• In de toverwereld is een levensgevaarlijke moordenaar ontsnapt. Zijn daden zijn wreed en hij heeft met niemand medelijden. Hij doodt als een machine. De dementors zijn te zwak voor een man als hem, omdat hij ze met een zwiep met zijn toverstok kan vermoorden. Daarom zijn er ditmaal anders wezens op hem gezet. Deze wezens kennen minder gevoel dan dementors, maar het zijn menselijke wezens. Ze zijn prachtig, vrouwelijk en ze kunnen beter toveren dan de gewone tovernaars en heksen. Ze zijn Leffands genoemd, maar deze harteloze wezens verdienen geen naam. De leffands zijn zo menselijk dat ze les krijgen op Hogwarts. Ze doen geen vlieg kwaad wanneer ze rustig zijn en genoeg lavendel te eten krijgen.
    [Jongen van Hogwarts] is betoverd door een Leffand. Zij is een van de weinige die iets menselijks heeft, en met wie hij wel contact kan leggen.


    Doen of niet?
    Welke HP-jongen?
    Titel?
    Origineel?

    Senkjoe (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen! :9~

    Over Ron of course :9~ Titel zou ik niet weten, sorry (cat) Misschien iets met Murder of Victim erin?


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Doen of niet? Doen
    Welke HP-jongen? Ron Weasley
    Titel? You have to look inside them
    Origineel? Ik vind van wel, zo vaak lees je dit niet.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Doen! Alleen laat ik de rest even!

    Doen of niet? Ja, doen!
    Welke HP-jongen? Ik denk dat Ron hier het best bij past
    Titel? Fascinated (???)
    Origineel? Ja, maar dat wist je waarschijnlijk al

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 13:03 ]


    Our perspective only changes when we change our position.