• Lolol, ik luister zo naar de Top 2000. Zegt zo'n nieuwslezer: 'In Leeuwarden is een man veroordeeld tot 20 jaar seks, uh, cel.' - Stel je voor, 20 jaar seks. Oef.

    Oké, wie heeft er ook van zulke leuke versprekingen gehoord? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Och, gênant. Misschien dat hij op die moment dacht aan seks. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    whaha 20 jaar sex lang beetje veel of niet ?:P


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    WEmo schreef:
    Ja, de leraar Nederlands: 'De man verkracht het meisje.. Ooh! De man verdacht het meisje'
    haha ga jee dik denken zal hij daar aan denken ?:P


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hahahahaha. Dat vind ik wel een goede.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een leerkracht versprak zich eens, iets met seks in ieder geval waardoor we een hele les over seks zijn bezig geweest. Maar voor de rest weet ik het niet meer =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik keek een keer ik hou van holland en in die vraag zij linda per ongeluk het antwoord. hij ging ongeveer zo:

    waar ligt de meest beroemste bloemenzaak in volendam?


    THAT'S HOW I ROLL

    -plat- xD

    Uh, ik had een biologieleraar die altijd 'orgasme' zei ipv 'organisme' en dat had ie niet eens altijd door. Wij natuurlijk helemaal plat. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Marshmellow schreef:
    Een leerkracht versprak zich eens, iets met seks in ieder geval waardoor we een hele les over seks zijn bezig geweest. Maar voor de rest weet ik het niet meer =/.

    Had ik ook een x met natuur scheikunde. Een meisje uit me klas sprak voor haar beurt en die leraar is Surinaams dus hij zei met zo'n typisch accent; Je moet wel even vingeren voor je gaat praten.
    Ik dacht dat ik dood ging.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zovaak, maar ik kom er niet 1,2,3 op :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jigsaw schreef:
    Uh, ik had een biologieleraar die altijd 'orgasme' zei ipv 'organisme' en dat had ie niet eens altijd door. Wij natuurlijk helemaal plat. (krul)

    Haha, zo'n typische fout :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahaa :')
    Oei, Leeuwarden! ;o


    You are beautiful, you are love.

    leeuwarden weer hè -.-

    Bij ons was het onder nederlands, we moesten van die werkwoorden, en dan de verleden tijd daarvan.
    Dus die man zegt zo op een gegeven moment; 'Dus, jij hebt dubbel d?'
    Het was tegen een meisje, dus dat was nogal gênant, maar hij bedoelde dus 2 d's.
    Heel de klas moest lachen, hij uiteindelijk ook wel.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ja dat hoorde ik ook !
    Ehm, ja, zo vaak, maar ik kan het niet zo snel bedenken.. (':
    @xSnoepjex Technisch onderwijs assistent :Y) Die hebben wij ook haha (:


    You can agree with me or you can be wrong