• Weet je wat me echt irriteerd?
    Dat er leden zijn die hun story even inactiveren en dan weer activeren om zo bij 'Nieuwste stories' te komen staan. Het is hennig irritant. Ik had laatst mijn nieuwe story geactiveerd, kijk ik bij 'Nieuwste stories'. Staat ie er bij? Ben je gek! Stonden alleen maar stories met noem maar wat 56,80,33, ... hoofdstukken. En je gaat echt niet je story activeren met al noem maar wat 96,45,33, ... hoofdstukken activeren. Ofwel soms?

    x

    Volgens mij staat bij nieuwe story's ook story's die net weer geupload zijn? Dat er dus een nieuw hoofdstuk geplaatst is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    Volgens mij staat bij nieuwe story's ook story's die net weer geupload zijn? Dat er dus een nieuw hoofdstuk geplaatst is.


    Denk het niet.

    Dat zijn verhalen die een nieuw hoofdstuk hebben.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mississippi schreef:
    Volgens mij staat bij nieuwe story's ook story's die net weer geupload zijn? Dat er dus een nieuw hoofdstuk geplaatst is.


    Je hebt gelijk,


    <3

    3D schreef:
    Dat zijn verhalen die een nieuw hoofdstuk hebben.

    Chazzel schreef:
    (...)

    Denk het niet.

    denk het wel, mijn stories staan er altijd bij als ik een nieuw hoofdstuk activeer.


    Alis volat propriis

    3D schreef:
    Dat zijn verhalen die een nieuw hoofdstuk hebben.


    Dat is zeker (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dat zijn stories waarbij net een nieuw hoofdstuk is geactiveerd, of de bescrhijving is aangepast. Dan kom je ook bij de nieuwste stories te staan, wat nogal verwarrend is door de naam. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kan ook altijd je hele story schrijven en pas als hij af is, beginnen te activeren, he (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    hoi bij mij worden ze niet gelezenP heb er 2½...:D ik stoor me wel daar kan je nix aan dien ik stoor me aan al de JB verhalen!


    wattus?

    itsmagic schreef:
    hoi bij mij worden ze niet gelezenP heb er 2½...:D ik stoor me wel daar kan je nix aan dien ik stoor me aan al de JB verhalen!


    Maar aan JB verhalen kan je niks doen, er zijn nou eenmaal veel JB fans(nerd) Ik zelf niet, maargoed


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik heb er geen problemen mee hoor

    3D schreef:
    Dat zijn verhalen die een nieuw hoofdstuk hebben.


    Life is a beautiful struggle