• de mensen hier raken me. ookal kennen ze me geeneens ze willen allemaal haast wel naar myn problemen luisteren en ik waardeer het echt mensen. jullie geven my het gevoel dat ik niet alleen ben en dat vind ik fijn. ik sit nu te huilen achter de comp ik merkte het eerst niet maar de toetsen zijn nat geworden dus het zal denk ik wel. ik geef heel veel om alle mensen hier ookal ken ik de meesten niet eens. jullie geven my het gevoel dat myn kutleven nog een beetje zin heeft..


    We can only learn to love by loving.

    Weeetje,Ik woon Bij Julia in de Buurt=D ofzo? Dan rijd ik even met haar mee(A) En dan gaan we samen blij doen xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    DUDE JE LAAT MY FCKING NOG MEER JANKEN...

    IK GEEF OOK FCKING VEEL OM JOUW KIMM

    WEET IK HEUR!! (Dit lijkt ook net zon drama huil film xD)

    Weeetje,Ik woon Bij Julia in de Buurt=D ofzo? Dan rijd ik even met haar mee(A) En dan gaan we samen blij doen xD

    Weetje; Nicol en Saskia gaan een meeting organiseren in Hengelo, dan gaan wij ook^^ Samen?? Mijn vader brengt mij dan, maar ik ga zorgen dat jij ook komt^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ^^ i love dramahuilfilms met kimmie erby x3 (H)


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Weetje; Nicol en Saskia gaan een meeting organiseren in Hengelo, dan gaan wij ook^^ Samen?? Mijn vader brengt mij dan, maar ik ga zorgen dat jij ook komt^^

    Ik weeet niet :$ Hehe^^ Ik zie wel,Het moet me ook goed uitkomen hé En miss vraag ik iemand meexD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Weetje; Nicol en Saskia gaan een meeting organiseren in Hengelo, dan gaan wij ook^^ Samen?? Mijn vader brengt mij dan, maar ik ga zorgen dat jij ook komt^^

    Ik weeet niet :$ Hehe^^ Ik zie wel,Het moet me ook goed uitkomen hé En miss vraag ik iemand meexD


    Pictures fade away, but memories are forever

    TUurlijk geven de mensen hier om je, en natuurlijk willen ze graag naar je luisteren want je bent een schat van een meid!

    x. kirs


    Wie du mir, so ich dir.

    ^^ i love dramahuilfilms met kimmie erby x3 (H)

    Ow God. I hou meer van Horror films en Komische maar me ma houd ook van drama >.<
    Droogheid: We eten zo piza xD

    (...)
    Ik weeet niet :$ Hehe^^ Ik zie wel,Het moet me ook goed uitkomen hé En miss vraag ik iemand meexD

    wij gaan ooit ene keer een mini-meeting houden; jij en ik in Enschedee in de stad(cool)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    als ik je wist wonen had ik meteen naar je gekomen met een zakdoekje om je traantjes te droge =')(K)

    ^^ :D mr dudes ik ga
    moet saskia vermaken en dus moetk vrolyk en fcking hyperwese O_o x3 naja lukt wel wnt vn haar wordk bly

    xx


    We can only learn to love by loving.

    ^^ :D mr dudes ik ga
    moet saskia vermaken en dus moetk vrolyk en fcking hyperwese O_o x3 naja lukt wel wnt vn haar wordk bly

    xx

    Have Fun<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb hetzelfde!


    when words fail, music speaks.