• Hello dollys! Ik had een idee voor een Viktor Krum/Stanislav Ianevski love story. (Viktor Krum was de Bulgaar van Durmstrang Institutes in Harry Potter and the Goblet of Fire) Hier is het idee:

    De liefde tussen Viktor Krum en *** Nadeekovaia was verboden. Viktor was Bulgaars. *** was Russisch. Hun ouders waren rivalen van elkaar. Hun vrienden waren vijanden van elkaar. En ze zaten beiden op een andere school. Viktor op de Durmstrang School en *** op de Beauxbatons. Viktor was een wereld beroemd Seeker. De jongste en een van de beste. *** was een gewoon meisje dat van hem hield. Maar helaas mochten ze niet bij elkaar zijn en konden niet bij elkaar zijn door de afstand.

    Maar, ze krijgen te horen dat ze naar Hogwarts moeten met hun school voor de Triwizard Tournament. Ze weten niet van elkaar dat de ander er ook naar toe gaat. Totdat ze aan komen. Viktor wordt gekozen als Triwizard Champion. *** steunt hem door dik en dun. Hun liefde bloeit opnieuw totdat anderen in het spel komen. Ze lijken uit elkaar te breken. Viktors vriendelijke kant verdwijnt en hij heeft alleen oog voor het spel. ***’s hart wordt gebroken en ze vindt troost in de armen van Draco Malfoy. Maar misschien is het allemaal een test. Misschien horen ze ruzie te krijgen. Misschien hebben hun ouders hun tegen elkaar opgezet.

    Kunnen Viktor en *** elkaar ooit vergeven? En samen zijn, zoals het hoort te zijn?


    Maar zijn mijn vragen:
    - Goed idee of Slecht idee?
    - Zou je het lezen? (Moet ik het ook melden als het verhaal online staat?)
    - Vind je de titel Roses From Russia aansprekend? Of is de titel |Viktor Krum| Roses From Russia beter?
    - Wat is een mooier naam voor de hoofdpersoon?
          Morava
          Muunia
          Mounya
          Mania
          Moiko
          Ander Russisch naam met een M?

    Goed ideeeee (:
    Ja, en je MOET me waarschuwen, ghehe
    Leuke titel (:
    Mounya (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Goed ideeeee (:
    Ja, en je MOET me waarschuwen, ghehe
    Leuke titel (:
    Mounya (:

    Zal ik zeker doen! ^^ ThQ ^^

    Heel zeker weten doen, je moet mij ook op je waarschuwlijstje zetten. En ik ga voor Morava (krul)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    mij moet je ook waarschuwen(A) anders ikke boos worden en ik zou voor Roses From Russia als titel.
    En als naam Morava oh of NatasjaxD Ohnee wacht dat is met een N


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'