• Dat vieze gevoel is terug. Dat gevoel waarvan ik steeds met tranen in mijn ogen rondloop, waardoor ik niet meer naar mezelf durf te kijken. In één keer keerde het terug, besloot het mij weer lastig te vallen.
    Niemand die snapt wat ik bedoel, iedereen denkt dat ze mij met wat hulp over mijn probleem heen kan helpen. Dat wanneer ik weer eet, dat alles weer helemaal goed is. Ik wil niet meer eten, ik wil gewoon afvallen.

    Het is écht oorlog in mijn hoofd, afvallen en eten.. Mijn vriend en ouders die zeggen dat ik mooi ben, terwijl ik zeg dat ik ontzettend dik ben. Ik heb geen zin meer om te vechten, ik kan dit gewoon niet winnen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Laura, Laura.
    Je moest eens weten hoe de wereld je ziet. Een mooi, vrolijk, gezellig meisje. Je kan en mag niet opgeven. Wat je leest, zijn maar woorden. Maar ik wil je overtuigen, alleen jij kan hier verandering in brengen. Kijk in je hart, je wil niet opgeven. Je wil dat alles goedkomt. Je weet dat je wil opgeven, maar je kan niet anders. Dat denk je, hm? Negeer je hoofd. Je kan doorzetten. Ik weet dat je je beter voelt als je niet eet, maar God, als je nu eet, ben je over een tijdje zo gelukkig. Jij kan je toekomst bepalen. Als je nu niet eet, dan ga je daar echt spijt van krijgen, vertrouw me. Want je bent zo mooi, Laura.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    lieverd,ik ken je niet. maar aan je fotos te zien ben je echt mooi. vecht er tegen en ja ik weet dat het moeilijk is. maar ik geloof met heel mijn hart in je.

    komaan je kan het!

    Ik heb ook eens zo'n dip gehad [al was die beslist minder] maar je moet gewoon geloven dat mensen je mooi vinden en kijk naar de mensen waarvan je stiekem weet dat ze dikker zijn dan jou en probeer te denken dat jij veel magerder bent en beslist wel wat magbijkomen.
    Laura, je slaat je er wel door, wij geloven in jou! (;


    Has no one told you she's not breathing?