Harley schreef:
(...)
Maak maar eentje, hangt er vanaf of ik hem nog kan gebruiken of niet (:
Okeyyy Thnx!!
Volledige naam: Simrin Sophia Kingstone [RoepNaam:
Simmi]
Leeftijd en jaar: 15, 5e Jaar [Denk Ik]
Afdeling en reden tot die afdeling: Simmi haalt muziek uit alles. Uit afgebroken boomtakken maakt ze fluitjes en mini pijl en boog pijltjes. Ook door grote natuurliefhebberij en inteligentie krijg ze zulke ideeën.
Verdere karaktertrekken: Simmi, ja raadt het vast al, kan erg boos worden als iemand de natuurschendt. Niet zomaar een vies blaadje op de grond laten vallen maar grote mooie bomen beschadigen. Ook zit ze vol met bezorgdheid. Als een vriend/vriendin in de problemen zit wilt ze héél graag helpen, maar durft het niet zo snel omdat ze bang is om zelf in de problemen te raken. Voor de rest vinden andere mensen haar schattig en een braaf meisje. Maar ze moesten eens weten wat Simmi uitgehaald heeft met haar neefje en nichtje, Olof en Layla. Ze had ze boven een vieze sloot laten zweven, een drankje om laten vallen over hun zondags kleding en ze had Olof eens zo hard laten niezen dat zijn bord omhoog vloog in zijn gezicht.
Foto en beschrijving uiterlijk: Simmi heeft bruin tegen heel donkerblond , golvend haar. Ze heeft het graag los over haar schouders hangen. Alleen, als ze de natuur in gaat of schoollessen heeft doet ze het in een staart. Ze heeft een aantal, onduidelijke sproetjes in haar gezicht zitten. Ze draagt ook graag een
dunne diadeem in.
Extra: Simmi houd het meest van losse zomerkleding. Ze heeft ook een Ukkepulk genaamd Lina. Haar post uil Roxanne is mooi wit met af en toe aan het eind van een veer een paar goud kleurige veertjes. Haar favoriete vakken zijn; Dreuzelkunde, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij en Kruidenkunde.
Heb je het verhaal al online staan of niet? Dan kan ik gaan beginnen met lezen,,,
x
[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 14:50 ]
' Nyctophilia '