• Iedereen heeft vast wel een schrijver hier op Quizlet die hij/zij heel goed vind schrijven. Nu had ik bedacht, dat je niet alleen op een story een abo kan nemen maar ook op de schrijver (: ! Dus dat je een mailtje krijgt als de schrijver bijvoorbeeld aan een nieuwe story is begonnen. Nu weet ik niet of dit mogelijk is, maar het leek me wel handig ;D.

    Voor/tegen?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 14:52 ]

    dat krijg je ook volgens mij als je diegene als vriend toegvoegt?
    Maar ik vind het wel een goed idee(Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    is een top idee!


    All I need is your love

    Smeagol schreef:
    dat krijg je ook volgens mij als je diegene als vriend toegvoegt?
    Maar ik vind het wel een goed idee(Y)

    Ik dacht dat dat alleen met quizzen zo was...

    Maar ik vind het wel een goed idee, tenzij het dus ook op die andere manier kan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het niet nodig,ik heb namelijk geen schrijver die ik goed vind,ik lees de verhalen niet om de schrijver. maar je kan ze altijd als vriend toevoegen of vragen of je ze op de hoogt kunnen houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat kun je toch ook als je iemand als vriend toevoegt?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb niet echt een favoschrijver, maar het is wel een goed idee voor de mensen die het wel hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Indd als je dat doet van op de hoogte blijven krijg je stories ook en niet alleen quizzen. Ik heb dat bij sommige mensen. (:
    Gewoon vrienden met ze worden, guys. (Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 14:56 ]

    Rictusempra schreef:
    Indd als je dat doet van op de hoogte blijven krijg je stories ook en niet alleen quizzen. Ik heb dat bij sommige mensen. (:
    Gewoon vrienden met ze worden, guys. (Y)

    Dan is het op zich dus een beetje overbodig, denk ik. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    top idee net wat Smeagol al zegt

    (jezus Smeagol! ik kom je echt overal tegenxD)

    maar soms heb je een goeie schijver gevonden. die niet een vriend van je is.
    kortom top idee


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Daybreakers schreef:
    top idee net wat Smeagol al zegt

    (jezus Smeagol! ik kom je echt overal tegenxD)

    maar soms heb je een goeie schijver gevonden. die niet een vriend van je is.
    kortom top idee


    Hihi, ik ben overal en nergensxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Voor!:9~


    effort never betrays you

    Square schreef:
    (...)
    Dan is het op zich dus een beetje overbodig, denk ik. (:

    U bedoelt?

    Rictusempra schreef:
    (...)
    U bedoelt?


    Ze bedoelt dat je ook gewoon vrienden kan worden want dan word je ook op de hoogte gehouden


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ja,lijkt me wel een leuk idee =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Ze bedoelt dat je ook gewoon vrienden kan worden want dan word je ook op de hoogte gehouden

    En wat denk je dat ik bedoel?