waar ze auto's tunene. [Tunen= Maken tot snelle raceauto's.] Haar oudere broer, Dominic Toretto doet mee met die auto's aan aan straatrace's. Als er op een dag iemand, een jongen, komt opdagen die wil meedoen aan zo'n straatrace zijn de bommen gelost. Mia word verliefd op die jongen [1Van TH] en dat maakt problemen want eigenlijk werkt hij als geheim agent voor de politie. Als Dominic daarachter komt mag Mia niets meer met hem te maken hebben enzoo maar uiteindelijk komt alles goed.

    Zelf had ik al gedacht aan de filmnaam waarover de Quiz gaat, want het is gebaseerd op een film The Fast And The Furious Maar ik weet niet of die goed is. Als jullie eenbeter weten, willen jullie die dan zeggen?

    xxx

    Jaa jij ook Jij+Raquel+Charissa en Ik :D


    I do not hook up.

    Maar Annelies we gaan met ze 4 trouwen! Jij Raquel Charissa en Ikke :D!<3


    I do not hook up.

    Joa!! wij gaan trouwen.x333


    *He's the one.

    Joa en dat vinden wij leuk!<3


    I do not hook up.

    YAY!

    Hoe een bruiloft gaan we dan pakken? Ö op het strand en Bill,Tom,Gustav enGeorg mogen bruidsjongens zijn xD

    Cars, Love and Sex.


    *He's the one.

    Joa idd tH mag bruidsjongens zijn!!


    *He's the one.

    Ik denk dat ik
    Shut Up And Drive!
    Ga pakken want denken jullie?

    Jao die is coel!!


    *He's the one.

    Omg Char! Je bent Renee op jouwn profiel vergeten té zetten Ö

    Wahaha xD En ja die moet je nemen :P


    I do not hook up.

    OMG echt!!! o.O


    *He's the one.

    Oo wat een ramp xD Ik ga nu dood van verdriet :'(


    I do not hook up.

    WIJ ZIJN GETROUWD !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Joa en renee staat er op


    *He's the one.