• “En dan nu, de bekendmaking van de derde en laatste kampioen of kampioene van dit Toverschool Toernooi!”
    Oh, laat het mij alsjeblieft niet zijn, laat het mij alsjebliéft niet zijn…
    “Nog heel even en we zullen weten welke persoon Zweinstein gaat vertegenwoordigen…”
    Niet ik, niet ik… Ik herhaal: niét ik!
    “… en dan kan het toernooi na zo’n dertig jaar eindelijk weer officieel van start gaan!”
    Oh god, waarom ben ik dan ook zo ongelooflijk stom geweest? Dit is echt helemaal niets voor mij, ik kan dit gewoon niet…
    “En de deelnemer of deelneemster van Zweinstein is…”
    Oké, misschien valt het allemaal wel mee… Geen enkel probleem, ik wordt vast niet gekozen… Vast niet…
    “Roos Wemel!”
    “Oh… fuck.”
    En dat… dacht ik dus niet.
    Nieuwe deelnemers, nieuwe opdrachten, nieuwe gevaren; zo’n dertig jaar na de tragische afloop van het vorige Toverschool Toernooi hebben Beauxbatons, Klammfels en Zweinstein gezamenlijk besloten om de aloude tovenaarstraditie nogmaals een allerlaatste kans te geven. Deze keer staan de kampioenen er echter niet alleen voor, ze zullen namelijk worden bijgestaan door een persoon die eveneens door de Vuurbeker is uitgekozen. En laat dat voor Roos nu net diegene zijn van wie ze gezworen heeft nooit het allerkleinste beetje hulp aan te nemen…

    Scorpius Malfidus.

    Now, thát’s what I call a recipe for disaster.


    Doen/niet doen?
    rollen/geen rollen?

    Edit: en heeft iemand nog ideeën voor een andere titel? Deze schijnt namelijk al bezet te zijn...

    Gaat dus over de nieuwe HP-generatie en een nieuw Toverschool Toernooi (zevende schooljaar van Roos Wemel - dochter van Ron en Hermelien).

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:17 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    CrazyChicken schreef:
    Klinkt leuk! Mag ik in ieder geval nu al vragen om een melding als je begint? (doen dus!)
    Rollen is ook wel leuk om te doen =D Mag ik alvast die van een vriendin van Roos opeisen? XD
    Ik wil ook wel poging doen voor een cover, maar dan wil ik wel de definitieve titel en dergelijke weten :P
    Over titels gesproken, Natural Disaster (om bij disaster te blijven) past er niet echt bij toch, of wel? Ik wil nog wel nadenken verder XD Maar ben zelf ook nooit goed in titels


    Ik heb de story alvast geactiveerd, dan kunnen degenen die het willen lezen alvast een abbo nemen. Dan kun je meteen zien wanneer ik ben begonnen (:

    Ik zal nog even kijken welke rollen ik nodig heb, dan maak ik daar nog wel een topic over als ik weet welke ik nog nodig heb ^^

    En de titel wordt trouwens 'My never'. Ik kon niets anders leuks met disaster bedenken (cat)

    Link story.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Confundo schreef:
    Is er trouwens ook nog iemand die een mooie cover voor me kan maken? Want ik heb het geprobeerd, maar ik vind 'm eigenlijk niet zo mooi (cat)

    - of weet iemand anders iemand die mooie covers kan maken? -


    Ik wil het wel maken hier kan je kijken wat ik al heb gemaakt en of je het mooi vind.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Ik wil het wel maken hier kan je kijken wat ik al heb gemaakt en of je het mooi vind.


    Oh ja, dat is goed (: Kun je dan zoiets als bij Decoration maken, alleen dan met Roos en Scorpius? (:


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Confundo schreef:
    (...)

    Oh ja, dat is goed (: Kun je dan zoiets als bij Decoration maken, alleen dan met Roos en Scorpius? (:

    Heb je foto's van Roos en Scorpius?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen/niet doen?
    Rollen/geen rollen? Daar heb ik nu geen enkel idee van. (Maar ik ga er wel eentje invullen als je er een nodig hebt.)

    Een titel... Hmmm, misschien iets als 'God must hate me' of 'I'm sorry, I can't hear you over the bullshit I'm hearing'.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zeker doen!


    Even a white rose has a black shadow.

    Smeagol schreef:
    (...)
    Heb je foto's van Roos en Scorpius?


    Roos.

    Scorpius.

    Zijn die goed? (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:59 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    ja ze zijn goed:)
    en hij is af:)
    http://tinypic.com/view.php?pic=2psg37l&s=7


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    ja ze zijn goed:)
    en hij is af:)
    http://tinypic.com/view.php?pic=2psg37l&s=7


    Dankje!

    Maar er staat wel een foutje in, je hebt my nerver geschreven :Y)


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    "zo’n dertig jaar na de tragische afloop van het vorige Toverschool Toernooi hebben Beauxbatons..."

    huh? :'D als er dertig jaar zijn verstreken, en Roos de dochter van Ron en Hermelien is, dan is Roos toch al te oud om op Zweinstein te zitten? c:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    "zo’n dertig jaar na de tragische afloop van het vorige Toverschool Toernooi hebben Beauxbatons..."

    huh? :'D als er dertig jaar zijn verstreken, en Roos de dochter van Ron en Hermelien is, dan is Roos toch al te oud om op Zweinstein te zitten? c:


    Nou, volgens J.K. Rowling jaartallen speelt deel vier van de reeks zich af in 1994 en wordt Roos in 2006 geboren. Dan is ze in 2023 dus 17 en 2023 - 1994 = 29, dus bijna dertig :Y) Zo dacht ik het (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:23 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Confundo schreef:
    (...)

    Nou, volgens J.K. Rowling jaartallen speelt deel vier van de reeks zich af in 1994 en wordt Roos in 2006 geboren. Dan is ze in 2023 dus 17 en 2023 - 1994 = 29, dus bijna dertig :Y) Zo dacht ik het (nerd)


    ooh zo haha ik snap het :')


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Confundo schreef:
    (...)

    Dankje!

    Maar er staat wel een foutje in, je hebt my nerver geschreven :Y)


    Oeps!
    Ik ga het gauw verbeteren sorry:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    http://tinypic.com/view.php?pic=20qlte0&s=7

    Hier staat: My never


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'