• Hello Qterians!

    Ik ga weer even over m'n liefdesleven lullen, haha. Ik weet namelijk niet zo goed wat ik moet doen.
    Ik ben (of was..?) heel erg verliefd op een jongen. Mijn ex, en ook een goede vriend van me.
    Het probleem is dat hij een vriendin heeft, maar hij toch best veel signalen afgeeft dat hij me ziet zitten. Details even niet belangrijk.
    Toch blijft ie bij zijn vriendin, en ik probeer al maanden van het verliefde gevoel af te komen.
    Laatst heb ik in de discotheek een jongen ontmoet, Bart. M'n vriendin kende hem, en stelde me aan hem voor en zo. En hij gaf meteen de indruk dat het een leuke jongen was, weet je wel?
    Dit klinkt misschien stom, maar hij is totaaal mijn type niet. Blond, kort haar, etc. Dus ik negeerde dat gevoel.
    Maar toen ik thuis was dacht ik nog steeds aan hem.
    Ik kreeg opeens een smsje van mijn vriendin dat hij tegen haar had gezegd dat ie me erg leuk vond. Ik natuurlijk helemaal blij, aangezien ik dat nou nooit te horen krijg. De volgende dag had hij me toegevoegd op Hyves, en we praatten wat. Nu hebben we elkaars msn etc.
    Mijn vriendin zegt steeds: 'Telkens als je niet snel reageert, flipt ie omdat hij bang is dat je hem niet leuk genoeg vind.' Blijkbaar vindt hij me erg leuk, en ik vind hem ook steeds leuker worden.
    Alleen nu het probleem; ik ben bang dat dit een 'gemaakt' gevoel is. Alsof ik hem móet leuk vinden, zodat ik mijn andere crush vergeet.
    Bart is echt heel erg lief, leuk en heeft een onwijs leuke lach, maar ik weet het niet zo goed.
    Nu wil hij afspreken met die vriendin van me erbij, maar ik ben als de dood. We hebben maar even gepraat in real, en op msn juist weer heel veel. Straks is ie teleurgesteld omdat ie me anders verwacht?

    Oké, chaotisch topic.
    Wat moet ik doen? Er voor gaan? Niet voor gaan, en proberen mijn oude crush alsnog te vergeten?
    AAAAAAAAAAAAAH.
    Ik heb wat afgesproken, op donderdag bij hem thuis! AAAAAAAAAAAAAAAAAH

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 22:44 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou er gewoon heen gaan, wat heb je te verliezen.


    -

    Gewoon met hem afspreken! Je leeft maar een keer en zo kom je erachter of je echt wat voor hem voelt of niet. Succes!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga ervoor,wat heb je te verliezen?
    En,,hij kent je ondertussen al wel redelijk goed,dus hij zal geen verkeerde verwachtingen hebben hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    'Telkens als je niet snel reageert, flipt ie omdat hij bang is dat je hem niet leuk genoeg vind.'
    Bij dit zin moest ik glimlachen, zo schattig. :3
    Ga er maar voor en je komt er vanzelf wel achter of het een foute keuze was geweest of niet, toch? (: Bart klinkt echt heel leuk en je moet het gewoon proberen -en niet omdat je dan die ex kan vergeten, ofzo, gewoon omdat het een leuke jongen is, die wel een kans verdient-


    wth.

    gwoon afspreken ^^
    als hij al flipt omdat hij bang is dat je hem niet leuk genoeg vindt als je niet snel genoeg reageert, denk ik niet dat hij snel teleurgesteld raakt =)


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Gaan met die banaan. Dan heb je zometeen spijt dat je het níet hebt gedaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou er gewoon voor gaan (: Dan merk je, denk ik, uiteindelijk wel of je wel/niets iets voor 'm voelt.


    "I shut my eyes in order to see.'