• Haaii^^
    Okay ik was dus vanplan om een nieuwe serie te maken maar nu zie ik dat er al een soort van die serie is . Ik zal het ff voorstellen.

    Het gaat over een meisje die Mia Toretto heet. Ze werkt in een soort van uhmm Ding waar ze auto's tunene. [Tunen= Maken tot snelle raceauto's.] Haar oudere broer, Dominic Toretto doet mee met die auto's aan aan straatrace's. Als er op een dag iemand, een jongen, komt opdagen die wil meedoen aan zo'n straatrace zijn de bommen gelost. Mia word verliefd op die jongen [1Van TH] en dat maakt problemen want eigenlijk werkt hij als geheim agent voor de politie. Als Dominic daarachter komt mag Mia niets meer met hem te maken hebben enzoo maar uiteindelijk komt alles goed.

    Zelf had ik al gedacht aan de filmnaam waarover de Quiz gaat, want het is gebaseerd op een film The Fast And The Furious Maar ik weet niet of die goed is. Als jullie eenbeter weten, willen jullie die dan zeggen?

    xxx

    Nee daar wil ik mee trouwen!!!


    *He's the one.

    ik wil ook met iets trouwen...

    Hm.... x]

    Raquel dan gaan wij trouwen xD


    I do not hook up.

    JAAAA X]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    JAAAA X] DAT IS LEUK :D


    I do not hook up.

    Hihi nu kan ik niet met Charissa trouwen ;]


    I do not hook up.

    en ik met Toms Dick!! xD ik scheid van de film!!!


    *He's the one.

    ooh ooh ooh

    wij gaan met zn drien trouwen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Joa dn trouwen we met zen 3en!!


    *He's the one.

    HIPHEID <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Idd!!!


    *He's the one.

    ECHT HIPHEID <3 En Annelies dan? :O


    I do not hook up.

    OMG dn trouwen we met 4!!!!(A)


    *He's the one.

    JAHAA IK BEN GETROUWD MET DE FILM+ VIN DIESEL EN WE HEBBEN ZELFS AL EEN KIENDJE THE FAST AND THE FURIOUS 2 EN 3 xD

    Omg ik word vergeten (huil) mag ik niet mee trouwen ofzo ?

    Wwo, dit is voor een titel?