• De stelling van vandaag luidt:
    Julian Assange is gevaarlijker dan Osama Binladen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kingston schreef:
    nog nooit van gehoord. :'D

    voor iedereen die het niet weet; Julian is de oprichter van Wikileaks, wikileaks publiceert staats documenten, politieke documenten etc die eigenlijk geheim waren...

    Ik kies voor Bin Laden, de waarheid hoeft niet gevaarlijk te zijn, het is iets waar we recht op hebben. Liever waarheid die voor verdeeldheid zorgt, dan leugens die voor saamhorigheid zorgen.


    I'm a puzzle, yes indeed, ever complex in every way..And all the pieces aren't even in the box...

    Bin laden.

    Nou, nee. Julian vertelde alleen maar de waarheid die eigenlijk iedereen stiekem wel waardeerde.


    wth.

    Hahah. Wat een crimineel topic. (cat) I have no idea.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kikkeli schreef:
    Julian.. wie..
    wtf
    ik ken hem niet eens.
    Zo gevaarlijk kan hij dus niet zijn :'D oneens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik ken die man nietxD


    i have a busy life

    deazy schreef:
    voor iedereen die het niet weet; Julian is de oprichter van Wikileaks, wikileaks publiceert staats documenten, politieke documenten etc die eigenlijk geheim waren...

    Ik kies voor Bin Laden, de waarheid hoeft niet gevaarlijk te zijn, het is iets waar we recht op hebben. Liever waarheid die voor verdeeldheid zorgt, dan leugens die voor saamhorigheid zorgen.

    Maar dat geheime documenten voor verdeeldheid zorgen is ook niet goed. Natuurlijk willen we geen leugens en je kan mij niet wijs maken dat ze leugens vertelden. Sommige onderwerpen moeten geheim blijven en moeten eerst besproken worden tussen de landen zelf. Anders kunnen er al vooroordelen zijn of komen bepaalde dingen niet goed over. Ik vind het daarom best gevaarlijk dat de waarheid wordt verteld.
    Natuurlijk is Bin Laden ook ontzettend gevaarlijk. Die zorgt eigenlijk ook voor verdeeldheid, maar dan met geweld.
    Daarom vind ik -zoals iemand eerder zei in dit topic- deze mensen even gevaarlijk. Hoewel het gevaarlijker is dat Bin Laden geweld gebruikt, zorgt verdeeldheid ervoor dat we Bin Laden niet meer met samenwerking kunnen uitschakelen.


    To live would be an awfully big adventure

    Tragically schreef:
    In mijn ogen is Osama Binladen het gevaarlijkste.


    One Day you'll remember me...

    Ja, eens. Osama is gewoon de zoveelste crimineel. Julian kan écht ernstige dingen veroorzaken met zijn WikiLeaks. Niet dat ik een tegenstander van hem ben, maar het kan weleens goed misgaan in de wereld door hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mercury schreef:
    Vrij erg dat niemand weet wie Julian Assange is. Pikt dan ook helemaal niemand ook maar het minste op van het nieuws? -_- Het echte nieuws, en niet het nieuws dat een of ander disneysterretje een sekstape heeft gemaakt.
    Echt waar, het niveau hier soms..

    Eigenlijk.. ben ik het best wel met je eens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Quixotic schreef:
    Nou, nee. Julian vertelde alleen maar de waarheid die eigenlijk iedereen stiekem wel waardeerde.

    Jij ziet dus de consequenties niet in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oké jongens effe:
    Ik ben gewoon gevaarlijker dan hun twee bij elkaar.
    Náh, ik vind dat wikileaks gedoe wel mooi eigenlijk. Moet Amerika maar niet zo'n smiechterig ***land zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Everest schreef:
    Ze zijn allebei gevaarlijk op een andere manier.
    Assange omdat hij zoveel invloed heeft, Bin Laden omdat hij bommetjes in de ronde gooit.


    Shoganai i ne~

    Ik denk dat Osama toch wat gevaarlijker is dan Julian, maar eh. Eigenlijk wel een beetje beide ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.