• Omdat ik mezelf wil verbeteren in portrettekenen en omdat ik nu vakantie heb, vind ik het leuk om voor degenen die dat willen iets te tekenen. Een beroemdheid bijvoorbeeld (denk aan bv. Emma Watson, Rupert Grint, een zanger/zangeres), misschien jezelf of iemand die je kent of gewoon een ander idee dat je zelf hebt (mits het natuurlijk een portret van een persoon is ^^). Dus als je een leuk idee hebt, zet het hier neer en ik zal kijken wanneer ik het af heb.

    (kan wel een tijdje duren, want ik doe meestal best lang over een tekening ^^).
    Aanvragen:

    Phantasm: een vriendin.
    Sandiclaws: Jack Sparrow.
    WMod: Tom Kaulitz.
    Smeagol: Bill Kaulitz.
    Synyster: Synyster Gates.
    ijsprinses: Tom Felton.
    Sesamestreet: Robert Hoffman
    SofieShan: Nick Jonas
    Cavalry: Andrew Garfield
    Breathlesx: (?)


    Ik weet niet of ik ze ook precies in deze volgorde doe, het ligt er ook maar net aan waar ik in de mood voor ben om te tekenen en of alles een beetje lukt (: (het zou namelijk af en toe een beetje kunnen mislukken natuurlijk XD). Dus de een zou later kunnen komen ook al staat die eerder, ik hoop dat dat niet erg is.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:00 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Jaaaa! Me wantss :9~

    Maar, even een vraagje he :'D. Krijg je hem dan via hier dat je hem inscant of stuur je die op?
    Hihi :3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:27 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    I'd like to have a drawing of Jack Sparrow xD

    Tom kaulitz?


    (Be)lieve in (you)rself

    Phantasm schreef:
    Jaaaa! Me wantss :9~

    Maar, even een vraagje he :'D. Krijg je hem dan via hier dat je hem inscant of stuur je die op?
    Hihi :3


    Nou, ik scan 'm eerst wel in om 'm te laten zien (: En als je 'm dan zoooooo goed vindt dat je 'm zou willen hebben, zal ik erover nadenken of ik 'm dan opstuur (want meestal hou ik ze liever wel gewoon zelf, als je dat snapt ^^). Maar ehm, dan zou je me sowieso moeten vertrouwen met je adres enzo, lol X'D. Niet dat ik daarmee iets ga doen ofzo, maar met je ouders en alles, haha (:.

    Ow, en btw, wat wil je eigenlijk? (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:32 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Mag ik een Tekening van Bill Kaulitz??
    *kijkt smekend*


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik wel :'D

    Synyster Gates (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Confundo schreef:
    (...)

    Nou, ik scan 'm eerst wel in om 'm te laten zien (: En als je 'm dan zoooooo goed vindt dat je 'm zou willen hebben, zal ik erover nadenken of ik 'm dan opstuur (want meestal hou ik ze liever wel gewoon zelf, als je dat snapt ^^). Maar ehm, dan zou je me sowieso moeten vertrouwen met je adres enzo, lol X'D. Niet dat ik daarmee iets ga doen ofzo, maar met je ouders en alles, haha (:.


    Haha okaay! Mag ik je dan via pb een foto sturen :3? Hmm, nouja als je zegt dat je er niets mee doet dan geloof ik dat. En mijn ouders hoeven niet alles te weten :Y). Maar zij geven er niet echt iets om :'D haha.
    Ik zou dan een tekening van één van mijn beste vriendinnen willen ;x

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:33 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    mag ik tom felton pleaaasseeeeeeeeeeeeeeee
    *knipt overdreven met winpers*
    xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Phantasm schreef:
    (...)

    Haha okaay! Mag ik je dan via pb een foto sturen :3? Hmm, nouja als je zegt dat je er niets mee doet dan geloof ik dat. En mijn ouders hoeven niet alles te weten :Y). Maar zij geven er niet echt iets om :'D haha.
    Ik zou dan een tekening van één van mijn beste vriendinnen willen ;x


    Ja, oké, is goed ^^ Stuur maar op (:.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Zoals al gezegt is, Jack Sparrow :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ow, en nog even een edit: zouden jullie misschien zelf een plaatje kunnen uitzoeken die jullie dan mooi vinden? Wel groot en duidelijk, dat is het fijnst om te tekenen (:.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    I would like Robert Hoffman :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Confundo schreef:
    Ow, en nog even een edit: zouden jullie misschien zelf een plaatje kunnen uitzoeken die jullie dan mooi vinden? Wel groot en duidelijk, dat is het fijnst om te tekenen (:.


    Hoe wil je de tekening krijgen (A)
    via pb ofz..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ijsprinses schreef:
    (...)

    Hoe wil je de tekening krijgen (A)
    via pb ofz..

    Oh, maakt niet uit, je kunt het ook gewoon hier in dit topic zetten (:.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    NICK JONAS <3

    bitte (L)