Jup, ik kreeg inspiratie door een uber vette film (Push) en een oude RPG, die ga ik nu dus combineren 8D
Verhaal
Het verhaal gaat over een stel kinderen, op een dag maken ze allemaal hetzelfde idiote mee. Ze stappen in een kledingkast, een telefooncel of in een kist, verzin iets geks.. Als ze eruit stappen zijn ze niet meer op hun planeet, ze zijn in een creepy stadje in de toekomst. Geen high-tec en hyper moderne dingen, nee.. De wereld van de toekomst bestaat vooral uit een woestenij met verlaten stadjes, waarin mensen elkaar uit willen moorden om een stukje brood. Er zijn verschillende ‘clans’ die tegen elkaar strijden om de gebieden. De kinderen raken verwikkeld in de strijd en zitten ook nog met een probleem, ze moeten een kist zien te vinden om thuis te komen. Alleen hoe gaan ze erachter komen waar die verborgen is?
RPG info
Omdat het allemaal wat vaagjes was leg ik hier even omgevingen en andere dingen uit.
De toekomst, omgeving.
Dor, woestenij en nogal creepy. Heel af en toe, als je diep de bossen ingaat, wil je nog wel eens mooie plekken vinden.. Of ergens ondergrondse bronnen, maar dat is zeer zeldzaam. Denk een beetje aan de omgeving die je hier om 0.50 ongeveer te zien krijgt.
Toekomst, de kinderen.
De paar bewoners van het stadje waarin de kinderen terecht komen zijn niet normaal, ze zijn paranormaal en hebben allemaal een gave. Hieronder vind je de gaven.
De gaven
Watchers: Watchers/Kijkers kunnen de toekomst voorspellen in mindere maten, vaak hebben ze schetsboek bij zich waarop ze de beelden tekenen die ze te zien krijgen.
(Deze personen kunnen dus dingen beslissen voor jouw personages, maar geen zorgen, de toekomst valt te veranderen. Dus mensen die een Wachter spelen, beslis lekker over andermans toekomst )
Movers: Movers/Verplaatsers kunnen zwaartekrachtvelden rond objecten wijzigen, waardoor ze als ware met de lucht eromheen iets opzij/omhoog etc. duwen. Een geavanceerde Mover is dus ook in staat een soort beschermend krachtveld rond zichzelf te creëren dat alles afweert.
Pushers: Pushers/Duwers hebben de mogelijkheid om herinneringen, gedachten en emoties te implanteren in de geest van andere mensen om hen te manipuleren. Het vaardigheidsniveau van de Pusher bepaalt hoeveel mensen de Pusher in staat is om onder controle te houden op een bepaald moment, en hoe levendig de geïmplanteerde herinneringen zijn. Een krachtige Pusher kan een grote groep mensen op hetzelfde tijdstip onder controle houden, eigenlijk is dat een soort van creëren van een persoonlijk leger. Als een Pusher zijn gave gebruitk worden de pupillen groter, hoe krachtiger de persoon is hoe groter de pupillen tot zelfs de hele ogen zwart kunnen worden.
Sniffers: Sniffers/Snuivers zijn eigenlijk een soort bloedhonden, als ze aan iets ruiken kunnen ze de bijhorende persoon opsporen doordat ze dan een soort beelden doorkrijgen.
Shifters: Shifters/Wijzigers zijn in staat om het uiterlijk van voorwerpen tijdelijk te veranderen. Zo kunnen ze bijv. een 1 dollar biljet veranderen in een 100 dollar biljet. Objecten die worden verandert moeten ongeveer dezelfde afmetingen hebben als het object waar ze het in willen veranderen. Hoe beter de shifter des te langer zal het voorwerp verandert blijven.
Wipers: Wipers/Uitwissers zijn in staat om een deel van/het geheugen tijdelijk of voor altijd te wissen. Natuurlijk bestaat er altijd het gevaar dat ook delen die niet moeten worden gewist toch worden gewist.
Healers: Healers zijn in staat mensen te genezen van verwondingen, hoe erger de persoon is toegetakeld hoe pijnlijker het helingsproces.
De ‘clans’
Clan uit het oosten (Zij hebben ook het oostelijke deel van de stad in bezet )
De leider van deze clan is Owen, de mensen die bij deze groep horen zijn snel en slim. Hun groep is kleiner, totdat de kinderen van het heden komen. Deze groep helpt graag de kinderen om terug naar huis te kunnen.
Clan uit het Westen(Zij hebben ook het westelijke deel van de stad in bezet )
De leider van deze clan is Rane De mensen van deze groep zijn sluw, sterk en kunnen ook erg gevaarlijk zijn als het om belangrijke dingen gaat. Ze hebben een erg groot trots en zullen er alles aan doen om hun domein te verdedigen, ook hebben ze wat tegen de kinderen uit het heden. Ze zien hun als indringers en willen ze vernietigen.
Rollen:
Kind uit het heden.
Yuri
Remie
Clan uit 't Westen.
Rane - Healer - Leider.
Ruby - Mover.
Clan uit 't Oosten.
Owen - Pusher - Leider.
Skyler - Watcher.
Yelena - Mover.
Speciale rol.
Jared - Vecht voor de Clan die het meeste te bieden heeft en heeft geen gave.
Bijrollen totdat er meer mensen zijn.
Alice > Oosten > Sniffer > Stil, zorg- en behulpzaam.
Jason > oosten > Pusher > Vriendelijk, energiek.
Luna > Oosten > Watcher
Jared > Westen > Shifter > Geheimzinnig, sluw, sterk.
James > Westen > Wiper > Apart, stil, slim.
Alan > Westen > Mover
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:07 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.